LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Climb now, work later ;)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12371
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5523 lezců
1088250 cest
Nové přelezy:
Antiblocki 9+/10-
Microchips 10-/10
Solarium 9-
Magica 8A
Žebřík 9
Soldier Of 7b
Murieron C 7b
Balada Tri 7c+
Porcupine 9
Hungry Eye 8+/9-

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

300 cest za 60 dnů

300 cest za 60 dnů

Tři sta cest za šedesát dní....aneb lezecká jízda po Evropě. Jak to všechno začalo?

300 cest za 60 dnů



Tři sta cest za šedesát dní....aneb lezecká jízda po Evropě. Jak to všechno začalo?


Letos v létě jsme chtěli, stejně jako loni, na Kavkaz. Máme tam vyhlédnutou jednu cestu na Nakra -Tau, do které jsme se minulý rok nakonec nedostali. Začali jsme plánovat - jet se mělo opět vlakem, ale co s holkama? Přece je zas nenecháme doma. Tak jsme začali plánovat akci pro více lidí a nakonec nás bylo sedm, kteří se chtěli vydat v létě do Ruska. Jenže...., s lezením v horách kromě mne a Jiřího zkušenosti nikdo neměl, a tak nám bylo jasný, že když v tomhle složení vyjedeme, budeme mít na starosti pět lidí, kteří ani nevědí jak se navázat na ledovci. Z čehož plynulo, že si to užijou všichni kromě nás dvou.

Takže na konec, tak trochu sobecky jsme celou plánovanou akci zrušili a přišli za holkama s nápadem narvat Fiestu až po strop věcmi a vyrazit po skalkařských oblastech Evropy, a aby to zkously, malovali jsme jim všechno to koupání v moři, exotická místa a spoustu dalších nesmyslů, které by je mohly pro tento nápad nadchnout.

Byly pro. Dokonce je to zaujalo víc, než cesta vlakem na Kavkaz. Zbývala jedna nepříjemná povinnost, a to říct zbývajícím účastníkům, že se Rusko nekoná a  proč. Dopadlo to dobře a snad jsme je ani moc nenasrali. Nic už nestálo v cestě, a tak jsme se mohli ponořit do snění a plánování o našem letním dobrodružství. Které státy navštívit, které už ne, kde lézt, kde ne, kde na to vezmeme prachy, atd. Ale hlavně - jaký tomu dát smysl - tak se zrodil nápad 300 cest vylezených během dvou měsíců.


Řeknete si možná, co na tom. Asi nic, ale ruku na srdce....kolik cest máte letos na skalách vy? Neklademe si za cíl žádné obtížnosti nebo vylezené metry, prostě jedeme poznávat oblasti Evropy a něco o tom napsat pro ostatní.

Už když jsme si s Jirkou prvně sedli u piva a začali si psát oblasti, kde se chceme stavit, zjistili jsme, že je ten plán naprosto šílený a že bychom na to potřebovali alespoň dva roky, ale bez problémů i víc. Vždyť kolik oblastí je jen u nás? Míst zapadlých v lesích a v údolích neznámých potoků, míst menšího než malého významu, kde pár opravdových nadšenců dělá cesty, které možná už nikdo jiný nepoleze... No, závěr byl ten, že by se dalo celé ty dva měsíce klidně lézt jenom ve Francii, ale taky jenom v Německu, Itálii (nebo jen u nás doma (a třeba jenom na písku)) a pořád bychom nezlezli ani prd z toho, co se dá.



Ale zkusit se to musí.



A teď oblasti, které jsme zahrnuli do našeho plánu.



Německo - Frankenjura,

Francie - Ardeche, Calanques, Verdon

Italie - Finale, Arco

Rakousko – Kampermauer, Berchtesgádenské Alpy

Slovensko - Sulov


300cest   [úpravy] 15:43 25.07.2007Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Hmm16:10:10 25.07.2007
Snad Vám to vyjde. Já jedu příští středu taky na 2 měsíce lézt :) S Raduš, Solňou a Míšou. Máme v plánu na měsíc do Francie: 2 týdny Ceuse a 2 týdny Tarn, potom na měsíc do Špáňa: Rodellar. Tak jsem zvědavý kolik cest dáme my :) Už se těším jako blázen! Zvlášť na novou cestu od Sharmy v Ceuse, asi ji prubnu... :)) Majtě sa tam fajně, hoj.
Petisodpovědět 

 No a co...19:42:48 25.07.2007
No tak jste lezli, no a co má být? Článek bych doporučil smazat...
Karelodpovědět 

 mam ruku na srdci21:13:39 25.07.2007
a myslim, ze mam vylezeno hodne cest, jediny co vam zavidim je cas kterej na to mate. No a co?
Jakub S.odpovědět 

 Slaný21:22:14 25.07.2007
Nazdar Špína a Jirko jo a taky holky, doufám že si to užijete a všechno vyjde. Kdy odjíždíte?
Jo jak se to narodí tak dám vědět.
  Horám zdar.
Jirkaodpovědět 

 ...a hlavu na spalek22:24:27 25.07.2007
Ruku na srdce a hlavu na spalek,na jednu stranu Vam to chlapci a devcata preju,na druhou stranu,mit ja tak 2 mesice casu...Doufam,ze se tu objevi nalezite obsahly clanek,jen co se vratite!To Karel:Proc mazat?
 Ollyodpovědět 
 Re: ...a hlavu na spalek22:46:42 25.07.2007
Protože to je PR, a navíc to nemá to žádnou hodnotu... Hodilo by se to max. na něčí soukromej web..
Karelodpovědět 
  Re: ...a hlavu na spalek22:53:00 25.07.2007
Jako uvod dobry, ale..

Chybi tomu vlastni pribeh, tohle jste si meli schovat a zacit tim clanek po navratu.
PS: 300+ cest se da vylezt za den.
Mysakodpovědět 
   Re: ...a hlavu na spalek10:15:16 26.07.2007
Vsadím se s tebou že ani hovno nedáš 300 cest za den! A můžou to být klidně i šestky...
Petisodpovědět 
    Re: ...a hlavu na spalek11:07:53 26.07.2007
...to bylo zřejmě myšleno ironicky...:-).
Vencaodpovědět 
    Re: ...a hlavu na spalek16:27:58 26.07.2007
Kdo rika, ze to zvladnu ja. Ale jsou i borci co jich zvladnout pres 500 za den.
Mysakodpovědět 
     Re: ...a hlavu na spalek17:27:44 26.07.2007
Jedna cesta prumerne pod tri minuty, 24 hodin v kuse? Tak to je slusny..
petr n.odpovědět 
     Re: ...a hlavu na spalek17:43:42 26.07.2007
Mysaku sem s nima!:) Znam lidi co bez vetsi namahy daji 50 boldru ci 30 cest s lanem za 1 den, pocitam ze by to slo s trochou snahy zdvojnasobit, ale 500:), jenom 500krat se navazat a natahnout botky je vykon!:)!
lacoodpovědět 
      Re: ...a hlavu na spalek18:19:32 26.07.2007
Napr. John Arran, cca. dva roky zpatky dal priblizne 540 cest za den. Jeho partak asi o deset min. Aby to stihli, lezli vsechno solo. Takze to navazovani odpada:)
Pokud me budete opravdu nutit, tak se pokusim najit clanek, kde to je s podrobnostma. Zatim se mi nechce tou hromadou casopisu prochazet.
Mysakodpovědět 
       Re: ...a hlavu na spalek23:06:28 26.07.2007
http://www.planetfear.com/news_detail.asp?n_id=4840
TomasCodpovědět 
        Re: ...a hlavu na spalek23:16:33 26.07.2007
Diky, je tam chybi pocet odlezenych metru: John 4 897m Shane 4 574m.
odpovědět 
         Re: ...a hlavu na spalek10:49:43 27.07.2007
mno jo , to sou posuci. Prumerna dylka cesty kousek pres devet metru. V labaku by jim ty metry vystacily tak na 100 cest. Ovsem pocitam ze tam ty pady na zem by nebyly 3 (Shane) ale maximalne jeden:)
lacoodpovědět 
        Re: ...a hlavu na spalek10:21:29 27.07.2007
Dik za odkaz, to je clanek o lezeni.
jx nullodpovědět 

 ??06:44:56 26.07.2007
Také mi ta akce přijde prezentovaná až moc na to, že je to vlastně vo ničem, chápu že pro kluky účastníky je to výzva, ale pro ostatní nezajímavé.
codpovědět 

 proč mazat?07:27:37 26.07.2007
proč mazat? no sice je tento článek tak trochu oničem, ale na druhou stranu jestli dostali nějakou podporu a mají to prezentovat, tak ať dělají co umí.
Ty co to chtějí smazat jen závidí, že někdo má to štěstí a sehnal někoho kdo je podpořil. Nejde přeci o článek, ale o to že mají chuť se pouštět do nějaké takové akce. Všichni nemůžou lézt jen na Everesty a K2 a nebo super výkony jako Mraza. Každý má svou akci a toto je veřejný web tak proč to tady nezviditelnit... třeba další články z jejich cesty budou stát za to.
Držím palce a hlavně si to užijte ať ti co vám to nepřejí jen závidí
Máraodpovědět 
 Re: proč mazat?10:04:42 26.07.2007
tak to je celkem vtipnej komentar, ze si dokonce dokazali sehnat sponzora :) vzhledem k jejich vztahu k sambaru...
kotikodpovědět 
 Re: proč mazat?22:30:42 28.07.2007
Sponzor? Na co na toto potrebujes sponzora? My byli v Mysakem ve Spanelsku na 2 mesice za 150 eur a 1000 ceskych na 2 mesice, lizt. My bychom jeli klidne i za vic, ale tenkrat jsme vic nemeli.
NAtalieodpovědět 

 Outdůůůr08:19:06 26.07.2007
Joo, všechno OK, ale dejme si bacha, aby tady za chvíly nebyly heroický články o tom jak se někdo chystá o víkendu do Ádru...přijde mi to totiž asi tak na stejný hladině jako dvouměsíční toulání po divoké západní Evropě. Prostě mějme trochu úctu k té velmi dobře nastavené laťce kvality tady na tom lezcoj.cézet ...howg
Karbyodpovědět 
 Re: Outdůůůr09:35:42 26.07.2007
Kdyz to bude ctivy clanek s peknyma fotkama, tak proc by nemohl byt o vikendu v Adru?
Bajo napsal celou knizku, a taky to nebyl pribeh o zdovalani K2 nebo severky Eigeru, ale jenom o blbinach z Tater.
M..odpovědět 
 Re: Outdůůůr10:47:30 26.07.2007
Neboj budou , když se tu píše o tom že někdo šel na Marmoladu , na které už byla polovina německých důchodců a potom hlásá že je to tady potřeba rozbít něčím pohodovým,tak toto má alespoň nápad .Jinak už se těším na to až se vrátí první turnusy z dovolené .
tomášodpovědět 
  Re: Outdůůůr11:53:10 26.07.2007
Dobře nastavená laťka ??? Hahaha
Dájaodpovědět 
   Re: Outdůůůr13:17:45 26.07.2007
Dájo! Co ty tady, zalez na hovrch a rejpej tam do novoměšťáků...
Karbyodpovědět 
    Re: Outdůůůr14:12:09 26.07.2007
Nojo vlastně... Konkurece se sledovat musí...
Dájaodpovědět 

 proč mazat?10:12:43 26.07.2007
nevím jaký mají vztah k "sponzoru-m" a je mi to vcelku jedno. A přesně tak jak tu psal někdo... když napíšeš a dodáš hezké fotky z nějaké trojky tak si to taky rád přečtu
Máraodpovědět 
 ne mazat, ale vubec radsi nepsat12:02:21 26.07.2007
Skalní Muž na Hrubici: letošní vítězové 50 cest za 12 hodin,...Jenom drobná ilustrace toho, že vašich 300/60 není žádná velká výzva, která by mohla ospravedlnit článek, kterej je o ničem. Pak už ale zůstává jen ten článek a ten je o ničem. Chápal bych, kdybyste napsali v okamžiku, kdy se vám podařilo plán splnit. Teď to moc nemá smysl a fakt to zavání PR, navíc tenhle článek je nudnej i stylisticky.
janekodpovědět 
  Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat14:23:23 26.07.2007
Prohlídl jsme si jejich stránky a už mám nakoupeno na sambarsportu, to asi byl účel, že jo...fakt si tohle lidi odpusťte. Prostor lezce.cz si drží svoji kvalitu v článcích a vy se s tímhle "nevtíravým" PRkem zabaleným do úsměvného jakoby výkonu jděte vycpat!
janekodpovědět 
   Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat16:17:07 26.07.2007
takže si nakoupil :) jestli to mělo splnit tento účel tak to vyšlo :)))))
v tom obchodě nakupuji (a nejen tam) a trochu je znám a nemám pocit, že toto mají zapotřebí. A jestli ty kluky znají a něco jim dali tak jen dobře. Vím, že podporují dosti takových akcí a nejde jen o lezení. Osobně jsem rád, že jsou obchody co dokážou podpořit i projekty obyčejných lezců. Ale jak to tak chodí, tak jsou lidi co budou remcat i nad super článkem... protože to není o nich :)))))
jardaodpovědět 
    Re: ne mazat, ale vubec radsi nepsat17:57:17 26.07.2007
ted jsi to teda rozseknul;o))
janekodpovědět 

 no12:02:48 26.07.2007
podle některých reakci to vypadá, že na lezce se můžou psát ty nej nej nej výkony, akce atd. Já myslel, že je to server pro všechny co lezou a nezáleží na výkonech. Ale evidentně se pletu.
jarodpovědět 
 Re: no12:49:34 27.07.2007
Jo, jenže tenhle článek není o lezení, ale o tom, že se bude lízt. A navíc se nebude lízt nic, co bych potřeboval vědět předem a sledovat postup..
Takže článek naprosto o ničem. Až se vrátí a napíšou fajn článek s fotkama o tom, jak si zalezli, tak ok, to si rád počtu. Ale tohle je na delete.
Jirkaodpovědět 
  Re: no22:02:05 27.07.2007
Ale to je presne to,co jsem mel na musli (ovocnem,s oriskama,mnam...),doufam,ze po navratu pribyde clanek o prelezech,s fotkama a terba i video...
 Ollyodpovědět 
  Re: no22:22:05 27.07.2007
Ale to je presne to,co jsem mel na musli (ovocnem,s oriskama,mnam...),doufam,ze po navratu pribyde clanek o prelezech,s fotkama a terba i video...
 Ollyodpovědět 
 Re: no17:31:02 27.07.2007
Když to bude DOBŘE (tzn. čtivě, vtipně, dramaticky nebo já nevím jak ještě, prostě dobře) napsanej článek o tom, že se někdo chystá na normálku II na pětimetrovou Mechovou věž, kterou má za plotem na chalupě, tak si to třeba spousta lidí přečte s chutí. Ale tohle je jako článek vážně celkem nuda, a pokud jde o tu informaci o chystaném výkonu, tak je to taky asi celkem otrava. Fakt spíš na soukromý web nebo rozeslat hromadně mailem známým, aby věděli, že nemají 2 měsíce telefonovat.
Piškotodpovědět 
  Re: no17:38:04 27.07.2007
Naprosto souhlasim, jenomze tebe, jako literarne vzdelaneho cloveka, bude tezke uspokojit:)
Mysakodpovědět 
   Re: no17:46:08 27.07.2007
Ale jo, Myšáku, až dopíšeš ještě něco k tomu moc slibnýmu počátečnímu nádechu, co se tu teď objevil, budu určitě spokojenej :))
P.odpovědět 
    Re: no17:57:53 27.07.2007
Udelam co bude v mych silach. Ale nevim, nevim. Zatim muj, dle meho nazoru, nejlepsi clanek jsi pekne strhal. Dokonce jsi pouzil slova jako: blabol, ci adorace (coz dodneska nevim co znamena, ale urcite to nemela byt pochvala).
Ty nam neco napsat nechces? Urcite by to stalo za to.
Mysakodpovědět 
     Re: no18:21:14 27.07.2007
To byla ta větrovka? Zjišťuju, že nikdo nic nezapomíná, ani po letech... Tak se těším, že se časem seznámím s autory tohohle projektu, a oni mi můj komentář při nějaké příležitosti taky vyčtou :)
Ale ne Myšáku, větrovka nebyla tvoje nejlepší. Teda aspoň podle mě. (Samozřejmě jsem tehdy neznal pozadí, jinak bych si asi komentáře nechal od cesty.)
P.odpovědět 
      Re: no18:34:31 27.07.2007
Mozna mas pravdu, ja jsem ho nikdy necetl. Kazdopadne to byl clanek pro me nejtezsi. Najit hranici, co jeste napsat a co uz ne.
To by me zajimalo, ktery ti prijde lepsi. Jinak ti ty komentare vubec nevycitam, nebyt tam to "cizi" slovo, tak si je vubec nepomatuju.
Mysakodpovědět 

 300 se dá12:07:36 26.07.2007
Z mé vlastní zkušenosti vím že se 300 cest za dva měsíce vylézt dá vcelku snadno... Nevětší roli hraje počasí a zvolená minimální obtížnost cest... jestli polezou i pětky tak to podle mě nemá hodnotu žádnou...
Dájaodpovědět 

 Už jsi něco napsal12:48:45 26.07.2007
Kritiku Karle, už jsi někdy někam napsal víc jak dva řádky? Je to vždy o tom, že neseš vlastní kůži na trh. Tak to někdy zkus a pak se nediv, že tě budou ti "lepší" kritizovat. 
Karel IIodpovědět 
 Re: Už jsi něco napsal16:19:55 26.07.2007
To je mimo téma Karle II, tenhle článek je mátožný PR blábol a nemá tu co dělat!
Karelodpovědět 
 Re: Už jsi něco napsal16:20:34 26.07.2007
vždy je jednodušší vše kritizovat než ukázat, vymyslet či udělat něco sám. To bohužel platí ve všem.
jardaodpovědět 
  Re: Už jsi něco napsal12:51:44 27.07.2007
Na to, aby člověk řekl zda se mu něco líbí nebo nelíbí (=kritika) nemusí sám stejné věci dělat. Nebo ty si nikdy neřekneš o filmu, že to byla blbost? A kolik jsi natočil filmů?
Jirkaodpovědět 

 :-)16:28:51 26.07.2007
Co je na tom článku PR?  četla jsem to celkem dvakrát a asi to mam posunuté nebo nevím.
Až z komentáře jsem pochopila, že jim někdo něco dal. Kdybych něco dostala, tak bych to zviditelnila ještě víc :-):-). Tak ať vám to leze a kašlete na kritiku, máte příležitost tak ji využijte.
Káčaodpovědět 
 Re: :-)18:01:10 26.07.2007
PR je to v tom, že tam je odkaz na jejich www milá Káčo. A vzhledem k tomu, že jejich www by google neobjevil ani náhodou, tak se prezentují tady. Zadarmo, před dobrou návštěvností. A jejich www už propaguje ten e-sport. Ještě něčemu nerozumíš? Celá diskuze je o tom, že kdyby všichni psali na lezce takovýhle blitky, tak bychom tady každej strávili 15 min při každým spuštění, než bychom našli něco ke čtení..
janekodpovědět 
 Re: :-)18:16:23 26.07.2007
Nebude mi vadit, naopak, rád si to přečtu, když někdo napíše článek jak vylezl dvě trojky na Hrubici, když to bude vtipný, milý, s fotkama, proč ne. Ale ne nějaká vize, co chci, nezáživná, nudná, napsaná jen kvůli sponzorům.
Karelodpovědět 
  Re: :-)19:10:24 26.07.2007
Tak si vygoogluj "Sahara na Sahaře" :-)
P.odpovědět 
   Re: :-)20:55:50 26.07.2007
No asi se pletu, ale zadala jsem do google 300 cest a našlo to jejich adresu dokonce mezi prvníma. Tak nevím. No to je jedno, koukám, že je to spíš tím, že jste nepřející, možná si sáhni do svědomí- když by jsi dělal nějakou podobnou akci a nezáleží na hodnotě pro ostatní, ale jen proto, že je to tvůj nápad a někdo ti na to přispěl tak bys také rád někam umístil článek i s odkazem...
Ale já hloupá, ty Karle a tobě podobní vlastně jen lezete samé super věci a píšete jen samé super články a všichni Vás miluji :-( kouká ti ta závist z očí... A přeci není nic jednoduššího než takové články nečíst, povznes se nad to a otevři jiný článek třeba expedice Devold :-) tomu říkam PR. Sem, aby se člověk bál psát jak je to tu samej "profík". Vsadím se Karle, že ty budeš jen klasický teoretik co se tady chvástá jak dělá to a to a rozumí všemu takový pan chytrolín co umí jen rozdávat rady.
Musím říci, že jsi mě pěkně nakrkl, ale jsem osoba mírumilovná a povznáším se na to a přeji ti ať ti to leze tak jak kritizuje :-) Pačko a užívejte krásného letního lezení a pryč od netu - jen se z něj blbne
Káčaodpovědět 
    Re: :-)20:58:46 26.07.2007
Přiznávám, že článek není úplně tak super, ale na druhou stranu včera vyrazili tak snad hodí nějaké fotky a napíšou co už mají za sebou. Já osobně si to ráda přečtu
Káčaodpovědět 
     Re: :-)21:05:59 26.07.2007
A ještě jednu věc jsem zapoměla napsat. Raději si přečtu o tom, že někdo někoho podpořil, dal mu vybavení, peníze či jakoukoliv pomoc, než koukat na pořád blikající bannery oznamujíci maximální slevy atd. Pro mě je přijatelnější obchodník, který přidá něco na kdejaký blázniví nápad, než když mu tu celý rok bliká banner . A co tak je první článek není nej, ale věřím jim, že se polepší a ať tam klidně šoupnou logo.
Káčaodpovědět 
      Re: :-)21:23:02 26.07.2007
to jsou kurňa kecy...do háje s imodžovejma outdůůůristama, do háje s předraženejma ksindlama, který ti stejně to ryzí jádro kamarádství na laně nikdy nedají, do háje se sentimentem a vůbec vemte svou holku a běžte s ní do háje, je totiž pěknej večer. Howgh...a hlavně, ten článej je slátanina vo ničem a nic na tom nezmění žádnej komentář.
karbyodpovědět 
      Re: :-)08:23:54 27.07.2007
Káčo, musíš uznat, že to není článek a je naprosto o ničem. Někdo má 2 měsíce prázdnin a jede lézt, a 300 cest je jakýsi odhad, kolik by toho mohli vylézt. Nevidím v tom žádný nápad, nevidím v tom naprosto nic, jen odkaz na sponzora.
Naopak tebou odsuzovaná akce Devold nějaký nápad a nějaký účel měla, takže článek sem opravdu patřil. Ať kladný nebo ne, prostě to sem patřilo.
A ještě poznámka - bohužel takovou slátaninu přečíst musím, abych se dověděl, o čem je. Tak neříkej nic o tom, že to nemám číst, to je proti logice. Podobně jako tu časté výkřiky "nelez to, když na to nemáš" - taky dopředu nemůžu vědět, co mě čeká a jestli na to nemám ...
Je mi smutno z takových blábolů :-(
Petrodpovědět 
    Re: :-)09:42:36 27.07.2007
Kačenko ty jsi trochu tupější děvče. Jak můžeš usuzovat, že my, co zastáváme názor, že tenhle článek je prostě trapnej, jsme nějací zakomplexovaní jedinci, kterým někde něco někdo neotisknul nebo co? Fakt se prober. Taky lezu jenom v "lidským" stupni SEDM (jak UIAA, tak na písku) a stačí mi to k radosti a rád o tom napíšu článek (a propos: bude, právě o Skalním mužovi ve Skaláku - a bude o super výkonech bez sponzorů). Tyhle trotlíci si ale můžou svejch 300/60 se sponzorem strčit za klobouk a neotravovat. Aź napíšou článek ze zájezdu, s fotkama a tak, tak je nikdo kritizovat nebude (teda pokud to bude mít lepší stylistickou úroveň než to hovínko, kvůli kterýmu se tady všichni virtuálně přeme;o))
janekodpovědět 
     Re: :-)09:56:20 27.07.2007
Super! Doufám že článek bude i s fotkama ze závěrečného klání ;-)
Sp.odpovědět 
      Re: :-)13:24:45 27.07.2007
Zdar, no to si piš, půjde hlavně o ně. Ale Běhy asi bude nasranej, až se uvidí na takhle populárním veřejným prostoru, jak si tahá froté ručník ze žaludku;o))
janekodpovědět 

 Kapánek bída...22:45:26 26.07.2007
...text je nic neříkající natolik, až to vlastně není ani text. Kdyby tu bylo něco navíc (humor, osobitost apod.) velmi rád si to přečtu, ale takhle sotva. Alespoň nějakou fotku, jak se drsňáci se sponzorem složili na dvojku frenda a významně jej po vzoru horských vůdců ukládají do báglu by udělat mohli!
Jinak mne taky docela štve, že stejný blábol je na všech ostatních serverech.
Ondřejodpovědět 

 Účel světí prostředky14:14:28 27.07.2007
...z pěkně nekvalitního hovna možná slušný bič, v souvislosti s množstvím získaného matroše :-).
Vencaodpovědět 

 Skalní město u Stříbrné12:02:01 29.07.2007
Nová skalní oblast v Západních čechách u Stříbrné. Podrobnější informace naleznou zájemci na www.sasatoma.borec.cz
sasa.tomanodpovědět 

 Výborná reakce09:05:57 31.07.2007
http://www.ho ryinfo.cz/vi ew.php?cisloclank u=2007070014&naz evclanku=sest-cest-za-den

bez mezer!
odpovědět 
 Re: Výborná reakce: 6 cest za den!10:46:51 31.07.2007
... inspirováni široce mediálně propagovanou akcí "300 cest za 60 dní" což vychází na pět cest denně, se rozhodli vypnout k ještě vyššímu výkonu...

Mediální podpora, alpský styl... Škoda jen, že po návratu neuspořádali tiskovou konferenci.
Výborné jsou i komentáře, zvlášť ten tenisův a Dagův na konci :-) Hoši děkujeme.
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Výborná reakce: 6 cest za den!12:09:31 31.07.2007
Zdá se ovšem podle komentářů, že tato akce zdaleka není tak čistá, jak se tváří!
odpovědět 

 Foto dne:
Pupek
Pupek
 Databáze cest:
Všechny cesty (173649)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
10 E Lode 6b Siracusa
In Ogni Atomo 7a+ Siracusa
Magica 8A Zimny Dól
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Les Indiens 6c+ Buoux
Nově komentované:
In Ogni Atomo 7a+ Siracusa
Okurka V Humusu IXc Labské Údolí - Levý Břeh
Legendy V Českých Zemích 7A+ Panský Les
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora
Hang-on-dog Přímá Varianta IXb Labské Údolí - Pravý Břeh

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest |

 Nové komentáře:
Takhle se to dělá! | Re: betabrejky | Odkud byl | Re: Boulder | Re: Boulder | díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (150)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (44)
Mauritánie - únor 2024 (21)
IFSC: mezi funkcionáři na olympiádu nominován stavěč Jan Zbranek (16)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (12)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Namibie 2023 - Spitzkoppe - Namibijský Matterhorn. (9)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (7)
Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (6)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (6)

 Nově v inzerci:
Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | PÉŘOVÝ SPACÁK WARMPEACE SOLITAIRE 500 - 195 L | Hledám spolulezce | Koupím koule na posilování | LS Olympus Mons EVO | Expediční kalhoty RAK | Mammut goráčovka | Velký mágopytel Petzl Sakab | LEZEČKY | Jizerky apod. |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 204 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 218 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 216 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 203 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.