Registrace   |   Gravitace je sviňa!

Paranormál Xb

Rock Point Liberec - Liberec 1

Repčíkovci sa spili v Monake

léto 2000

Trochu opožděně, ale přeci jen jsem se nakonec přinutil dokončit tuto reportáž z minulého léta. Snad vás navnadí na to nadcházející.

Obsazení: Hop, Janina, Martin, Maruška Termín: 19.7.2000 - 3.8.2000 Oblasti: Massone (Itálie), La turbie (Nad Monakem), Annot (Francie) Výlet se započal nedaleko ČB, kde jsme my čtyři nasedli do Opla Kadeta a vyrazili přes Rakousko směr Lago di Garda. Do Massone (Itálie) jsme dorazili až kolem deváté večer a přespali jsme nahoře ve vinicích. Původně jsem sice zamýšlel spaní v jeskyni, ale když se na nás po cestě ke skalám rozštěkalo asi sto psů z nějakého útulku či co, tak jme vzali nohy naramena, neboť já se psů bojim a nejvíce psů Lukášů neboť ti je cvičí na sežrání mé osoby.

Ve Verdonu
Druhý den jsme šli lízt. Janě se podařilo přelézt Rapper 5c+ a Over Booking 6a OS. Lezla i Maruška a šlo jí to také dobře. Pro Martina jsme bohužel neměli sedák a tak byl o nevšední zážitek ochuzen. Pak jsme se šli podívat do jeskyně a vymýšleli jsme jak asi vznikla. Celkem jsme zastávali tři hypotézy. Martin tvrdil, že vznikla přírodně, já že ji udělali ufóni a holky zastávali teorii, že ji udělali lidi nějakýma strojema (taková blbost může napadnout jen ženský). Kdo byl v Massone, tak však ví, že jeskyni si udělali lezci, aby mohli jejím stropem lézt těžké cesty. Koupaní v Lágu nebylo nic moc a tak jsme pokračovali do Francie. Ve Francii jsme nejprve zamířili do Nice, kde jsme se vykoupali a pak jsme jeli do La Turbie, kde jsou nádherné vápencové skály s úžasným výhledem na Monako. Na parkovišti byli již zaparkované dvě slovenská auta, ve kterých přijely kluci a holky ze Slovenska. Byli mezi nima i bratři Repčíci. Večer šli všichni do Monaka a totálně se tam spili. Když přišli pořád nás budili, zvláště jedna holka, až se Janina naštvala a zakřičela na naše slovenské bratry: "Tak už ji někdo vošukejte ať už toho nechá!" Nechala nás. V Monaku je docela tvrdá klasifikace a je to všechno trochu ojetý ale jinak nádhera. Zde se dařilo zase především Janinině, která zde dala mnoho pěkných onsightů. Já jsem dal nejvíc 6b OS, ale i tak jsem se docela utahal.

Nad Monakem
Další dni navštěvujeme Monte Carlo v Monaku, kde vyhráváme tučnou sumu v kasinu a jedeme to roztočit do St. Tropez, cestou vidíme oblast kousek od Nice St. Janet, kde je ale v parném létě neradno lízt. V St. Tropez jsme všichni trochu otrávení množstvím turistů a tak odjíždíme do Verdonu. Jedeme po levém břehu kaňonu a je to tam opravdu skvělý. Bohužel nemám průvodce a tak zde žádnou cestu nelezeme. U jezera se koupeme a dokonce si za 75 franků půjčujeme šlapadlo a jedeme kaňonem proti proudu řeky. Další den se s Maruškou a Martinem loučíme a zatímco oni se chystají na cestu domů, my chceme ještě nějaký čas pobýt v pískovcové oblasti Annot.

Annot
Jedeme stopem po pravém břehu Verdonu a ještě téhož večer dorážíme do malebné vesničky, nad kterou jsou v lese roztroušeny obrovské balvany tvořící bizardní ůtvary s ještě fantastičtějšími cestami. Pod jedním šutrem si děláme bivak ve kterém trávíme tři dni, po které zde lezeme. Cesty v Annotu jsou převážně po dírkách (i když občas sekaných). Přestože jsou některé cesty sekané, jsou velmi vyvážené a většinou mírně gradují. Zde se mi podařilo vylézt cestu Elektrochoc 7b OS a Versau 7a+ OS. Janina zde dává jedno 6 áčko za druhým a nakonec boduje na dvouch technických 6a+. Jinak je ale celé tři dny zalezlá v bivaku a mýt a nakoupit posílá mě. Když už z ní potom musím seškrabovat mech, rozhodujeme se pro odjezd.

Přestože jsme původně plánovali navštívit ještě nějakou oblast více na severu, deštivé počasí nás od toho odrazuje a tak se pro nás zpátěční cesta stává dost nepříjemnou. Jedeme kolem Ceuse ale nahoru tedy nejdeme. Jednu noc dokonce spíme u jednoho kluka kousek za Gapem, který nás vzal na stopa. (Shodou okolností je to prodavač v místním lezeckém kšeftu a taky lezec.) Domů jsme nakonec dorazili až po třech dnech úplně promočení, zatuchlí a nevonící. Ale celkově to bylo super.

Hop   [úpravy] 16:39 23.02.2001Tisk

Související průvodce:

Nový komentář

Foto z Annotu
Jana se nezda je to ale tvrdak. Ten Annot vypada opravdu pusobive. Nezpracujeme nejakeho pruvodce na Lezce ?
Zapsal: JirkaS, 17:53:39 23.02.2001
 Repčíci
No jooo Repčíci. To jsou staří kaliči.
Akorát ten starší v Třinci vyměkl...:)
Zapsal: Oliváč, 19:02:09 24.02.2001
 Repčíci
Tak nejak neviem kto bol v tom La Turbie okrem tej jednej holky spitý.Boli sme sice v Monacu,ale bol tam iba Marek(Juro ostal v Turbie) a aj ten stale len brzdil a skoro nič nevypil.Ja som nepil, vôbec,lebo som musel šoferovať, a celé si to dosť dobre pamätám.A ďalej na tú vetu o tom ošukaní si tiež nejak nespomínam akurát viem,že ju nejaká holka od vás poslala do p... .Takže celé to je len polopravda na prilákanie čitatelov článku.
Zapsal: GOGO, 02:54:21 25.02.2001
 Smysl pro humor
Nojo, Hop si toho vzdycky navymejsli a hlavni vzdy je, aby to bylo humorne. Jenze on vubec nema smysl pro humor !
Zapsal: JirkaS, 10:37:25 25.02.2001
 Repčíci
Ale to že je Ďurka opilec je jasná věc! :)
Zapsal: Oliváč, 10:26:42 26.02.2001
Tak trochu sme si vypily, to je pravda. To sa po ťažkom dni aj dalo očakávať...:), ale nejake reči o "ošukávaní" si nepamätám...":(
Oliváč, Ďurko ftedy fakt nepil...až o dva dni neskôr...
Zapsal: Miro, 13:58:21 26.02.2001
 !!!
Ďuro je byl a bude pro mě opilec a basta! A nepište že ne! :))))
Zapsal: Jirous, 16:00:22 26.02.2001
 Dobrý
Nevadi chlapi, ze na Vas kydaj, hlavne, ze se o Vas pise! Uz Vam zavidej i ty baby.
Zapsal: Caballo, 01:03:51 27.02.2001
 Hmm
Všichni jste čuňata, chlastat alkohol! Fuj! Ať žije Liga abstinentů!!! Navrhuju Oliváče na předsedu!
Zapsal: Jirous, 12:50:37 27.02.2001
 Olivac na hrad
Já s Jirousem úplně souhlasim.Oliváč je fakt nejleší ze vsech.Chlast je fakt sracka - ze jo Jirousi
Zapsal: , 22:00:49 27.02.2001
 Moment, moment
No pozoooor tak to teda ne! Jednou byl zvolenej Příba tak tam pude Příba!!!
Zapsal: Oliváč, 23:11:51 27.02.2001
 Hrad je můj !!!
...o tom už se psalo v souvislosti s mágem. Oliváč na předsedu ligy abstinentů!!!
Zapsal: Jirous, 13:38:50 28.02.2001
 Mládí vpřed!
Jirous je jednička, zásadně poporuji mladé maso!
Zapsal: Helča L., 15:56:39 28.02.2001
 Týýý jo
Jsem v módě! Super jen tak dál děvčata. Fotky míry životopisy a další posílejte na můj mail. Těšim se.
Zapsal: Jirous, 17:10:00 28.02.2001
 n/a
k clanku s tamtym obsahom moze dat taky nazov iba dost silny kreten
Zapsal: ernesto, 09:31:18 18.06.2013
 ZSOyXrCQoCdV
cd7cdB I cannot thank you enough for the blog article.Really looking forward to read more. Awesome.
Zapsal: EdhVSMIdxHKZBZVWEov, 04:40:18 20.12.2013

VCPC Dragons
Zapsal: c a r r i e c q p @ o u t l o o k . c o m, 23:44:16 08.01.2014

Brian Boru Killaloe
Zapsal: c a r r i e c q p @ o u t l o o k . c o m, 23:44:22 08.01.2014
 JzEyaimQwElG
ua7YpQ Hey, thanks for the article.Really looking forward to read more.
Zapsal: YHGpcaDGJeY, 03:46:41 18.06.2014

Vložení nového komentáře
Název
Jméno
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)