LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Těžký místo vynech a lez dál.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
Boulder Open Air (08.06)
Olympijská kvalifikace Budapešť (20.06)
SP Innsbruck (26.06)

Žebříček
Cesty:
27. 10575
28.Drbohlav 10572
29.Fajkoš 10559
Bouldry:
27.Indrák 9178
28.Klapal 9159
29.Břicháček 9156
Hory:
28.Jansa 2401
29.F 2288
30.Kočvara 2248

Výsledky
MČR obtížnost (01.06)
ČP obtížnost Praha (18.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)

Deníčky
5582 lezců
1107111 cest
Nové přelezy:
Ku-Prd 9-
Krvavý Akt 7C+
Dogmatix 8B
Gladiátor XIa
Hypochondr 7C/7C+
Otravná Bz 7C/7C+
Chameleon 10
THC XIb
Pouze Pro Xa
Tramuntana 7a+/7b

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

REKLAMA NA LEZCI

Dovolte mi, abych zde otevřel otázku reklamy. Je to věc žhavá, jak je vidět z některých příspěvků a přitom v současném životě naprosto nezbytná. Pro zadavatele i pro poskytovatele.

Proč je to tak ožehavé téma? Je to dáno obecně tím, že reklamu považujeme za otravnou? Je to dáno způsobem, jakým je reklamy používáno? Je to dáno tím, co je propagováno? Je to dáno tím, koho se snaží oslovit?

Co je to reklama?
Je reklamou pozvánka na oddílovou schůzi? Je reklamou pozvánka na závody? Je reklamou pozvánka na filmový festival? Je reklamou pozvánka na akci pro veřejnost? Je reklamou pozvánka na nově otevřenou boulderovku? Je reklamou pozvánka na výprodej zimního oblečení?  Je reklamou inzerát, banner, televizní či rozhlasový spot, billboard, test výrobku, spotřebitelská soutěž, sponzoring expedice, zářivý obal výrobku, doporučení od kamaráda?


V jednom z dřívějších komentářů zde bylo dělení na:
1) obsah reklamy propaguje akce výdělečné => komerční reklama
2) obsah reklamy propaguje akce nevýdělečné => nekomerční reklama

Je tedy komerční expedice do hor? Je komerční filmový festival? Je komerční horolezecký kurz? Je komerční akce, která má sponzory nebo jenom akce, která vybírá vstupné? Je komerční pozvánka, která vyzívá k nákupu materiálu?
A nebo je komerční to, co přinese zadavateli zisk? Zisk finanční, materiálový nebo i jiný? Třeba pocitový? Dělá někdo akce bez zisku?

Jak by se k reklamě měl postavit správce Lezce? Má odmítat reklamu? Má mazat články, které něco propagují? Podle jakého klíče by to bylo vhodné posuzovat?

Já Lezce chápu jako super platformu pro lezení. Díky  Hopovo nápadu, každodenní práci realizačního teamu Lezce a všem, kteří přispívají články, komentáři, fotkami, průvodci atd., má Lezec obrovskou sledovanost a je zde velké spektrum názorů.

Protože Lezec je spolutvořen Vámi - lezci a je pro lezce, dovolím si Vám položit otázku:
Jak by se měl Lezec postavit k reklamě, jak by ji měl posuzovat a jakou formou zveřejňovat?

Vlasta Volák   [úpravy] 20:07 26.09.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 Milion zbytečných otázek
Vlasto, na co se vůbec ptáš? Máš tam tři prdele otázek a ta poslední se mi zdá úplně mimo. Ale dobře, podle mě by měl Lezec uvádět jen ty reklamy, které mu mohou přinést určitý profit. Jinak zde podle mě jen zabírají plochu, na které by mohla být třeba nějaká holá baba.
Zapsal: Bída, 09:36:13 27.09.2002
 recenze versus reklama
Je reklama představení nového modelu auta/nového filmu v motoristickým/filmovým časopise? Reklama může být užitečnou informací, stejně tak nezávislý pohled může být reklamou. Tady bych to viděl na míře objektivity pohledu. Myslím, že možnost vložit svůj komentář tu objektivitu zaručuje (více pohledů), což v papírovém magazínu dost dobře nejde. Pokud se nedozvím v lezci např. že tyhle žvejkačky, prací prášek, cigarety, dámské vložky atd. jsou pro lezení nejlepší, tak bych to neřešil.
Zapsal: Petr Šlajer, 09:37:35 27.09.2002
 
Hlavně si všichni vzpomeňte na pana Vajíčka a lišku, co prodrbla čtvrtku rypákem. A na to, jak jste hltali germánský reklamy, protože tam bylo aspoň na co koukat. Sám Lezec je reklama, ale to málokdo ví.
Zapsal: Azbest, 17:18:57 27.09.2002
 brrrrrrrrr
obecně souhlasim s bídnou tlučhubou, ale snad jen bych chtěl říci, že ta reklama je spjata většinou s pěknejma lotrama
Zapsal: Luk, 19:32:36 27.09.2002
 RE - Luk
Luku můžeš být konkrétnější? Kdo je podle Tebe na Lezci lotr a proč?
Zapsal: Špica, 21:33:25 27.09.2002
 
Ne na Lezci! Ale jako všeobecně, a taky se to docela gut rýmovalo......
Zapsal: Luk, 23:43:09 28.09.2002
 Re: Luk
Já se v podstatě reklamou živim, bez ní by to v obchodě nefungovalo ani v jednom směru, že jsem lotr vím :-).
Je přece jen na rodičích Lezce, co tam pustěj a co ne. Když tady budou jen samé reklamy a žádný článek, tak sem nikdo nepoleze. A to rodiče přece nechtěj, chtěj co nejvíce kamarádů pro své dítě.
Luku, ono to tržní ( fuj to je zprofanované slovo ) hospodářství funguje všude.
Zapsal: Maty, 12:06:30 30.09.2002
 Inzerce
Pěkný Papouši, vážně.
Jsem sice téměř nesvéprávnej, ale nahoře na liště je políčko "inzerce". Myslím, že veškeré pozvánky a upozornění ( at komerční nebo jiné ) by mohli být tam. Nebo na jakémkoliv místě, které jim Hop určí.
P.S. Zametení před vlastním prahem ( určeno kritikům reklamy, té všudypřítomné hnusoty ): kolik Vám výrobci lezeckých věcí platí za propagaci firmy? Nebo si z kalhot, lezaček, sedáků, pres atd. strhaváte, vybrušujete, nebo zamalováváte jejich loga?
Zapsal: Maty, 13:36:28 01.10.2002
 Zaujatý Papouš
Mylsím, Papouši, že jsi vůči Summitu zbytečně zaujatý. Podle mě se může každý podepisovat pod své reklamy a výtvory jak chce a toto právo by mu neměl nikdo odpírat. Mě se taky nelíbí to tvoje - Berg Heil Papouš - a přesto to tady pořád neomílám. Navíc si myslím že články o metodice, které kuci píší, jsou více než skvělé a to, že pod nimi figurují jejich přesná jména a jména jejich firem si jistě zaslouží. Alespoň se neskrývají za nic neříkající přezdívky Papuoš, Hop, Oliváč a já nevim co ještě.
Berg Heil
Hop
Zapsal: Hop, 15:16:04 01.10.2002
 Skryté identity, někdy entity
Pravé jméno se většinou dozvíte podle maila, prostě klikněte na tučně vytištěného autora a můžete mu nadávat a nadávat, co se do něj vejde. Zrovna Papouš se moc neskrývá, Hop také ne a Oliváč, ten je ukrutně maskovanej, toho nikdo nezná. Horší jsou jiný typy, co na sebe ani nedaj kontakt. No, ale je fakt, že pod určité výtvory bych se taky nepodepsal, natož pravým jménem, například pod tento. Heil.
Zapsal: ANONYM, 15:30:00 01.10.2002
 Anonymní prudičové!
Je od vás velmi bídné špiclovat a neuvádět svá jména. Je to ANTIreklama, která by měla být podrobena stejné debatě jako reklama.

Noře zmar
Ara

P.S. Oliváč by měl být propasírován na olej a sdělit, kdy již otevře svého slavného bouldra.cz. Vznikla by tak další aréna pro pruzení.
Zapsal: Ara, 16:16:22 01.10.2002
 
Ara, ha, ha.
Zapsal: , 16:41:56 01.10.2002
 :)
Vy ste fakt vtipný :)
!Pozor!
Reklama...
"kdo mě chce osobně poznat a rozvést přeukrutnou diskusi o čemkoliv a o ničem, tak mě (když jsem v Čechách) najde skoro každý den v BB."
Konec reklamy...
Proč nedávám mejla jsem už jednou rádoby vtipně vysvětloval,ale vzpomínám si, že jsem na sebe jednou na Lezci práskl svůj mobilní telefon...
!Pozor!
Reklama...
"Stránky boulder.cz se už blíží do finále a už opravdu brzy se rozjedou.Nicméně Aro musím Tě zklamat, protože arena pro pruzení bude tvrdě potlačena...:) bude to pouze a jenom info server o lezeccích a lezeckých výkonech a samozřejmě o...:)))"
Konec reklamy...
Zdravím Prudiče a věřím, že sakra jednou pozná toho Oliváče :)))

Na úspěch!

Zapsal: Oliváč, 21:47:23 02.10.2002


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Osoje C
Kinder Pingvin, 7c+
 Databáze cest:
Všechny cesty (175536)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Desviada 6a+ Villanueva De Valdegovia
Záludné Zákoutí 5- Buda
Široký Kout 4 Buda
Mravkolví Balkón 5+ Buda
Nikt Nic Nie Wie Xa Bor
Nově komentované:
Pastelka VIIIb Skály U Sosnové
Pastelka VIIIb Skály U Sosnové
Přijímačky Do Starobince 8+/9- Srbsko
Plotnou Vpravo 6- Davle
Bílá Liga IXc Ostaš

 Nově v diskusi:
Restday vs Saltic | Re: Lezecké oblasti ve Švédsku | Re: Spary u Brna? | Re: Spary u Brna? | Re: Spary u Brna? | Re: Spary u Brna? | Re: Spary u Brna? | Re: Lezecké oblasti ve Švédsku | Re: Spary u Brna? | Re: Spary u Brna? |

 Nové komentáře:
Re: bráník | vrtuľník už odviezli | Re: bráník | Re: bráník | Re: bráník | Re: Vrtule | Re: Pecka | Re: Pecka | bráník | Re: krasa |

 Kde to vře:
Olympijská kvalifikace v lezení Šanghaj - finále (99)
U chaty Pod Rysy v Tatrách havaroval vrtulník s českým pilotem (92)
Pád německého lezce (23)
Film: Lezení v pražském Braníku (17)
MČR v lezení na obtížnost (16)
Ve Víru na Žďársku chtějí zachránit tovární komín pro lezení (13)
EP v rychlolezení Mezzolombardo, Itálie (6)
Anak Verhoeven dala La Planta de Shiva 9b znovu, bez nákoleníků (4)
ZaTransparentníSvaz - rekapitulace po VH ČHS (4)
Otevírání sezóny 2024 na Denali (4)

 Nově v inzerci:
NEPROMOKAVÁ BUNDA RAB DOWNPOUR ECO vel.XL | rychlé a legitimní | LaSportiva Miura VS | Lezení | La Sportiva Miura VS 36/5 | Lezečky La Sportiva Miura ed.Adam Ondra vel. 37 | friendy | Posilovací balkna | LS Solution Comp | Damská goretexová bota Garmont Dragontail vel. 40 |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 1131 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 1194 
 Mám s tím problém, sem tam dodržuji 
 1203 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 1141 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.