Ochrana přírody. | Omezení lezení v Labských pískovcích, |
Zákaz lezení v CHKO Labské pískovce.
Dne 21.03,2007. byl pro ohrožení vzácných živočichů uzavřen v oblasti Dolní Žleb,skalní masiv a přilehlé věže. Východní roh- Ústecká věž- Porcelánová stěna.
Rovněž v Libouchci jsou uzavřeny některé věž v oblasti "Modřínu".
Tyto lokality jsou označeny tabulemi, a předpokládaná doba zákazu vstupu, je do 15,06,tr.
Upozornění- tato místa budou intenzivně kontrolovány stráží ochrany přírody, a případné změny termínu včas oznámíme.
Děkujeme za pochopení. J.K.strážce CHKO.
rozpočet, sportovní lezení, mg atd... | 11:25:53 22.03.2007 | Občas jsem člen, občas ne. Po skalách lezu asi 20 let, ale podporovat ČHS za jeho odvedenou práci se mi moc nechce. Spíš bych to viděl, jako " co je doma to se počítá ". Neřeš, nepřepínej, hlavně že je mír. Až mi budou dotovat výlety do hor a budu si říkat repre, možná členský příspěvky začnu platit.
Co bylo napsáno výše, mi příde jako celkem rozumný. Ale uvidíme po víkendu, jaký je názor většiny.... | B.Z. | odpovědět |
  | Re: rozpočet, sportovní lezení, mg atd... | 11:37:31 22.03.2007 | poposedni si... | :D | odpovědět |
  | Re: rozpočet, sportovní lezení, mg atd... | 11:41:28 22.03.2007 | Když už máš komentář naprosto mimo,tak se pod něj alespoň podepiš. Zdraví Ivo Wondráček | Wondráček | odpovědět |
covece co nam to chces rict | 12:05:52 22.03.2007 | Mily B.Z. prestan hulit nebo se z toho zblaznis.Vubec nechapu co jsi tim chtel rict. | matej | odpovědět |
jiny clanek? | 12:46:33 22.03.2007 | si asi splet clanky s predchozim | | odpovědět |
A co to chráníme? | 12:47:27 22.03.2007 | A co to chráníme? Opět falkóna? | Papouš | odpovědět |
  | Re: A co to chráníme? | 14:06:05 22.03.2007 | Tučňák labský - aneb Lipolis Labilis vole....:-)) | Jose prasečí hlava | odpovědět |
  | Re: A co to chráníme? | 23:36:10 23.03.2007 | Mě by taky zajímalo co se chrání. Sice chápu, že to ochranáři mají zájem "tajit" kvůli zlodějům vajec, ale když už to takhle "tají" přes internet tak není co ztratit? | stip | odpovědět |
  | Re: A co to chráníme? | 01:45:02 24.03.2007 | Chranime tvora , Pytlus Magylus, ne ? | KENY | odpovědět |
  | Re: A co to chráníme? | 12:42:47 25.03.2007 | Vážený pane Kampfe
1.Jestliže chcete něco zakazovat jménem CHKO poté
tento zákaz uveďte na oficiálních stránkách CHKO !!!
2.Jestliže chcete zakazovat něco horolezcům ,kteří jsou organizováni pod ČHS proveďte to oficiání cestou přes ČHS !!!!
3.Jestliže se vyjadřujete jménem CHKO určite není dopré užívat e-mail s koncovkou seznam.cz
David Peterka | | odpovědět |
  |   | Re: A co to chráníme? | 21:11:48 25.03.2007 | Jestli Ti uz dosly vykricniky, tak zchladni. Na strankach CHS nebo nejake obskurni chranenky si neprecte nikdo nic, na Lezci si to precte leckdo. | Radek J. | odpovědět |
no problemo | 13:32:44 22.03.2007 | Myslím, že vzhledem k velikosti Labáku není problém to respektovat... | | odpovědět |
CHKO labký pískovce sou moulové | 14:33:13 22.03.2007 | nojo uzavřít labák to se vám nepovede ani kdyby se tam nastěhovi dinosauři CHKO Labský pískovce je banda šašků co uměj akorát sanovat a brát dotace | karel hořtice | odpovědět |
  | Re: CHKO labký pískovce sou moulové | 15:20:41 22.03.2007 | Horolezci jsou banda šašků počmáranejch. | Karl Senf | odpovědět |
Kampf je samozvanej poplašnák | 14:40:11 22.03.2007 | Tak hele pane Kampf aš budete na seznamu zaměstnanců tý sví organizace kerou se zaštitujete tak to možná bude mít nákou(nicotnou) váhu ty vaše zákazy. | bistrý člověk | odpovědět |
  | Re: Kampf je samozvanej poplašnák | 14:42:44 22.03.2007 | http://www.ochranaprirody.cz/index.php?cmd=page&type=103&page=4 Nikde žádnej Kampf | | odpovědět |
  |   | Re: Kampf je samozvanej poplašnák | 15:11:07 22.03.2007 | Tak to je dobrý:)))) | a. | odpovědět |
  |   |   | Re: Kampf je samozvanej poplašnák | 15:25:15 22.03.2007 | Myslím si, že je to seznam zaměstnanců jednotlivých chráněnek. Určitě na něm nebudou dobrovolní ochranáři. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Kampf je samozvanej poplašnák | 15:36:06 22.03.2007 | I tak mi přijde jako blbost, že Jan Kampf je z Labské Stráně. Nikdo ho tam totiž nezná. | Jarek | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Kampf je samozvanej poplašnák | 16:01:21 22.03.2007 | Pan Kampf je strážce a i kdyby nebyl tak k omezení došlo. Oblasti jsou vyznačené a lezci tam nemají co pohledávat. | Sysel | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kampf není samozvanej poplašnák | 16:02:13 22.03.2007 | opravuju titulek... | Sysel | odpovědět |
krindy pindy | 16:08:35 22.03.2007 | tywoe takovejch keců kvuli 5-ti skalám!
stejně tam většina z vás nikdy nebyla, čugo peace:) | Luk | odpovědět |
krindy pindy | 16:08:37 22.03.2007 | tywoe takovejch keců kvuli 5-ti skalám!
stejně tam většina z vás nikdy nebyla, čugo peace:) | Luk | odpovědět |
  | Re: krindy pindy | 16:15:01 22.03.2007 | Jo souhlas,
"jinak nechápu proč je ochrana přírody tak důležitá, já bych ty skály vytěžil a v jámě ponich uděla zábavní a nákupní centrum, muzeum Polabských pískovců jak vypadyli a co tam žilo, a samozřejmě nějákou tu pěknou překližkovou stěnu s Tesco jištěnim aby to nestratilo dobrodružný ráz že" :-) | Gulas | odpovědět |
  |   | Re: krindy pindy | 23:27:56 22.03.2007 | Nějakou tu stěnku tam už postavíme...www.aix.cz | Jirous | odpovědět |
Poznámka | 18:54:30 22.03.2007 | Od pracovníka CHKO je záslužné, že sem napíše, které masivy jsou uzavřené. Od pár lezců, co sem napsali pár komentářů, není moc prozíravý použitý tón i obsah sdělení. Ochrana přírody a lezci by spolu měli komunikovat a dokázat se domluvit. Uzavření pár masivů do 15.6. by neměl být problém respektovat. Ostatně loni to Bubo bubo otevřel dříve. Snad budou mít letos tučňáci labští větší štěstí. | Bída | odpovědět |
  | Re: Poznámka | 20:44:07 25.03.2007 | Naprosto souhlasím. Ptáci do skal prostě patří (stejně jako lezci) a my bychom jim měli překážet co možná nejméně a alespoň v dobách hnízdění se v daných sektorech vůbec nevyskytovat. Respektování doby hnízdění funguje výborně například ve Frankenjuře. Vůbec bychom si z Němců (myslím těch západních z Bavorska, nikoliv východních ze Saska) měli v mnohém, co se lezení a vztahu ke skalám týče, vzít příklad.
Tučňákům přeji klidného dožití se dospělosti a šťasného vylétnutí z hnízda. | Luky | odpovědět |
Jo | 19:46:56 22.03.2007 | Takhle by to nějak mohlo vypadat a v některých zemích i vypadá.
Tučńák zahnízdí, chráněnka to oznámí, lezci lezou chvíli jinde (v oblast Labáku si najít náhradu za tyhle věže není až taková honička), Tučňácí odletí, Správa sundá cedule a jede (leze) se dál. | Dag | odpovědět |
Nechte toho tpci, nejste na zakladce | 20:03:22 22.03.2007 | Presne tak, nadavat na CHKO muze jen blb, ne lezec. Budme radi, ze to chrani a neni v Labaku treba tovarna! A kdyz z toho milionu cest zavrou tech par, tak se proste poleze chvili jinde, a kdo to neumi respektovat, mel by se zamyslet, proc vlastne leze a s takovym pristupem jit radeji na rpeklizku, tam ho nechaji byt vsichni ochranci:-) Hodne zdaru vsem lezcum, at uz lezete na cemkoliv... | aton strelec druholezec | odpovědět |
  | druholezec | 09:58:49 23.03.2007 | ty tady někomu nadávej do blbů ty bouzku:-) | hořcic | odpovědět |
  | Re: Nechte toho tpci, nejste na zakladce | 11:08:33 23.03.2007 | Ahoj.
Proč si myslíš, že lezec nemůže být blbec? Aspoň tak mi vyznívá tvoje věta "muze jen blb, ne lezec". Já si myslím, že procento blbců je v dostatečně velké zájmové skupině stejné. Vyjímky budou, co třeba blázinec?
Ahoj Tomáš | Trdlo | odpovědět |
  | Re: Nechte toho tpci, nejste na zakladce | 13:27:12 23.03.2007 | Máš pravdu, pískovec je například věky používanej stavební materiál | Ťéša | odpovědět |
  | Re: Nechte toho tpci, nejste na zakladce | 13:31:50 23.03.2007 | Já bych se ochranářů moc nezastával, je to banda extrémistů, který jdou většinou proti horolezcům! | Martin | odpovědět |
  |   | Obskurní individua versus lezci s IQ hada | 23:53:10 26.03.2007 | Mno, já teda musím prohlásit, že opravdu mnohé osoby, profilující se jako tzv. "ochranáři" nápadně obskurní skutečně jsou, až to budí určité pochybnosti o skutečných zdrojích jejich ekologického zápalu. JENOMŽE arogantní primitivismus některých lezců v této diskuzi, který je odpovědí na celkem logický požadavek nelézt na pár skalách a nechat tak vyhnízdit dotyčné fógly - to bych teda blil, velebnosti. Snad to nemyslíte vážně a jen tady tak postpubertálně exhibujete... | patpong | odpovědět |
Ptáci se zřejmě nesnášejí s češtinou | 22:07:51 22.03.2007 | Ochranáři. nechceš si zopakovat základy češtiny? | Pavka | odpovědět |
  | Re: Ptáci se zřejmě nesnášejí s češtinou | 18:45:41 24.03.2007 | Tady přeci nejde o češtinu. Ochranáři jsou skutečně často obskurní individua. Mě například zamítli pokácet strom (JAVOR) v Jindřichovicích s tím, že jasan výborně regeneruje a jeho díra na bázi není nebezpečná. Podobný odborný argumenty bych od nich čekal i v oblastech, kterejm nerozumím. (ornitologie)
Jinak je mi hrozně líto, když zjara vyplaším poštolky od mláďat na drábkách pod slaněním, kde žádný cedule nejsou a byly by užitečný. Lezci si pak sami hlídaj, kde by mohli něco vyplašit a divili byste se, jak případná doporučení respektují. PS: bacha na těch Drábkách - Masiv pod slaněním, už několik let je tam hnízdo | Karel Miffek | odpovědět |
  |   | Re: Ptáci se zřejmě nesnášejí s češtinou | 21:06:18 25.03.2007 | A kterýpak ochranáře jsi žádalo pokácení jasanojavoru? Ptám se proto, že o kácení stromů nerozhodují ochranáři, ale obec - takže rozhodnutí podepisuje starosta a podklady mu zhusta vyrábí paní z kanceláře nebo některý ze sousedů, no a pak to vypadá, jak to vypadá... Takže pláčeš překrásně, ale zjevně na blbým hrobečku. | JH | odpovědět |
  |   | Re: Ptáci se zřejmě nesnášejí s češtinou | 21:16:31 25.03.2007 | No je pravda, že lezci často jako 1. zjistí, že tam a tam je hnízdo. Vůbec by nemusela být špatná jakási databáze tady na lezci, kam by kdokoliv mohl objevení klidu a ochranyhodného tvora zveřejnit. Myslím, že jen tupec by to nerespektoval. Mohla by se pro tento účel zrušit například naprosto zbytečná rubrika CHAT. Zkusím o tom hodit řeč s Hopem. | Luky | odpovědět |
  |   |   | Re: Ptáci se zřejmě nesnášejí s češtinou | 08:49:27 26.03.2007 | Vůbec nic proti Lezci (naopak!!), klidně tady rubrika o fóglech být může. Kde ale být musí, to je web Horosvazu, jmenovitě nově zaváděný systém Skalní oblasti ČR. Pokud se to podaří, měly by sem mít přímý přístup příslušné orgány ochrany přírody k aktuálnímu oznamování např. sezónních uzávěr a zase naopak otvírání oblastí (včetně umísťování plného znění rozhodnutí, mapových příloh a dalších dokumentů). Logicky by se zpětná vazba od lezčíků (hlášení o hnízdění, jakož i dalších přírodních významnostech) měla objevit taky tam. Zkusím to navrhnout. | JH | odpovědět |
ze by ochrana papouse? | 03:19:06 11.04.2007 | To jsou veci, jsem netusil ze papous se dostal na list ohrozenejch druhu?
Nicmene, respektujte tuto vyhlasku...chceme prece videt papouse i pristi rok mezi nami. I tento "krehky" zivocich potrebuje cas ke hnizdeni...prece jen ma uz nejaka ta leta vyskytu v nasich lezeckych oblastech.
Takze ...vzhuru a chrante Papouse.
| rehy | odpovědět |
  | Re: ze by ochrana papouse? | 08:38:57 11.04.2007 | Sem slyšel, že Tě vykostili od Aussies. To už Tě vyčutli i ty Hispánci z Karibiku? | Papouš | odpovědět |
|