Registrace   |   Lezení je nebezpečný sport!

12.Lukášek 11019

Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Silvestr

Zdravím,z oblasti alpinismu.Chtěl jsem vám touto cestou nabídnout naše strávení Silvestrovského dne.

Tak nás napadlo,že bysme mohli stravit tento nevýznamný den někde daleko od městské civilizace.A padlo slovo Malá Fatra vrchol Velky Rozsutec.Vrchol ničím pro sponzory nezajímavý,ale pro nás to byl takový silvestrovský Everest.Nebot jsme nikdo doposud neměly žádné zimní letité zkušenosti.Až na pár koulovaček před barákem a nějaké to sánkování.Naše expedice se skládala ze 3 nezkušených alpinistu takzvaných chodiču po všem možnym.Vedoucí zájezdu jsem byl já Krakonoš méno mé.Taky mě těší.Dalším učastníkem byl muj dlouholetý kamarád z mého dětství po toulkách dětským domovem.His name Siky.3tím učastníkem byl nejmladší člen našeho Death metalového oddílu Zrzek.Každý z nás měl nějakého sponzora, jinak by to přece nešlo vyjít,že jo pane Caban.Mě sponzorovala Stavební firma Krakonoš a dcera s.r.o.Siky byl vyslancem světoznamé firmy Millet a zároven jediný kdo reprezentoval na Male Fatře toto vybavení.Zrzek byl vyslancem dávneho komunismu kdy frčely  křiklave bundy a rukavice.A abych nezapoměl na našeho nejhlavnějšího sponzora tím je Horopujčovna Dubnany Jakub Novák ulice 666 hned za rohem.Bez jeho vybavení by se zájezd nemohl uskutečnit a tím pádem by propadla záloha za zájezd.Tímto sem vám představil naše okolnosti za kterých jsme podnikly alpským stylem bez bivaku na Velký Rozsutec.Ráno jsme vyjížděly v 5.30  směr Terchová.Cesta ubíhala jako ve vlaku.Cestou jsme se bavily pomlouvání našich kamarádu a jiných světových celebrit.A tak nám to rychleji ubíhalo.Na místo určení jsme dojely 9 hodin.Vše podle plánu.Parkoviště bylo plné místních domorodcu kteří měly stejné umysly jako my a tak byl problém se zaparkováním.Objížděl jsem to jako na parkovišti před Tescem a náhle sem uviděl muj flek.Hned jsem kněmu zajel a až jsem narazil předkem do odhrnutého sněhu a tím se mě vysypala přední mlhovka.Zvolal jsem na celou Fatru do P..e proč zrovna jáá.Při vytahování našeho vercajku jsme se posilnovaly domácí pálenkou.Musel jsem vypálit červa nebot jsem ráno posnídal vaječné chleby s Chily papričkami a měl jsem takzvaného vlka.Šel se mnou celý den nic příjemného.Po pul hodine jsme vyrazily směr Dolní diery (Jánosikove).Posilněni gořalkou se nám výlet dost zamlouval a uz jsme se těšily na horu.U prvních vodopádu jsme zacaly fotit jak Japonský zájezd.A tam mě postihla příhoda z ledvinou ,kdy jsem celou cestu musel uchcávat jako pes.Nedalo se proti tomu nic dělat.Cestu jsme proložily svačinou.Žebříky byly místy namrzlé,ale dalo se to přejít bez maček.Počasí bylo uchazející, dole 0 a nahoře foukalo tak 10 ms a nebylo vidět na 10 metru.Se sněhem to bylo taky uchazející,nebot stopa byla vyšlapaná a tak se šlo dobře.Po vyjítí na sedlo Medzirozustce jsme nasadily nezbytné mačky a cepíny a posilneni čajem jsem vyrazily směr vrchol.Po cestě dostávalo naše vybavení co nafrak.Nejdříve se roztrhly Sikymu zahraniční goretexové kalhoty Millet.Zachvily prišel Zrzek o mačku na leve noze, takže to odešel celé jenom s jednou.Mě zanedlouho štrejchla mačka taky o šustak a byl jsem na tom stejně jako zbytek expedice.To mi Veitnamci zaplatí,že nybyly Gore.Po vyčeprávající 1.30 min jsme stanuly na vrcholu.Tak se nám to přece povedlo.Zvolal jsem v duchu hezky nový rok a myslel jsme na vlka ,aby mi nerozjel odpolení hovno přímo na vrcholu.To by potom bylo vzrušo.Na hoře jsme udělaly nezbytné vrcholové fota a rychle jsme musely sestupovat do sedla,nebot tam foukalo jako v pohadkách o Krakonošovi.Sestup do sedla Medziholie nebyl veselý a tak nám nezbývalo než stím zabojovat a zavelit rychlý přesun.V sedle jsme daly poslední dávky čaje a naivně cěkaly ,že pro nás přijede nějaká rolba.Čekání bylo zbytečné.Nepřijela.A tak nás čekal sestup na který do smrti nezapomenu.3/4 cesty bylo uplně namrzlé,nebot se tam vylil potok a do rána to celé zmrzlo.Naštěstí nám sestup vyšel před setměním.Ale diskotéka to byla pěkná.Samé dršky nás provázely celou cestou dolu.Mě chytla už na vrchu stehení absence tak jsem to odešel jenom na jedné noze.V 16.30 jsem uvyděl první obydlí a zvolal  jsem na celou expedici.My jsme to kurwa dokázali.Hezký novy rok cocoti.Nápodobně Krakonoši.U auta probíhal zmatek kdo se dřív přesleče do suchého.Mě to bylo jedno já jsem zustal vyčerpany v tom  mokrém a myslel jsem jak sundám ty pujčené komisnaky a obuju si pořádné discotékové boty.Při nazouvání mě postihla lýtková zrada, kdy se mi začal jebat lýtkový sval přímo nahoru,už po 2 tento den.Měl jsem prostě dnes na zranění smulu.To se nedá nic dělat.Takový je život alpinisty.Po menší svačince jsme uhaněly směr domov.Každý znás chtěl stihnou večerní zprávy na Nově a ve 20.hodin tam probíhala silvestrovská šou strička Jedličky.Tak jsem uhaněl co to dalo.Jel jsem na spotřebu.Cestou zpátky jsme se opět věnovaly pomlouváni našich kamrádu a jiných lidských osudu kteří netrpělivě seděly u silvesrtovských pořadu.Ale každý máme něco.Na závěr podtýkám,že se už těším na vaši kritiku tohoto padlého článku,ale nám to nevadí, pište co si myslíte našim je to stejně jedno.Fotky přes nepřízen počasí nevyšly jak jsme si přály.Tak to zkuste pochopit
Ps:byl to pěkný výlet na 1 den,doporučuji ji ho všem kteří mají rádi horolezectví zblízka.

Krakonos   [úpravy] 14:57 01.01.2005Tisk

díky15:35:54 01.01.2005
...ale: Přestože vítám každý nový článek s radostí, ten tvůj mě dost potrápil. Ani ne tak obsahem (ač...:-)), jako spíš gramatickými chybami a absencí (či snad abstinencí) odstavců...Zkrátka dalo by se to číst podstatně lépe!
Honzaodpovědět

Zamysli se nad sebou20:03:36 01.01.2005
Tento článek napsal naprostý kretén. Již první věta mě o tom přesvědčila. Zbytek článku, který jsem však ani nedočetl, mě v tom utvrdil.
tomodpovědět

Krakonoši bravo20:59:59 01.01.2005
Hurá, konečne je na Lezci taky něco blbýho.
JirkaSodpovědět
 Re: Krakonoši bravo11:17:24 03.01.2005
Je to tak blbý a tak hrozně napsaný, až mi to příjde docela dobrý :) Chybějí mi tam jen ještě náhlý, naprosto nesouvisející asociace.
kritikodpovědět

ouvej17:03:03 02.01.2005
Radsi jsem to ani nedocetl do konce. U prihody s mlhovkou do Tesca to muj jemnocit nevydrzel. To se proste neda. Az to nekdo prepise a v clanku bude aspon jedno trochu rozvite souveti, prosim. Ale takhle teda ne.
rendaodpovědět

Bodré17:25:30 02.01.2005
Výborně. Kdyby to bylo ve verších, mohl by to z fleku zpívat Pavka Dobešů. Ten míval podobně bodře-proletářskej styl.
Papoušodpovědět

Nu, panečku!19:35:05 02.01.2005
Jako milovník štylyštyckých podiností musím přivítat. Používání pouze holých vět není sice nic až ták gór nového, ale zde vhodně evokuje zážitek promrzlosti a vyčerpání organismu na samou exhausci.
Jen tak dál Krakonoši!
Krakonoš, Krakonoš... Hele, neviděli jsme se někde? Nejsi takovej fousatej s kloboukem a dlouhým huberťáku?
sir Daglesodpovědět

Brrr.....07:27:28 03.01.2005
Článek není jenom potrhlý, ale také nudný, nicneříkající, bezduchý a trapný. O čem to vůbec bylo, nevíte někdo?
PetrS.odpovědět

Síla09:27:56 03.01.2005
Fakt síla....toho, kdo to psal bych fakt nikdy nechtěl potkat...asi omezím mé návštěvy v Krkonoších:-))
 Re: Síla09:34:29 03.01.2005
Ja su tak rád, že v tom nejsu sám!:-)Vyskytlo se tu už leccos, ale tohle...hmmm, to by se mělo někam zapsat. Jsem rád, že někdo doplnil můj eufemistický a opatrnický komentář nějakým tím upřímným slovem!:-)
Honzaodpovědět
  Re: Síla10:27:14 03.01.2005
Nedalo mi to a spočítal jsem chyby (mezery, háčky, čárky, -i, -y,....) v tomto článku. Došel jsem k počtu 170!!!!!!! Po převedení článku do wordu jsem zjistil, že ani jeden řádek (ze cca 66) není bez chyby. Nevím, ale díky tomuto článku bych zakázal svobodu slova:-)))Všem lezcům přeji mnoho dosažených vrcholů v roce 2005!
   Re: Síla11:21:41 03.01.2005
170 chyb není neumění, ale provokace a záměr.
Tento se ale nevydařil, protože se to prostě nedá číst.
Petr Jandíkodpovědět

krakonosi nedej se11:44:05 03.01.2005
dete do haje, puristi.
kdyz to nema interpunkci a sem tam spatne tvrdy nebo mekky i, je to skvar?
par lidi vyjelo na kopec misto aby sedeli doma a protoze o tom nenapsali ve versich, jsou idioti, kreteni atd a nechteli byste je potkat?
mozna bych na kopec sel spis s nima nez s tema co je tak jednoznacne a jednotne odsuzujou, vypada to jak svazacka akce na povel, kdo nejde s nami jde proti nam.
prectete si neco od hrabala, zazraci, tomu taky v pocatcich vsicni vycitali ze je neliterarni a totalne preexponovanej.
 Re: krakonosi nedej se12:01:55 03.01.2005
Chlapče, já jsem doma taky neseděl (Ty možná jo), ale za tohle podání bych se spíš styděl a zalezl bych někam pod peřinu. Jestli považuješ hrubky typu měkké a tvrdé iy za normální tak prosím Tě (a to se týká všech lidí stejného názoru) se svými zážitky raději zde nerozděluj. Já vůbec neodsuzuju co Ti kluci zažili, možná jim i závidím, ale takhle prosím ne!!! A jestli sem budou psát borci podobné články tak tento zatím skvělý "Lezec" trochu klesne:-(
Honza
  Re: krakonosi nedej se12:21:07 03.01.2005
Uroven Lezce by mozna byla nejlepe zachovana kdyby redakcni rada (predpokladam ze nejaka existuje) stanovila minimalni pravidla pro pravopis. Nez tak udela, je veci kazdeho jak chce svoje zazitky prezentovat co do obsahu i formy.

Poznamka na okraj pro JirkuS - Tvoje jmeno je uvedeno v kontaktech, pokud jsi schvalil publikaci tohoto clanku, z hlediska vseobecne etiky by ses k nemu nemel vyjadrovat tak jak's to tady udelal.

Hrubky nejsou normalni, tady autor jednoznacne reagoval negativisticky na veskera slohova pravidla a vyrazil demonstrativne opacnym smerem, ale to jeste neznamena ze je blb. Primitivne formulovane odsuzujici komentare mu gramatiku nezlepsi.

Jeste jednou naokraj: proc citis potrebu hlasat ze jsi nesedel doma - a ve stejne vete podsouvat ze ja jsem asi sedel?
Argumenty ad hominem se povazuji za podradne a urovni diskuse neprispivaji - a uroven lezce a diskuse na nem je myslim to o co plenu jde.

chlapce.
jrikaodpovědět
   Re: krakonosi nedej se12:43:37 03.01.2005
já neodsuzuju obsah , ale formu, ta prostě je k odsouzení hodná!!!!!!
   Poznamka na okraj pro Jrika12:45:40 03.01.2005
Pokousime se vseobecne necenzurovat a nezasahovat do clanku, asi jsem se mel pokusit clanek tohoto typu vymazat nebo aspon ignorovat, to se mi nepovedlo.
Myslim, ze autor si skutecne zaslouzi ohodnoceni blby clanek, nehlede na pocet zamerne umistenych chyb.
 jirkasodpovědět
    Jirkovi S13:13:21 03.01.2005
ahoj,
Nevim jak probiha publikace prispevku (vyber, schvalovani), ani jestli funguje redakcni rada atd. Nechavani volneho prubehu funguje asi jen tehdy kdyz vsichni prispivajici dodrzuji nejakou nepsanou dohodu o urovni prispevku. S rostouci ctenarskou (a prispivajici) obci roste taky rozptyl kvality a schopnost dodrzovani nepsaneho.
Mozna by asi bylo nejlepsi stanovit nejakou minimalni hranici gramatiky aby se predeslo situacim jako tato - snad by stacilo dat do tiraze doporuceni, pripadne zdvorilou zadost vsem autorum . Doba kdy si "redakcni rada zosobuje pravo nezverejnit prispevky jejichz obsah neni v souladu s politikou managementu" asi taky jednoho dne prijde, ale zatim by snad slo vystacit s vyse popsanym doporucenim.

Ceho se tyka moje poznamka - clen redakcni rady by mel vyjadrit svuj nesouhlas s tim kterym prispevkem tak ze vetuje jeho publikovani. Pokud tak neudela, nemel by clanek na strankach ktere spravuje hodnotit; uz neni "soukroma osoba" a jeho stanovisko muze byt povazovano za stanovisko redakce.

proc to vsechno -
Lezce ctu rad a casto a moje kafrani je toho odrazem - ac nezvan, snazim se prispet k urovni diskusi (s tim nebezpecim ze budu za chytryho...), nebot mne dere kdyz vidim neobjektivni komentare.

zdar
jirka
    Pro Jirku S - PS13:25:20 03.01.2005
oprava -
>>roste ozptyl kvality a schopnosti dodrzovani nepsaneho.<<
     Re: Pro Jirku S - PS13:49:16 03.01.2005
V celku s tebou souhlasim, ale verim v samoregulacni schopnosti naseho webu. Me osobne takovy clanek nevadi. Web jako takovy toho nabizi tolik, ze schopnost orientovat se v obsahu, rychle si vybrat, co potrebuji a umet ignorovat, cim se nechci zabyvat, patri k zakladni vybave virtualniho lezce/surfera.
JirkaSodpovědět
      Re: Pro Jirku S - PS14:40:49 03.01.2005
Bych to nedramatizoval. Někdo si uděal srandičku, která se někomu líbí a někomu ne. To je tak asi všechno. Právo všechno nečíst každý má.
jan pušodpovědět
       Re: Pro Jirku S - PS22:30:47 03.01.2005
To máš sice pravdu, ale jen do té doby, než množství takovéhohle balastu přesáhne určitou mez.
Nicméně si myslím, že když nikomu nevadí, že se JirkaS k většině článků vyjadřuje kladně, nemělo by vadit ani když výjimečně něco kritizuje. Ostatně už ten sám fakt, že jinak pozitivistický JirkaS vyslovil kritiku, ledacos napovídá.
Petr Jandíkodpovědět
      Re: Pro Jirku S - PS22:12:17 03.01.2005
aha - takze kdyz se mi neco nelibi, mam plne pravo browser zavrit.
myslim ze chapu.
  Honda neumí čéésky10:50:37 04.01.2005
... si to po sobě, hňupe, přečti, než začneš vykřikovat: ....Jestli považuješ hrubky typu měkké a tvrdé iy za normální ČÁRKA tak EVENTUELNĚ TAKY ČÁRKA prosím Tě EVENTUELNĚ TAKY ČÁRKA (a to se týká všech lidí stejného názoru) se svými zážitky raději zde nerozděluj. Já vůbec neodsuzuju ČÁRKA co Ti kluci zažili, možná jim i závidím, ale takhle prosím ne!!! A jestli sem budou psát borci podobné články ČÁRKA tak tento zatím skvělý "Lezec" trochu klesne:-( PÍŠU PĚT.
Honza
Papoušodpovědět
   Krakonoš slobodný slovom aj formou...15:57:56 04.01.2005
... mi potešil dušu i myseľ. Nenechaj sa znechutiť puritánmi, čo moralizujú a sami pritom za najbližším rohom Hondia.

Mne Text pripomenul všetkých kamošov, čo nemajú vybraný slovník, vzdelanie či spôsoby ale s najväčšou radosťou s nimi trávim čas vo horách. Lebo sú to parádni Ľuďia.

Diki za Text.
miso
misoodpovědět

ruzsutecART15:41:55 03.01.2005
Krakonosi! ja tam nenasel jedinou chibu! Ohlasu si nevsimej, co by taky  clovek mel chtit po horolezcich, holt neumej vocenit skutecny umeni.
 Laco Šaolinodpovědět

Krakonoš17:14:11 03.01.2005
SUPER!!!SUPER!!!
Znám Krakonoše a musím říct,že se mu to opravdu povedlo. Je to recese, ale to bohužel většina lidí nepochopila. Jen tak dál....
Vlkodpovědět
 Re: Krakonoš07:09:39 04.01.2005
Nejsme blbci, taky si to nemusel hned vyžvanit :o)
Azbestodpovědět

Krakonoš17:14:35 03.01.2005
SUPER!!!SUPER!!!
Vlkodpovědět

jak na Nový rok tak po celý rok18:00:49 03.01.2005
tak doufám, že toto rčení v tomto případě nebude platit. Opravdu skvělá recese, díky Krakonoši, díky. Super článek!!!! jen tak dál...
 Re: jak na Nový rok tak po celý rok18:34:53 03.01.2005
Hondo.Proč se nechat svazovat formou a nechat si tak unikat to co forma nese?Mě Krakonošuv projev zprostředkoval skvěly zážitek prožívaný zcela originální osobou.Deprese které z článku máš si nech prosebe a nekontaminuj jimi druhé.Nech nás disgrafiki žýt.
Kuba Novák-Krakonošuv managerodpovědět
  Re: jak na Nový rok tak po celý rok09:40:51 04.01.2005
Já to nemyslel zle, jen mi to připadlo, že je to moc silný kafe, na mě. Jinak od toho tu ta diskuze je. Já to neovlivním co se zde publikuje a publikovat bude. A ani nechci nic ovlivňovat.

Silvestr00:34:31 04.01.2005
No,tak já si zase myslím,že kdo nereaguje na ten článek smíchem který ho nutí až k pláči,měl by si nechat vyšetřit tu svoji skurvenou hlavu!
Joeodpovědět
 Re: Silvestr06:06:58 04.01.2005
Mňo mě se to náhodou líbilo. Docela jsem se i zasmál. Sic si autor mohl trochu pohlídat ty chyby, ale budiž. :-)
Hermiodpovědět

Fpřed!!!09:15:01 04.01.2005
Ale mně se to líbí. Dost jsem se pobavil, hlavně když jsem si to přečetl pozorněji. Je ovšem otázkou, zda jest v článku ukryto tolik vydařených hříček a nebo jen já umím tak dobře hledat. Nepotřebuji ovšem znát odpověď. Umělec jest pouze tím, skrze koho v záblesku božské inspirace prochází Umění ze sfér vyšších a zhmotňuje se v podobě artefaktu, aby i dalším ukazovalo cestu k niternému prožitku. Zde, u Mistra Krakonoše, hluboký zážitek v lůně pustých skal v noci předělující virtuální realitu dvou roků se zhmotnil v psaní, povznesené nad profání normy pravopisné. Pravda! Někomu může tento proces připomínat proces trávení, kdy výsledkem jest pouze lejno. Avšak! Afšak!!! Bez těchto lejn, hnojících vyčerpanou půdu (i podkroví) našich duší, nevzešlo by nových květů ke kterým estéti budou přikládat nosů svých, aby vzápětí byli zasaženi trnem ironie oné růže, jež z lejn k nebesům se růstem svým vydala. A tak dokola.
Hurááááá!!!! Na něěěěěěěě!!!!!!

sir Dagles, prof autsajd a Jeník v.r. vrrrrrrrr!!!
jan pušodpovědět
 Re: Fpřed!!!14:52:14 04.01.2005
Hm, koukam, ze se taky pokousis o neco, jako je recese a vtip. Zkousej to dal. Jinak, ten Krakonosuv clanek je znacne ambivalentni. Chvili to vypada jako recese, vzapeti uz diky nejake veticce ci slovicku zase ne. Udrzet konzistentni styl se mu nepovedlo a mam pocit, ze se to cele snazil udrzet pomoci vulgarismu. Neco jako film Blby a Blbejsi, chvili se clovek smeje jiskrnemu vtipu a pak jen nevericne kouka na scenu, ktera je opravdu absolutne tupa. Hrubky nekomentuju, to nechavam puristum, kteri zjevne nepochopili, ze jde o recesi, ale to je u nich normalni, navic, ja nemam co kritizovat, moje clanky na Lezci jsou plne dementnich omylu kolem y/i a to jsem je psal desne VAZNE :-). Jinak ale dobry, Krakonosi, parkrat jsem se docela zasmal. Dik.
honzaodpovědět
  Re: Fpřed!!!17:38:42 04.01.2005
Za 1.nevím co je to slovo "AMBIVALENTNÍ"

Za 2.velice mě to URÁŽÍ
pan tauodpovědět
   Re: Fpřed!!!18:37:04 04.01.2005
Jako parafraze znameho Burianova vyroku by to mozna bylo dobry, kdyby to nedokazovalo, ze jsi jen proste a jednoduse blbej a nevzdelanej IMBECIL. Znas tohle slovo a jsi s nim spokojen a neurazi te anebo opet netusis jeho vyznam a urazi te?
   Re: Fpřed!!!18:53:03 04.01.2005
    sign?14:11:34 07.01.2005
To je vykrik jak od 'Novaka' co mu slapli na kuri oko nejen sasove ale asi ouplne vsici. Ten je chudak ambivalentni i vuci Lezci.cz, evidentne ho necim pritahuje avsak asi by ho chtel uplne jinyho, popripadne nejspis zrusit.
lacoodpovědět

To je prča14:24:54 05.01.2005
Původně jsem neměl v úmyslu tenhle článek číst, ale když jsem si prošel pár komentářů, nedalo mi to a pustil jsem se do toho. Musím říct, že jsem se pobavil jako u článku už dlouho ne. To, že je článek plný chyb je zjevně úmysl a není je tedy důvod komentovat. Velká část čitatelů tuto skutečnost postřehla a komentovala. To ještě přejdu, jsme hrdí na svůj jazyk a nechceme dopustit, aby ho kdejaký Krakonoš, byť jen ze srandy, prznil. Co mě ale zlobí je fakt, jak bere většina čitatelů vážně článek, který je plný nadsázky. Vulgarizmy nejsou doháněním srandy, ale součástí stylu. Můj názor ovšem nemění nic na skutečnosti, že tento článek nezapadá do rámce Lezce.cz....
... proto bych měl jeden takový námět - což založit rubriku fejetony?
bernyodpovědět

v pohodě10:19:57 14.01.2005
Je to naprosto husté jako párek!!! NEDEJ SE! Nejde vůbec o chyby, ale o ten obsah!!! Akce i článek byly od srdce a to je snad hlavní, ne?? A navíc to mělo vtip a ducha.
jolča-fanclubkrakonošodpovědět

jo jo19:29:41 18.01.2005
prostě co dodat je to dost v pohodě což někteří trochu tak nějak tou svou strnulostí nedávaj. hold kdo jim za to může že nezvládnou trochu pohodovýho textu a nejsou schopni se v něm vyznat bez pár čárek a odstvců takovejch textíků víc ať si nemyslej že sou tu sami
zdar krakonoši!!!!

Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora
Hang-on-dog Přímá Varianta IXb Labské Údolí - Pravý Břeh
Jarní Únava 7- Koukolova Hora

Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest |

díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | betabrejky | Krasa | Re: Kdo má vlastně jet? | Re: Kdo má vlastně jet? | Jak branická skála |

Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (150)
Mauritánie - únor 2024 (21)
IFSC: mezi funkcionáři na olympiádu nominován stavěč Jan Zbranek (16)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (12)
Namibie 2023 - Spitzkoppe - Namibijský Matterhorn. (8)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (7)
Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (5)

PÉŘOVÝ SPACÁK WARMPEACE SOLITAIRE 500 - 195 L | Hledám spolulezce | Koupím koule na posilování | LS Olympus Mons EVO | Expediční kalhoty RAK | Mammut goráčovka | Velký mágopytel Petzl Sakab | LEZEČKY | Jizerky apod. | Prodám přilby k lezení |