Odvolání ve věci manipulace chytů v Žihli vedení ČHS zamítlo

Výkonný výbor ČHS zamítl odvolání OVK Západní Čechy proti rozhodnutí Disciplinární komise ČHS v záležitosti manipulace chytů v oblasti Žihle. Zápis z jednání VV z 11.10. 2016, v němž je tomu věnován poslední bod, zveřejnil dnes web horosvazu. Upozornili nás na to západočeští lezci.

Zápis VV ČHS: Zápis z jednání Výkonného výboru

Dokument:
Rozhodnutí Výkonného výboru ČHS ohledně odvolání Oblastní vrcholové komise Západní
Čechy proti rozhodnutí Disciplinární komise ČHS č. DK 001/2016 ve věci disciplinárního provinění organizátorů Petrohradského padání


O odvolání jsme psali v srpnu:
Odvolání OVK proti rozhodnutí ve věci manipulace chytů v Žihli

Předchozí zpráva o rozhodnutí disciplinární komise v této věci: Rozhodnutí DK - Žihle

sth   [úpravy] 17:51 19.10.2016

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Zlatej majzlík21:35:33 19.10.2016
Takže se sekat může.Paráda...a ještě nám to posvětilo ČHS.Škoda, že bylo v minulosti vytlučeno tolik "pěkně" tesaných cest.
odpovědět 
 WTF?23:07:19 19.10.2016
Děláte si srandu na vedení ČHS? Odvolat vedení bez debat. Resche by trest neměl minout, teda tak se to dělá v politice, ale zapomněl jsem, nebyl si vědom toho co dělá...
Pavelodpovědět 
  Re: WTF?18:49:25 20.10.2016
Jo jo , nic tak nepotěší jak exemplární potrestání! Co takhle za trest 1000 shybů nebo obalit je v magnesiu. A úplně nejlepší o nich napsat něco ale hrozně strašnýho na všechny horolezecký weby. A komise co je málo potrestala,ta by se snad měla sama posypat magnesiem a pak rozpustit. Tak mi to rozčílilo, že si du vzít taky magnesium , abych nedostal křeče.
maca stodpovědět 
  Re: WTF?18:49:27 20.10.2016
Jo jo , nic tak nepotěší jak exemplární potrestání! Co takhle za trest 1000 shybů nebo obalit je v magnesiu. A úplně nejlepší o nich napsat něco ale hrozně strašnýho na všechny horolezecký weby. A komise co je málo potrestala,ta by se snad měla sama posypat magnesiem a pak rozpustit. Tak mi to rozčílilo, že si du vzít taky magnesium , abych nedostal křeče.
maca stodpovědět 
 Re: Zlatej majzlík23:26:44 19.10.2016
Jenze tady nejsi v politice. To koryto tu jaksi nejni..
V.odpovědět 
  Re: Zlatej majzlík10:45:07 20.10.2016
Jak to, ze to neni korito. vzdyt se Svaz profesionalizoval. Co ty dotace.....nedelejte z lidi curaky.
odpovědět 
   Re: Zlatej majzlík11:06:30 20.10.2016
No oni si totiž lidi nedovedou představit, jaké peníze se v závodním lezení a akcích pro veřejnost dají otočit. Tady každý maximálně vidí, že ČHS dává dotaci na závody v řádech pár tisíc Kč, to opravdu koryto není. Ale že s akcemi pro veřejnost mohou být spojeny řádově statisíce až miliony, to členům zatím tak nějak utíká. A náhodou - profesionalize je mistrovské dílo. Nechat se zaměstnat a pobírat plat za to, že mohu podnikat v lezeckém sportu bez kontroly a odpovědnosti a ještě se stanu nepostradatelným, to je přeci skoro geniální.
odpovědět 
    Re: Zlatej majzlík13:57:50 20.10.2016
No točí se tam peníze, takže je to spousta odpovědnosti. Koryto jako v politoce ale fakt ne
odpovědět 
     Re: Zlatej majzlík14:02:18 20.10.2016
1. Jak to víš?

2. Zřejmě jsi stále nepochopil, o čem je v souvislosti se závodním lezením a spřátelenými firmami řeč.
odpovědět 
 Re: Zlatej majzlík05:10:26 20.10.2016
Sekat se může už asi sto let,ale říká se tomu navrtání kruhu!:-)))
odpovědět 
 Re: Zlatej majzlík14:06:05 20.10.2016
Tenhle první koment je úplnej nesmysl. Trest byl udělen. To že nebyl hmotný je zcela adekvátní provinění. To že trest bude mít efekt takový, že se dál na Padání s jistotou nebude sekat, nebo se Padání úplně zruší, kvůli demotivaci pořadatelů ho pořádat, je téměř jisté. Nechápu kdo si může přát nějaký větší trest. Takový člověk asi nikdy nedělal nic dobrovolně pro ostatní.
odpovědět 
  Re: Zlatej majzlík15:46:01 20.10.2016
"To že trest bude mít efekt takový, že se dál na Padání s jistotou nebude sekat." -> Cože? Ono se tam sekalo? Doteď jsem žil v tom, že trest byl udělen za příliš horlivé čištění kartáči.
Bídaodpovědět 

 Zamítnutí bez uvedení důvodu00:20:19 20.10.2016
Hmmm... Trochu, vlastně ne trochu, tam chybí jakékoliv zdůvodnění..
odpovědět 
 Re: Zamítnutí bez uvedení důvodu10:47:00 20.10.2016
člověk se už může fakt jen smát..doufám, že věc neusne
odpovědět 
  Re: Zamítnutí bez uvedení důvodu11:49:56 20.10.2016
Ono to usne na nezbytně nutnou chviilku...a pak už můžou jít klidně pást ovce. Pomník v podobě mistrovství v OCčku, už jim nikdo neodpáře.
odpovědět 
 Důvod absence zdůvodnění11:01:07 20.10.2016
Já myslím, že důvod, proč zdůvodnění chybí, popsal velmi dobře Jandík, viz jeho web. Cituji: "...protože VV má mnoho jiné práce.".

Takže nepruď, VV má mnoho práce, není čas na to, se patlat s ovcema, když jim to takhle stačí, stejně s tím nic dělat nemohou.
odpovědět 
  Re: Důvod absence zdůvodnění11:48:10 20.10.2016
Přesně, VV má mnoho práce s mistrovstvím...ehm...respektive s tím za jakou firmu schovat zisky pro Péťu a Jéňu.
odpovědět 
   Re: Důvod absence zdůvodnění12:35:30 20.10.2016
Ovce jsou ti kterim je jedno co si vedeni svazu dela s verejnymi penezi, ze nedodrzuje pravidla hry a jeste si to blbe obhajuje...,
odpovědět 
    Re: Důvod absence zdůvodnění13:02:31 20.10.2016
Takže zhruba 99 % všech členů ČHS?
odpovědět 
     Re: Důvod absence zdůvodnění13:15:10 20.10.2016
Neschopní závistivci!Nenecháte jednoho(dva,tři...) vydělat!
odpovědět 
      Re: Důvod absence zdůvodnění21:02:35 20.10.2016
:-)
odpovědět 
     Re: Důvod absence zdůvodnění19:28:02 21.10.2016
Ano, mnoha lidem je to jedno a o deni ve Svazu se nezajimaji.
Jsou mezi nimi jiste ti kterym leccos vadi, ale nevyjadruji se. Aktivni Kverulanti byli vzdy v mensine, viz predrevolucni disent.
odpovědět 
      Re: Důvod absence zdůvodnění20:20:53 21.10.2016
Mám za to, že z disciplinárního řádu lze dovodit, že rozhodnutí musí být odůvodněno (§ 30).

A závěr, že se s rozhodnutím nedá už nic dělat je chybný. Toto rozhodnutí je podle mě napadnutelné u obecného soudu. Má to svá úskalí, ale určitě to jde. Teď je jen otázka, jestli má někdo dostatečnou kuráž, vůli a know-how a udělá to.
Syselodpovědět 
       Re: Důvod absence zdůvodnění21:02:14 21.10.2016
No ale zapomínáš na to nejzákladnější - má dk za povinnost uložit nějaký konkrétní trest? I kdyby ti soud vyšel, co bude výsledkem? Jak chceš kohokoliv donutit potrestat Resche nějak citelněji? Podle mne způsob neexistuje. A bohužel neexistuje ani možnost přes VH, protože jsem si téměř jist, že VV má způsoby, jak tuto otázku (nebo jinou, týkající se změn ve vedení) vůbec nepřipustit k projednání a hlasování.
odpovědět 
        Re: Důvod absence zdůvodnění01:23:14 22.10.2016
Budeme-li nuceni, vyneseme velmi tvrdý trest. Mimo pokárání bude Petrovi přikázáno udělat 20 kliků. To snad utiší i tu malinkou skupinku fašizujících závistivých rejpalů jejichž neustálé útoky a křivá obvinění mají hlavně za cíl poškodit svaz v očích veřejnosti.
dkodpovědět 
         Re: Důvod absence zdůvodnění01:50:04 22.10.2016
Mě paragraf 88 zákona 114/1992 sb. zas tak vtipný nepřijde, zvlášť v případě právnické osoby či fyzické osoby s podnikatelským záměrem. Ale VV zjevně ví, do čeho jde.
Bídaodpovědět 
          Re: Důvod absence zdůvodnění02:34:01 22.10.2016
Obávám se, že k podnikatelské činnosti v tomto případě nedošlo (startovné nepokryje ani náklady - těžko prokázat opak atd..).
honzaodpovědět 
           Re: Důvod absence zdůvodnění09:44:33 22.10.2016
Stačí právnická osoba Česká Asociace Přírodního Boulderingu. IČO tam je, že "nemají zisk" je jejich problém.
odpovědět 
            Re: Důvod absence zdůvodnění09:57:22 22.10.2016
Ty joooo.. Fakt, že to existuje. A pak, že boulderisti nemají v ČHS zastoupení :)
odpovědět 
           Re: Důvod absence zdůvodnění09:54:40 22.10.2016
"startovné nepokryje ani náklady"
Jseš si jistý? Navíc ke startovnému má různé reklamní plochy, sponzory, dotace atd. Já jen, že už řadu let zaznívá, jak úplně vše v ČHS je spojené s naprostým samaritánstvím aniž by za celou dobu zaznělo jediné fakty podložené číslo s vysvětlením, co přesně to číslo znamená.. O to divnější, že to vždy zazní, když se řeší něco co se ze strany ČHS jeví jako pochybné..
odpovědět 
           Re: Důvod absence zdůvodnění09:05:58 24.10.2016
Ty jsi ekonomií fakt nepolíbenej.
Tak násob startovný x počet účastníků. Přidej občerstvení (marže 100%). Sponzorství, těžko odhadnout kolik Ocún, Beal... dají. ČHS snad také něco přispěje, i když do Č. poháru se to nyní nezapočítává.
Odečti reklamu na lezci, náklady na kladivo a majzlík, náklady na občerstvení a na benzín při vytváření bouldrů. Mzda se asi nevyplácí.
Výsledek za víkend lepší než někteří zdejší diskutéři za celý rok.
odpovědět 
         Re: Důvod absence zdůvodnění18:42:59 23.10.2016
Myslim ze daleko efektivnejsi by bylo jit na zivotni prostredi. Ty ho u soudu usmaží sami, bez posranyho vedeni svazu. To co predvedli chlapci z VV je flaška. Kdo z nich tam krome Resche osobne byl a prohledl si pozustatky cinnosti toho psychopata?
odpovědět 
       Re: Důvod absence zdůvodnění12:09:47 22.10.2016
Je to spíš otázka peněz...už vidím ty navztekané kritiky jak platí náklady za prohranou při,myslíc si,že mají stejně pravdu.:-)))
odpovědět 

 Sekáš sekám sekáme13:32:22 21.10.2016
Skvělý!!!!!
odpovědět