Zloději v Labáku

Ahoj,

  rád bych upozornil všechny návštěvníky Labáku, kteří budou lézt na pravém břehu, že v poslední době se velmi rozšířilo vykrádání batohů nechaných pod skalou. Pokud se chcete dobírat na vrcholu a nemáte nikoho na hlídání batohů, vemte si sebou v každém případě peněženku, doklady a klíče. Dalším rizikovým místem je i lesní parkoviště na Belvedéru. Pokud možno nenechávejte věci vystavené v autě. Auta se běžně vykrádají přes den. Podle informací je to v sousedním Sasku ještě horší.
  Další aktuální novinka, která nikoho asi nepotěší je uzavření cvičné stěny Toreador do 30.6. kvůli hnízdění ptáků. V díře na prkýnkách má hnízdo sova a má mladé, takže v případě špatného počasí musíte na překližku.

Ríša Litochleb

     



Ríša Litochleb   [úpravy] 09:49 06.05.2005

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 vykrádání aut10:37:05 06.05.2005
To samé co v Labáku se děje v Rájci a v Tisé. V Rájci dávejte raději auta mezi chalupy asi o 100 m dále než je zvykem. Taky ne u Křížku na silnici z Tisé do Rájce ! U Turistické nedávejte auta na spodní parkoviště a k vodárně. Dále pozor na rozcestí u Ostrova a parkování u Drahstavu ! Ty hoši co vykrádají jezdí údajně v nové Oktávce a Passatu s DC značkou.
Cambe
Pepa Alb -Cambeodpovědět 

 batohy11:38:06 06.05.2005
Poveste si batohy do prvniho jisetni:-)  a auta  taky :-)  a Toho kdo pro ne poleze povezte vejs at se houpa...
radeckodpovědět 

 Pěstí11:45:17 06.05.2005
Chytit je (neuděláme sbírku na odměnu za chycení? -přispěl bych),  přivázat je na víkend ke skále,s cedulkou "Bouchněte si do mě" a pozvat veřejnost na lynčování. Nejsem zastánce krutejch arabskej trestů za krádeže, sem jen lidomil kterej by jim přichystal nezapomenutelnej víkend.
Toroušodpovědět 
 Re: Pěstí12:02:14 06.05.2005
Dobrej nápad, jsem také pro
Johny25odpovědět 
  Re: Pěstí13:34:34 06.05.2005
Navrhuju na chycených lapkách zkoušet horomatroš (padove faktory, rázovou silu atd.)
Vyrobci by to určitě ocenily :)
PavlosModpovědět 
  Re: Pěstí14:08:28 06.05.2005
Seš si jistej, že bys byl při svý chatrný tělesný konstituci a holubičí povaze něčeho takovýho schopen?
Papoušodpovědět 
 Re: Pěstí14:15:49 06.05.2005
Podobná situace byla před lety v Ádru... místní se tu domluvili a na lapky si políčili... želbohu tenkrát nedošlo k lynčování, ale pouze k předání policii... myslím ale, že do držky by Ti v Labáku a okolí dostat měli - pro výstrahu!
Heřmanodpovědět 
  Re: Pěstí14:24:52 06.05.2005
Tak proč ještě váháme? Už jenom sehnat auto, který by majitel nechal klidně vykrást.
Jeden muj kamarád je elektrikář a zjistil, že když člověk zavede drátky do kliky od dveří a pořádně to voulí, tak se zloděj ne ane pustit...
Michalodpovědět 
   Re: Pěstí14:30:59 06.05.2005
hehe proda mi ten chytrej alarm do i do centra prahy? Abych ale rano nemusel na dverich vyset sam.. rad zaspavam..
radeckodpovědět 

 Susky14:52:45 06.05.2005
Taky se pridam k tematu s jednim varovanim. V utery dopoledne nam vykradli auto na parkovisti pod Suchymi skalami, obec Prosicka (za serpentinami nahoru z Male skaly, tam, kde vsichni bezne auta nechavaji). Podle mistnich nic noveho.
t_mlsodpovědět 

 Ursus kleptomanensis15:21:06 06.05.2005
Prijde mi teda ze tu jste nekteri docela nehumanni. Dyt sou to jen zlodejicci. Pritom by docela stacilo polozit pod vetrovku na  sedacce dobre nabrousenou past  na medvedy.

P.S. Po prichodu do auta hned nesedat! Nejprve sklapnout zeleza!!!
lacoodpovědět 
 Re: Ursus kleptomanensis16:17:21 06.05.2005
:-) Lacoslavu, devu lepych napadu a neotrelych reseni, bych chtel za zenu..:-)
Sikovna, chytra a vtipna, podle meho gusta!
ctitelodpovědět 
  Re: Ursus kleptomanensis16:38:27 06.05.2005
sem desne voskliva, strhana od deti a priserne tlusta!
l.odpovědět 
  Re: Ursus kleptomanensis16:49:17 06.05.2005
Lacoslava má ještě sestru Suposlavu, která je hezčí a má sexy ďolíček v místě solaru. Super lavor na bodyshot! Navíc je Suposlava zarytá golfistka a vod včerejška má novou káru.
Papoušodpovědět 

 Hodný pejsek hlídací17:11:56 06.05.2005
Prodám americké Staffordšírské bullterriéry, po skvělích rodičích , bez PP,výborní hlídači, bohatá historie útoků na lidi a žerou jen syrové maso. Batohu se vám nikdo ani nedotkne a navíc budete v oblasti úplně sami!!!Vydrží i zavřeni v autě po dobu několika dnů bez vody, stačí jen přidat několik selat, popřípadě nechat s dětmi. Pište, volejte, mailujte, máme jen omezené množství.
JK strážce
Labská stráň 44 / vedle domku pana Zvěřiny -tam je pohřební služba/
bestiales@volny.cz
odpovědět 
 Re: Hodný pejsek hlídací17:55:02 06.05.2005
Tak nevím, jestli JK strážce není náhodou pseudonym Lacoslavy Šaolinové :-)
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Hodný pejsek hlídací18:13:23 06.05.2005
nejni, lacoslava nerada psi chlupy v koberci
 Laco Šaolinodpovědět 
   Re: Hodný pejsek hlídací18:18:54 06.05.2005
Tak sorry, že jsem tě podezříval, ale na 73 letého strážce ten projev opravdu nevypadá :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Hodný pejsek hlídací20:03:54 06.05.2005
Jsi mel slyset moji nedavno zemrelou stoletou babicku jak rika, "vopruz" a ze je to "kuul" a podupava si nadsene do rytmu pri poslechu Prazskeho vyberu. O osmdesatiletych rikavala :"nojo, voni sou holt jeste mlady..."
jan a dagodpovědět 
     Re: Hodný pejsek hlídací19:45:51 07.05.2005
No konečně vím po kom Jeňýku jsi...
Houmyodpovědět 
 Re: Hodný pejsek hlídací12:45:12 10.05.2005
Prádám náboje 9 mm Luger, 3,80 Kč za kus... :o) Příslušnou zbraň pronajmu i se sebou :D. Zn: 20m alfa, volej Ivana...
dabodpovědět 
  Re: Hodný pejsek hlídací12:57:17 11.05.2005
Když vlastníte 9mm.Luger, nevíte kdo chodí po Labáku pravá strana, s malorážkou/ Long rif/ našel jsem v kempu pod Roling stoun, 36 vysřílených nábojnic, stopy po tomto střelci jsou i na tabulce umístěné pod převisem. Další nábojnice jsem viděl i na různých místech v lese. Neni vzácností slyšet střílení i ve večerních hodinách. J.K. strážce CHKO.
J.K. strážce CHKOodpovědět 
   Re: Hodný pejsek hlídací14:23:46 11.05.2005
Co ja viem? Informovat policii pro prestupek proti zakonu o zbranich a strelivu, pripadne trestny cin ...
dabodpovědět 
 Re: Hodný pejsek hlídací12:01:24 11.05.2005
Pane nevím sice kdo jste, ale jste asi zbabělec když používáte moji zkratku.
J.K. stražce CHKO.
J.K. strážce CHKOodpovědět 
  Re: Hodný pejsek hlídací12:13:18 11.05.2005
Jako velký strážce skal nemůžu být zbabělec, na buzeraci lidí musím mít kuráž.A přivydělat si pejskařením? To je přece normálka.
JK strážceodpovědět 
  Re: Hodný pejsek hlídací18:47:49 10.12.2006
Omyl ! Ta je moje...
J.K. strazce CHKOodpovědět 

 Ve skalaku ( Hrubice) totez18:01:15 06.05.2005
se deje na parkovisti pod Valdstejnem. 100% to tam dela ale nekdo mistni, kdo ma velmi dobry prehled o situaci.
Richardodpovědět 
 Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez18:54:12 06.05.2005
Jo, v Sasku nás teď upozorňovali místní na totéž: prý tam řádí poslední dobou celkem intenzivně pár zlodějů, kteří se zaměřují na batohy pod skalama. O vykrádání aut nemluvili. Policie o tom prý ví a upozorňuje, aby si lezci dávali bacha, ale asi není lehké něco s tím udělat.
Asi hlavně Schmilka, Affensteiny, Schrammsteiny. Holka, která nám to říkala, takhle přišla s přítelem před nedávnem o kompletní 2 batohy na 2 dny někde ve Schmilce; jeden prázdný pak za týden našla v lese - z toho usoudila, že chlapík byl tentokrát sám a přebalil si.
Samozřejmě by bylo ideální odlapit je - a pak být snad i dost nehumánní, ale asi to není žádná sranda. Taky můžete týdny číhat a nic. A nebo třeba zbít omylem někoho nevinného, na koho padne stín podezření, protože jde náhodou kolem vašeho auta, něco ho zaujme na sedačce a nakoukne skrz okýnko...
Hlavně pokud jsou to jenom trochu znalí lidé, nespěchají a počkají si, až budou mít jistotu - třeba až budete ve stěně nebo na vrcholu a dobře vědí, kolik pak mají času...
Mimochodem už vloni na jaře jsme přišli pod Vojtěchem nejprve o tašku s jídlem a pak o vařič - ale to byla taková separovaná krádež, spousta jiných věcí tam zůstala. Skoro jsem měl tenkrát podezření, jestli to neudělal ten ochranářský idiot (tím nechci říct, že co ochranář, to idiot - ale tenhle jo) - stařík, co tam vloni prudil v souvislosti s ptáky u Prezidenta. Měli jsme s ním nějaké dohadování a přitom vyplynulo, že nám mimochodem, asi z nudy během dne prošmejdil v bivaku věci (věděl, kolik tam bylo spacáků, ačkoli byly uklizené pod plachtou, kolik tam viselo igelitek s jídlem, z nichž jedna zmizela, a tak podobně). Ale podezření je to každopádně zcela nedoložené. A samozřejmě to nemusí souviset.
Piškotodpovědět 
  Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez19:17:57 06.05.2005
Nemam rad slova prudit,prudíš, prudil, pruzení, prdění...atp.protoze je tady uzivaji ponejvice ti nejvetsi dementi.Proto te nazvu jen idiotem. Muzes byt rad, ze se najde nekdo, kdo chrani ty ptaky, i kdyz tobe se to zrovna nehodi do bivaku.
Prudil Prudilov.odpovědět 
   Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez19:28:09 06.05.2005
No problém byl, že nikdo těm ptákům neubližoval ani to neměl v úmyslu. Nikdo ani nepáchl kam neměl. Nemám nic proti ptákům. (V principu ani proti ochranářům. Že se starají o ohrožené ptáky je chvályhodné a nikdo rozumný, snad jen nějaký idiot - že! - jim to nemůže mít za zlé.) Taky to bylo na místě jasné - a jen idiot (a možná ten co tam byl) to mohl nechápat.
Ten člověk se prostě asi nudil, tak si došel do bivaku, začal polehoučku jako že kamarád a postupně tam vytočil asi 10 lidí, kteří neškodili a bylo jim příjemně, poseděl si u cizího ohýnku, ohřál ruce, spokojeně zazíval a pak nám všem dal pokutu, že tam ten ohníček, co se mu u něho tak příjemně sedělo, hořel.
No a asi by ani tebe nepotěšilo, když zjistíš, že ti nějaký zvědavec prošmejdí věci, ne?
Ale už to uzavřu. Každopádně ale na závěr děkuju za označení "idiote". A mimochodem - já se podepisuju pořád stejně a jsem pod tím jménem k dohledání. Chytráku.
odpovědět 
   Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez19:28:49 06.05.2005
Jo, sorry, rozčílil jsem se a nepodepsal se: samozřejmě pořád Piškot
Piškotodpovědět 
   Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez19:32:47 06.05.2005
Jen pro vysvětlení: nesmělo se tehdy lízt u Prezidenta. Bivak pod Vojtěchem je málem kilometr daleko. Povolený. Odjakživa se tam pálí ohně... (Jsou tam na to lavice, ohniště, rošt...) U kterých se občas sejdou lidé a i když si úplně nerozumí, většinou nevyhledávají konflikty.
Piškotodpovědět 
  Jo jo!19:23:05 06.05.2005
Speciálně pod Falkem nic nenechávat, tam se čóruje jako vo život. I domorodci varují cizince a sami si berou do stěny foťáky, doklady a cennosti. Vloni jsem byl svědkem honu na podezřelce, ale byl rychlej a ztratil se v lese, holomek!
Ale jinak vzlínání zdar!
Houmyodpovědět 
   Re: Jo jo!19:57:05 06.05.2005
Nakonec nezbude, než i písek pojmout jako tréning na hory a lézt pěkně s báglem, případně ho tahat, ale tak, aby se písek neošoupal.
Nebo postavit po skalama zamykací skříňky se šatnářkou. Ach jo.
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Jo jo!20:50:16 06.05.2005
Vidím Houmy, že sedíš na netu a nejsi na cestě do Saska. Dobře děláš. Už jsme zpátky doma. To počasí. A k tématu: měli jsme tři dny věci v bivaku a nic se nám neztratilo. Cennosti u sebe jsou samozřejmost.
Jarda Maršíkodpovědět 
    Re: Jo jo!19:53:51 07.05.2005
Vítejte doma :)
Byl jsem dnes chvilenku na Šuškách , slunec se snažil, ale ty přeháňky to stačily kazit. Jaro na h...! Ale už se to má lepšit, tak nevěšme hlavy ani nic jinýho, dyk už to musí přijít. A něco se Jardo vylezlo mezi kapkami deště?
Hoja.
Houmyodpovědět 
  Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez12:22:19 11.05.2005
Pane PIŠKOTE. Pokut Vás potěší tak i naše auto bylo loni vykradené, pro změnu nad Prezidentem. To že podeříváte mně, mně mrzí,ale vám se to hodí jako dobrá voda na váš mlýn.Nedá se nic dělat podle vás prudím, a určitě se toto vaše zařazení mé osoby ke zlodějům v Labáku bude líbit i dalším vám podobným.Přeji vám krásný den, a další vykradený kletr.
J.K. strážce CHKO.
J.K. strážce CHKOodpovědět 
   Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez00:18:20 12.05.2005
??? Prat nekomu vykradeni batohu, to myslis vazne??? V tom pripade souhlasim s Piskotem, ze jsi idiot.
Glutonodpovědět 
    Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez08:40:05 12.05.2005
Prat nekomu vykradeni batohu sice neni nic pekneho, ale kdyby mi nekdo zaradil mezi vykradace batohu, tak nevim, nevim kolik bych v sobe nasel uslechtilosti.
Ja verim, ze Piskot jenom ujel. Ona je to totiz jinak otahana, ale fungujici metoda odrovnavani. "Ono to vypada ze je lump, ale dukazy pro to nemam". Nic jsem nerekl, jenom svuj nazor a to se preci smi. Ale uz to jede. A u nej si kazdej vzpomene: "Jo to je ten, co tenkrat..." Uz je "sprostej podezrelej".
jan pusodpovědět 
     Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez11:32:47 12.05.2005
Pane strážce, vykradení auta vám určitě nepřeju, můžete mi to věřit. Ani nikomu dalšímu. Nevím, co bych z toho měl. Nejsem překupník a pomstychtivý taky snad ne. Spíš by to přidalo na mém rozhořčení vůči zlodějům. Pokud bych si něco v souvislostí s vámi přál, tak leda, abyste přehodnotil svůj přístup k horolezcům, kteří zrovna nic zlého neprovedli, nebo abychom se už ve skalách nepotkali. To je všechno. Diskuse mi stačila jedna.
Pokud jde o krádeže loni vpod Vojtěchem, asi to opravdu nebyl úplně dobrý druh humoru a pomstychtivého špílce, když jsem vás z toho "obvinil": po pravdě si myslím, že jste to nejspíš nebyl vy (ale důkazy nemám :-).
Ovšem dost jste mě tam tenkrát rozčílil, tak jsem si dloubnul. Není přece tak úplně normální prohlédnout v bivaku cizím lidem věci... no a kolik lidí se tam ten ne úplně povedený (i pokud jde o počasí) víkend pohybovalo? Moc ne. A vy jste bivak v naší nepřítomnosti navštívil hned několikrát. Tak jsem si neodpustil rýpnutí: celkově by to ladilo i s vašimi názory o mrtvých horolezcích, které byste měl radši než mrtvé sokoly a tak.
Ale už jsem celkem vychladl. Mrzí mě i hrubé slovo, které jsem v souvislosti s vámi použil. Snad se příště udržím. Promiňte mi ho, to by se veřejně nemělo.
Přeju vám pěkný rok.
Jiří Chocholoušek
Piškotodpovědět 
      Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez11:58:35 12.05.2005
Pro pana CHocholouška. Toto zní již lépe. J.K.strážce CHKO.
odpovědět 
       dotaz na strazce...12:05:24 12.05.2005
Hele strazce delas neco jineho nez vecne vysedavani na netu????
Nemecodpovědět 
        Re: dotaz na strazce...15:00:34 12.05.2005
No jo, měl byste si změnit podpis, protože jako strážce na netu toho moc neuhlídáte:-)Zajímalo by mě, jestli se stejným zaujetím sledujete třeba pornostránky:-)
Bobanodpovědět 
     Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez23:26:15 12.05.2005
Me nekdo nepravem oznacit za mozneho zlodeje, tak bych taky pekne prskal, ale nikdy bych mu nepral aby ho okradli! A jestli se jim hrabal ve vecech, tak je "sprostej podezrelej" docela pravem. Nekoho chytit jak mi probira veci, tak po nem rovnou skocim. A hodne tezko by vysvetloval, ze jen kouka co tam mam...
Glutonodpovědět 
      Re: Ve skalaku ( Hrubice) totez23:37:16 12.05.2005
Nojo, to jsem zase prehledl a delam chytryho. A tak radeji nebudu, protoze jsem u toho nebyl. Zitra odjizdim do jednoho takoveho mista a okrade-li mi nekdo, nebo bude-li se mi hrabat v batohu ci podobne, tak ho nebudu mit vubec, ale vubec rad a po "uslechtile smirlivosti" nezbude v te chvili ani pachova stopa. :o)
Doufam ze 45kg naseho psa bude preventivne pusobit.
jan pušodpovědět 

 ROZBÍT HUBU!!!23:17:32 06.05.2005
ROZBÍT HUBU!!!
jeden germánskejodpovědět 
 Re: ROZBÍT HUBU!!!12:12:46 07.05.2005
spíš schovej do batohu kobru...
Frajtrodpovědět 
  Re: ROZBÍT HUBU!!!15:03:38 07.05.2005
Proste na pisek jedine s Cobrama na nohou a s kobrou v batohu...
odpovědět 
   Re: ROZBÍT HUBU!!!19:57:43 07.05.2005
Když jsme ještě mívali psíka boxera, nechávali jsme ho uvázanýho u batohů. Bohužel to byla taková "kráva", že by se nechala odnést i s těma batohama. Chce to nějaký nenažraný bojový plemeno !
Houmyodpovědět 
    Re: ROZBÍT HUBU!!!23:33:15 07.05.2005
Ja nic nemam, tak me nikdo nic nekrade, delejte to taky tak ;)
 8bodpovědět 
     Re: ROZBÍT HUBU!!!12:05:05 08.05.2005
No a lezeš tak do tří metrů, že?
Výškař.odpovědět 
    Re: ROZBÍT HUBU!!!15:18:01 08.05.2005
Hm to nemusi byt zadne extra plemeno, staci dobre vycviceny vlcak. Ja mel jednoho, byl puvodne vycviceny pro armadu -bohuzel jsem ho loni ztratil- ten byl na takove veci idealni. Ani moc nestekal tim se nezdrzoval, jen trestni rejstrik mel popsany jak tezky zlocinec. Pokud by se nekdo pokusil o utek stacilo mu dat pokyn a on uz dotycneho donesl zpet. Domnivam se ze neco takoveho by byla nejlepsi medicina na ty nenechave rucicky.
Richardodpovědět 
     Re: ROZBÍT HUBU!!!17:00:10 08.05.2005
jaks mohl ztratit psa,a jeste vycvicenyho pro armadu?
Bobanodpovědět 
      Re: ROZBÍT HUBU!!!17:48:26 08.05.2005
To by me taky zajimalo... Zvlastne vysvicenej. Panicek byl asi nudnej :)))
MArekodpovědět 
       Re: ROZBÍT HUBU!!!20:33:56 08.05.2005
Mel uz 10 roku a dostal mozkovou mrtvici. bylo to strasne, vedel ze ho volam , stal jsem pod schody na dvur a chtel jsem ho dostat z verandy na travu ale telo ho neposlouchalo. Tak se proste nadzvedl na dece a nechal svoje telo spadnout z tech schodu dolu aby byl u panicka. Bylo to dost hrozne. Uspal jsem ho sam. A obreceli jsme to s zenou jeste dlouho potom. Mel jsem dost psu ale tohle bylo neco vyjmecneho . Asi uz zadneho mit nebudu protoze bych na kazdeho mel naroky jak na tohohle, a i zkuseni pejskari v severnich cechach rikali ze takovy pes a takovy vztah se vyvine tak jednou za 10-15 let. Nikdy jsem ho nemusel ani uhodit, nic, poslouchal na nejtissi povely a jen se dival jak se situace vyviji a co na to pan nebo panicka. Tu zboznoval. Vrata a dvere jsme mohli nechat otevrene, neutikal , dokazal cely den chodit kolem otevrenych vrat a presne vedel kde konci jeho uzemi. Pokud by se ale tam nekdo pokusil vniknout tak by ho asi zabil, kazdopadne kdyz byl v plne sile nikdo k nemu nechtel jit delat figuranta ani v kompletni kombineze, jakou mel povest.
Richardodpovědět 
        Re: ROZBÍT HUBU!!!23:47:56 08.05.2005
hezký příběh... :)
jeden germánskejodpovědět 
        Re: ROZBÍT HUBU!!!07:17:09 09.05.2005
c(_)...
petrodpovědět 
         Re: ROZBÍT HUBU!!!09:55:45 09.05.2005
Rozbít hubu !!!!!!! labák pravý břeh. lamát ruce.
mauglíodpovědět 
          Re: ROZBÍT HUBU!!!11:34:04 10.05.2005
Lámat ruce ne! A když tak beze svědků. Čupa takhle jednou honili s podezřením na "nepřiměřenou obranu". Naštěstí svědci měli taky zlost na čórkaře. Takže to prošlo bez obvinění.
Lenušeodpovědět 
           Re: ROZBÍT HUBU!!!19:53:41 10.05.2005
souhlasím udělal bych to stejně... a jako svědek bych tak moc dobře věděl kam patřím...
jeden germánskejodpovědět 

 Dratenej pytel na batoh16:27:36 09.05.2005
Asi pred pul rokem jsem se v diskuzi tazal, zda ma nekdo z vas zkusenost s dratenym pytlem na batoh - jako pasivni obrana proti nenechavcum - zamknout zamkem ke stromu. Moc odpovedi jsem nedostal a byly spise udivujici, kde ze to lezu, ze potrebuju tohle. Musim zaklepat, ze zatim nepotrebuju, ale kdyz toto ctu... Takze znovu, nemate nekdo s tim pytlem zkusenost. Kde se to treba da poridit a za kolik? Diky.
martin svecodpovědět 
 Re: Dratenej pytel na batoh16:43:56 09.05.2005
MAjí ho v Sunsportu v Brně. Je docela drahej, ale přesnou cenu neznám. Zkus jejich web.
Milhausodpovědět 
 Re: Dratenej pytel na batoh14:22:21 10.05.2005
Viděl jsem ho vloni v Hudáči a byl hodně hodně přes tisícovku.
VhSodpovědět 

 skalak18:48:02 09.05.2005
v pondeli 25.4. nam vykradli auto ve skalaku behem lezeni, na tom trojuhelniku, kde doleva se jede do lazni a rovne ke koupatku, vlastne vychozi bod ke kaplovi,
honza hluchyodpovědět 
 Re: skalak19:15:02 09.05.2005
To sou takovy kurvy zasrany!!! To neni snad mozny. Taky jsem byl okradeny, na Suskach ale to uz je 1/2 roku... Usekat prsty to je malo...
Dzuboxodpovědět 
 Re: skalak14:24:11 10.05.2005
To můžou být docela dobře ty hajzlové co jen o pár metrů dál vybíraj 80 Kč za parkování na silnici! Asi se budeme prát!!
VhSodpovědět 

 člověk žasne11:24:18 10.05.2005
Nevim co to mělo znamenat,ale 2roky dozadu sem viděl v Roklici (Kokořínsko) auto na 3 heverech s vočesanejma kolama. Když vám někdo šlohne z auta i hever aspon už víte na co ho potřebuje...
Honzaodpovědět 

 Poznámka k vykrádání.12:41:38 11.05.2005
Závěrem roku 2005. byl dopaden strážcem, a předán policii občan ČR. který měl nedaleko za hranicí skryš, plnnou kradených věcí. Na chatě pod Štelcigem, rovněž přebýval delikvent, který krom různých věcí tam nechal i několik předvolánek k soudu, rozhodnutí o exekuci, výzvu od prokurátora k nástupu trestu, atd. Považuji za lehkomyslné nechávat osobní věci pod převisem. To si ale každý musí uvědomit sám.-            J.K.strážce CHKO.
J.K. strážce CHKOjkodpovědět 
 Re: Poznámka k vykrádání.12:51:25 11.05.2005
Jo, ale v Labáku narozdíl od jiných oblastí prakticky nechodí turisté. Potkám tam maximálně 1x za víkend místního a to ještě v houbařské sezóně. A tak to asi bude. Již před lety se ztrácely drobnosti z dnes již zrušeného bivaku pod Želvou, /mimochodem, teď je to tam o moc horší, můj názor je, že se neměl rušit.../- jídlo atd. Jo, když už tady jste, ozvalo se tu jakési obvinění konkrétně i na vás, co vy na to?
Bobanodpovědět 
  Re: Poznámka k vykrádání.11:44:00 12.05.2005
Kdysi se nám pod Vojtěchem ztratilo párkrát jídlo, a jednou tam zmizel i spacák - ale jen jeden z mnoha, co tam tehdy byly, a zdaleka ne nejlepší, prostě byl navrchu... Tenkrát ovšem masivně přecházeli hranice do Němec různí zubožení Rumuni a tak, po lese se válely igelitky s jejich hadrama, co ztratili... takže tenkrát jsme to přikládali jim.
Ke svému obvinění Strážce jsem se právě vyjádřil o kousek výš: byl to ode mě spíš pomstychtivý dloubanec, nemyslel jsem to vážně.
Jo a jen ještě: asi před 2 týdny jsme na pěšině pod skalami na pravém břehu, někde pod Titanikem, potkali dost zvláštní existenci, kterou bych tam fakt nečekal, takovej polohoumles středního věku, člověk by ho čekal spíš na Hlavním nádraží, v ruce měl nějaké rádio... Potkat ho tam teď, měřím si ho už dost podezřívavě.
Piškotodpovědět 
 diky statecnemu strazci:)14:01:49 11.05.2005
no jo ve skalach bejvali vzdycky loupeznici. Kdyz byli dopadeni tak casto skoncili na nejblizsim strome.
Vyhodou dnesni sveta, krom prevratnych objevu jako
auto, mobil, computer, maglajz,.. , je moznost vyuziti modernich technologii pri stihani zlocincu. Zmineny lupic byl evidentne lapen a zatcen pomoci T-loopportu (teleport kombinovany s casovou smyckou). Jen doufam ze neni na netu protoze jsme mu ted prozradili ze byl jiz ke konci tohoto roku chycen. Apropo.. Pro nakradeny matros je mozno dojit na sluzebnu, nebo se tam objevi az za pul roku?
lacoodpovědět 

 už i auto21:12:47 16.05.2005
před 3 týdny nám švihli na Belvederu celý auto, výbava na víkend byla schovaná v kufru, dle cajtů jsme byli 1. auto zde zmizelé.To potěší, že???
grecinoodpovědět 
 Re: už i auto14:50:16 17.05.2005
Problemy tohoto typu jsou vsude - i na Morave a na Slovakach - tam je to fakt narez. krade se jak svina - jsou oblasti kde se nehodi parkovat i presto, ze tam je husty provoz lidi. Nekterym znamim ukradli uz vicekrat veskere lezecke vybaveni pri navratu z VT se stavili na Manine, Sulove, Predhory a dalsich oblastech. Kdyz se vam to stane poprve skousnete - a nadavate - podruhe je to horsi, ale 3x - to uz je na maslu!!!
KU::: zlodejsky!!!!!!!!!!
Otaodpovědět 
 Re: už i auto15:44:18 17.05.2005
Tak to je teda úplně v prdeli.
DRžím palce, ať se najde.
Piškotodpovědět