LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Helé mami, horolezec. Jéé už tam neni!?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Ostaš Bouldertopo 2026: nové vydání + spuštěný předprodej
Slovenské průvodce
Vyšla nejnovější kniha Reinholda Messnera Symboly

Závody
SP Bern (22.05)
SP Madrid (28.05)
SP Praha (04.06)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12928
2.Votoček 12750
3.Širůčková 11897
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11328
3.Trojan 11200
Hory:
1.Sejbal 8201
2.Groš 7924
3.Skopec 7183

Výsledky
ČP v lezení na obtížnost Brno (25.04)
Petrohradské Padání (24.04)
MČR v ledolezení na obtížnost (07.03)

Deníčky
5928 lezců
1221680 cest
Nové přelezy:
Drakunda 8+/9-
Skleroza 7b+
Auswärtssp 8+/9-
Nullkomman 9+/10-
Triebwerke 10
Les Beaufs 7b
Hydraulika 7C
Halloween Xc
Bumerang 9+
Člověk Bez XIa

Stěny
Ultra Ant Club - Týnská - Praha 1
Lezecká stěna Jičín - Jičín
V 16 - Plzeň

Prodejny
HUDYsport - Liberec
HUDYsport - Havířov
HUDYsport - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pepa Šindel přelezl další cestu za 9a: Biologico v italském Arcu

Pepa Šindel si připsal přelez další cesty obtížnosti 9a, a to linie Biologico v italském Arcu. Přelez si zapsal do deníčku na Lezce a informuje o něm na Instagramu. Je to Pepova 15. cesta za 9a až 9a+.

Viz:

Zápis přelezu na Lezci:


Bio-logiko 9a


Deníček:

Deníček - Šindel Josef (pepa07)

Instagram:





Standa Holec   [úpravy] 08:00 15.04.2026Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 styl?09:05:20 16.04.2026
Jen dotaz ke stylu, lezeno PP nebo TR případně RK? Podle toho jak je video na začátku ustřihlý tak se to tváří že první dvě jištění měl cvaklý předem. Pak by to přelez ve stylu Rotpunktu mělo jen když by ty první dva cvakl z volný pozice, slezl dolu, orazil a pak zas vzhůru nahoru. Jestli cvakl a nechal se spoustit nebo rovnou našáhloval tak to definici Rotpunktu nesplňuje.
PS to neni kritika výkonu, ale stylu a jeho prezentace. Jestli je OK mít postupový jištění předem cvaklý, tak je pak OK i cokoliv vejš včetně slaňáku slaňák, a vydávat to za volnej přelez/Rotpunkt.
Pokud to celý lezl odspoda tak je tahle poznámka bezpředmětná.
Puristaodpovědět 
 Re: styl?11:08:57 16.04.2026
Doba je jinde, lidi minimalizuji riziko a moral uz neni soucasti sportovniho vykonu. Kdyz si zlames kotniky, nebudes moct lezt, to za predcvakly jisteni stoji ne? Cestu ti to stejne nezlehci.
Se s tim smir.
odpovědět 
  Re: styl?12:18:12 16.04.2026
Jenže morál a riziko JE součástí rotpunktu, jinak by totiž nebyl žádný rozdíl mezi lanem shora a zdola. Prostě lano shora není rotpunkt a nijak to okecat nejde. To si rovnou můžu lízt na laně, říkat tomu free solo a okecávat to změnou doby a bezpečím.
Je takovej problém přiznat styl tak jak se to lezlo? Evidentně asi jo. Když se bojim o kotníček a hodim si to zvrchu, tak jsem lano zdola jednoduše neměl. A v principu je jedno jestli jsem si takhle přijistil jeden krok, 10 metrů nebo celou cestu. Podobně jestli potáhnu jednu presku nebo si přistavim žebřík, ani jedno už neni čistej přelez ale hákování.
Puristaodpovědět 
   Re: styl?13:53:48 16.04.2026
Omyl, kamaráde. RP/PP je pouze procvaklý max předposlední jištění. Cvaklej slaňák = TR. Jinak za sóliko se dnes dá považovat cokoliv na TR, ovšem s minimálně 2 metry průvěsem. Toliko pro blbečky tady v diskusi ohánějící se dobou. Stačí se podívat, co třeba Adam (a nejen on) předvádí na bouldrech nebo red bull akce. Že by se dnes více dbalo na kotníčky bych neřekl, teda jak kdo. A proč ne, jen to umět pojmenovat a nestydět se za to.
odpovědět 
    Re: styl?14:34:45 16.04.2026
Rotpunkt neboli OS/ Flash/ RP/ PP je celá cesta odspoda a předem cvaklý neni nic.
Potkal jsem hafo cest kde dolízt k prvnímu = strach, a po našáhlování prvního pohoda a pokračování až na kopec. Nikdy by mě nenapadlo vydávat to za Rotpunkt.
Vůbec nesnižuju sportovní výkony borců který uvádíš, ale prezentaci stylu ano.
PS když už takhle, tak by to měli u přelezu jasně uvádět, navrhuju první dva našáhlovaný = zápis třeba 9a/xx Pak to bude jasný i dalším přelezcům, aby si nemysleli že borec před nima byl odvážnej a dal to pěkně celý odspoda a on přitom začátek někde nad šutrama měl pěkně na pohodu lano shora..
odpovědět 
   Re: styl?16:07:37 16.04.2026
když někdo projevuje kognitivní dizonanci v každé druhé větě, tak se na to vůbec nedá nějak racionálně reagovat, sorryjako :-D
odpovědět 
    Re: styl?14:36:15 18.04.2026
Frankensteine, vy musíte byt šílený.
Svatýodpovědět 
  Re: styl?11:57:15 17.04.2026
Dnes se podvadi všude a ve všem. Mit predcvakly jenom i prvni jisteni je podvod. Kdysi este existoval akceptovatelny styl RK.
Nebo predefinovat stavajici pravidla pro OS, PP, RP a ten flash.
odpovědět 
  Re: styl?16:41:41 17.04.2026
Jasně, že ti to zlehci cestu. Cvakani je náročný.
odpovědět 
 Re: styl?14:49:31 16.04.2026
To je pořád dokola - vyčítat na lezci našim lezcům, že zapíšou PP cestu, kterou lezli úplně stejně jako autor a další přelezci (často světových jmen). Ve sportovním lezení jsou 2 předcvaklé v mnoha oblastech standard a šáhlo patří do standardní výbavy profi i hobíků. A není to žádná nová móda, Ben Moon takhle lezl Hubble už před skoro 40 lety. Smiřte se s tím, že neformální pravidla určuje aktuální lezecká špička.
Petrodpovědět 
  Re: styl?19:07:25 16.04.2026
To sou neformální pravidla ty jasný definice stylů, co jsou tu 50 let? Jasně, rozšířit pro potřeby dnešní doby, proč ne, ale ne překrucovat a ohýbat stávající?
odpovědět 
   Re: styl?19:38:11 16.04.2026
A když tam bude 5 bouldermatek a 6 chytačů a cvaknu až 3., nebo 4. BH, tak je styl cajk?
Bída odpovědět 
    Re: styl?05:46:56 17.04.2026
Domníváš se, že by ti na písku vrcholová komise uznala prvovýstup, pokud bys z důvodů bezpečnosti osadil první kruh ze žebříku?
odpovědět 
     Re: styl?08:02:39 17.04.2026
Dle pověstí skoro celá plotna na Panťáku :D
odpovědět 
      Re: styl?08:15:43 17.04.2026
Skutečně, psali v protokolu o prvovýstupu?
odpovědět 
    Re: styl?11:18:53 17.04.2026
Vynechat jištění nebo mít dole boldrmatku/ chytače cajk je. Spíš třeba když si do kolmýho bigwallu stěny vezmeš basejump padák jestli to je free solo.. Za mne do 100m jo, vejš už jen solo ale ne free.
Na písku kruh ze žebříku - z hákovaček leda stavění, žebřík ne, takže ani kruh z něj. Stejně jako osadit ho ze slanění. Vim že na písku byly akce jako pod stenu naskládat haldu větví a odskok byl v poho do měkkýho jak do kupky sena.
Vejš "prvovýstupce to lezl taky tak" - jakože když to ojebe prvovýstupce tak další po něm můžou a ojeb to už neni? To asi ne, že..
Holt nová doba, Rotpunkt je i s našáhlovaným jištěním. Ne, fakt neni, je to jinej styl. Borci ať si ho definujou a do tý doby si to můžou psát třeba RK což je nejblíž.
Puristaodpovědět 
     Re: styl?01:13:19 18.04.2026
Fakt si myslíš, že odskok na bouldrmatku nebo jiné udělátko je sportovnější než procvaklé druhé jištění? Vždyť záleží jen na tom, kolik ti tam čeho podpůrný tým dopraví. Třeba hasičská záchranná seskoková matrace umožňuje seskoky i z 25 metrů. To pak nemusíš cvakat vůbec, ušetříš síly a dokonce si můžeš napsat i free solo, protože liteře stylu jsi dostál. Osobně je mi tedy milejší styl dnešní špičky "druhý procvaklý". Ti, co ty cesty lezou, to považují za normální a nebudou dělat žádné šaškárny. Připomínám, že mluvím o lezení na sportovkách, ne o písku či POVLu.
odpovědět 
      Re: styl?09:01:48 18.04.2026
Kolikrát sis hupnul do bouldermatek třeba z 5 metrů? Ne rukama, ale nohama v 5 metrech? Rozume
odpovědět 
       Re: styl?13:21:21 18.04.2026
Už několikrát. Záleží na počtu vrstev.
odpovědět 
        Re: styl?19:17:59 18.04.2026
Jo, třeba naskládaný do dvou metrů, že? Ty už si nic nemysli ani nepiš.
odpovědět 
 Re: styl.21:34:33 19.04.2026
Však to taky označuje za PP, a ne RP
odpovědět 
  Re: styl.09:16:55 20.04.2026
PP je Rotpunkt s připraveným jištěním, tj. presa netaháš na sedáku ale jsou nacvakaný v cestě. Rotpunkt je lezení odspoda, prostě se na zemi navážeš na lano a lezeš nahoru, všechny jištění cvakáš postupně cestou během lezení z lezecký pozice. V cestě můžeš i slejzat, klidně až na zem. Ovšem jakmile máš nějaký jištění cvaklý předem tj.našáhlovaný nebo cvakneš a necháš se spustit a necháš to pro další pokus viset, tak to už Rotpunkt neni. Pokud to někdo uznává jako Rotpunkt tak lže sám sobě.
Proč do toho reju tady? Mám za to že video začíná až od 2. bh úmyslně, tak aby nebylo vidět že první dvě jištění byly našáhlovaný. = nešlo o přelez ve smyslu Rotpunktu, ale jakési RK. Férový by bylo když už to takhle oprasim, tak to příznat, už kvůli dalším - přijde borec, vidí info že předchozí přelez PP tak si říká jak ten před nim byl dobrej. A vono prd, žádný odspoda, ale spodek pěkně TR. A je úplně jedno jestli to takhle ojebe důchodce v trojce nebo elita v 9a. Analogicky na písku první kruh zavrtám z toho žebříku a dál polezu normálně, a pak budu argumentovat že to pořád je prvovýstup odspoda podle pravidel protože elita si to takhle uznává.
Ale klidně královi chvalte supr oblek přestože je nahý.
Puristaodpovědět 
   Re: styl.11:28:56 20.04.2026
Stáří lezci u mně nemají žádný respekt a ty sračky těch mladých zní otřesně. V krase běžně lezu s 2ma cvaklýma..šak ty blbe, jeď tam ,vylez to cvakni to od země a pak napiš, že si lepší než mladý Pen ,stejně víme že to nebude pravda
Martin Farek odpovědět 
    Re: styl.13:27:20 20.04.2026
- Možná by nebylo od věci si uvědomit, že ani ty nebudeš věčně mladý.

- Purista přeci netvrdí, že je lepší než mladý Pen, ale jen jej žádá, aby nelhal. Aby když něco přeleze stylem RK, netvrdil, že to dál stylem PP.
Co je na tom tak těžkýho k pochopení?
odpovědět 
     Re: styl.19:56:08 20.04.2026
Lidi, kteří se v téhle klase pohybují a pro které je mladý PEN "konkurence", ví, že se tyhle konkretní cesty lezou s druhým procvaklým. Nepoužívej prosím formulaci, že lže. Leze to stejně jako ostatní před ním a nikdo z téhle bubliny to neřeší. Proč nenapíšeš třeba Megosovi, že lže? Proč tu pořád kritizujete jen naše lezce?
odpovědět 
      Re: styl.20:59:22 20.04.2026
Až sem treba ten Megos vylepi článek o prelezu tak mu pod něj napíšu to samý. Platí to pro všechny co to nelezli odspodu celý a vydavaj to za rotpunkt. Podle popisu tedy ta cesta zatím nemá prelez ani PP, natož RP nebo dokonce onsight. Prostě nemá. To bude mít až to někdo vyleze celý odspoda, ten pak bude mít prvního rotpunkta.
Puristaodpovědět 
       Re: styl.08:51:25 21.04.2026
Máš mu to napsat do komentářů k jeho příspěvkům, kterých je na síti plno, když ti to tak vadí. Útokem na pár lezců druhý sled nic nezměníš. Kromě toho - co si myslíš, že se stane, když někdo nějaké podobně lezené 9a přeleze bez předem cvaklého druhého? Oslavné články v médiích, uznání komunity? Ani náhodou.
odpovědět 
        Re: styl.09:03:54 21.04.2026
Nechápu, co je špatného na tom, když někdo upozorní či se podiví na pokřivování nějakých jasně daných věcí. V tomto případě to zaznívají "protiargumenty" dvojího druhu: dehonestace a omlouvání, že ostatní, tak je to ok. Holt nová doba.
Autorodpovědět 
        Re: styl.09:16:14 21.04.2026
Co se stane? Bude mít první přelez odspoda ;-)
Tady je článek o mladým Penovi tak to píšu pod něj. A hlavně je v něm video ustřižený tak, aby nebylo vidět že jištění je předem cvaklý.
Vážně tu elita chce tvrdit, že OS/flash/RP/PP styl je že se navážu na lano, vezmu šáhlo, cvaknu si druhej nejt a až pak odlezu od země? Vždycky jsem měl za to, že se navážu a lezu, cestou cvakám.
To máš jak kdyby si skokani do dálky rozhodli že přešlap o 10 cm nevadí a měřili čistou délku skoku. Ale prd, jak přešlápne o centimetr tak se to nepočítá, může skočit klidně 10 metrů ale žádnej rekord mít nebude. Stejně tak kdo si jakýkoliv jištění našáhluje předem, tak to nevylezl odspoda a může si to okecávat do alelujá. Argumenty o bezpečnosti a strachu o kotníček - nikdo ho nenutí podstupovat riziko odskoku, může si to našáhlovat. Ovšem pak ať netvrdí že to vylezl čistě odspoda. To je celý.
Puristaodpovědět 
         Re: styl.18:08:41 28.04.2026
Prostě to vylezl částečně TR a částečně PP. Nic míň ani vic.
odpovědět 
        Re: styl.18:07:08 28.04.2026
V tom případě dopirucuji se zamyslet.
odpovědět 
   Re: styl.11:38:34 20.04.2026
A když je teda v pohodě si předcvakat jištění a ne ho cvakat ze země, existuje nějaká povolená délka presek? Můžu si každej borhák naprodlužovat si inkrementem půl metru?
odpovědět 
    Re: styl.13:28:34 20.04.2026
Jasné, snad nebudeš riskovat tlamu, každou expresku prodlužujeme tak aby byla pozice co nejlepší a riziko co nejmenší...dokonce jsem osobně několikrát dělal i něco jako dvojjištění. Třeba 2m smyčka a pak ve stejném borhaku klasická expreska...pohoda...vždyť lezení absolutně nedává smysl..mě celkem netankuje kdo co dělá, když dělá ty těžké kroky...
Martin Farek odpovědět 
    Re: styl.15:35:28 20.04.2026
Kdysi jsem někde četl docela smysluplnou poznámku, že při PP můžeš i prodlužovat, ale každé jištění bys měl cvaknout jen jednou. Takže když cvakáš metr a půl dlouhou prodlužku, tak už pak nemáš cvakat znova krátkou presku ve stejném háku. To má logiku. Zachováš počet jištění. I když určitě se najdou situace, kdy i takové prodloužení cestu výrazně ulehčí.
odpovědět 
     Re: styl.18:49:25 20.04.2026
Přesně a každé ulehčení tě přiblíží k přelezu, zeptej se takového zaorala, ten o tom ví svoje:D
Martin Farek odpovědět 
   Home sweet home09:05:41 22.04.2026
Jsem rád že se lezení věnuješ pouze na teoretické úrovni z pohodlí počítače.
Kdybys někdy taky vyšel ven a šel nedejbože lézt někam na skály, asi by ti praskla žilka z toho jak dnes vypadá reálný lezení.
odpovědět 
    Lhát se nemá 09:41:43 22.04.2026
Pravdu má předseda, pardon, Purista.
odpovědět 
     Re: Lhát se nemá 12:25:39 22.04.2026
Nemá pravdu. Je odtržen od reality ve sportovních oblastech. V Juře hobíka bez šáhla skoro nepotkáš, styl RP je v opravdu těžkých cestách mrtvý už nejmíň 30 let - nikdo se nepokouší "vylepšit" výkon z PP na RP a vůbec se nedivím. Dogmatické chápání jednotlivých stylů už dnes lezcům nevyhovuje, proto si ho některé bubliny upavily a je to tak v pořádku. Co je či není vylezení cesty by si měli určovat ti, co ty cesty lezou a ne ti, co je nelezou.
odpovědět 
      Re: Lhát se nemá 13:46:03 22.04.2026
rozhodčího na Vás. vždyť jste směšní jak ti skokani na lyžích ve o tři čísla větších kombinézách a se zmuchlanou fuseklí narvanou do rozkroku.
Lukas B.odpovědět 
       Re: Lhát se nemá 16:00:06 22.04.2026
Tak vono kdyby mohli cokoli tak by skákali ve wingsuitu a lítali o 100m dál..
odpovědět 
      Re: Lhát se nemá 13:50:02 22.04.2026
Přesně! Tabulka čokolády už má taky leckdy 90g, "velkej" panák 0,04l a u pivních speciálů je kolikrát člověk rád, že mají těch 0,4l a né míň a ještě k tomu na šťopce...
odpovědět 
       Re: Lhát se nemá 16:13:12 22.04.2026
A co teprv 35% Rum! Otázke jestli tenhle směr neni cesta do p...e.
Mně teda rozdíl v prvním našáhlovaným nebo k němu dolízt a cvakat nepřijde zrovna malej, takže za mne ojeb. PP je preso v cestě ale žádný lano v něm.
Kdo tohle uznává jako v poho, ten by si to měl označit po svým, za ideální považuju/ navrhuju to 9axx, tj. 9a obtížnost a xx = druhej cvaklej předem. Když to bude takhle označený tak s tim nemám absolutně problém, ale když to někdo vydává za přelez odspoda tak to fakt jo. Už se neleze naboso s konopákem, to by se mohli vysmívat starý pardi za lezečky a nylon, ale lano shora a říkat tomu odspoda mi přijde špatně.
A ještě jednou nehanim tu výkon jako takovej (ten je supr), ale prezentaci stylu.
odpovědět 
      Re: Lhát se nemá 08:51:27 23.04.2026
Ano Purisra to rika baprosto přesně a správně.. a to ze to "spicka dela tajy tak" neni duvod je kopirovat.. bohuzel velka cast dnesnich top prelezu je ojeb stylu, a ti co dostalli ocenenni jako vystup roku by ho meli vratit... co se tyce hobiku at si kazddj leze jak chce ale pokud to nekdo pretentuje videem a clankem tak ma psat jak to bylo.. PP = zadny procvakly jisreni dopredu.. pokud ba to lezec nema to lezt "bez" tak si muze vxbrat jinou cestu kde to uz zvládne.. lezeni je risk a toto novodobe upravovani kvuli bezpecnosti je jako moderni civilizace, projev komfortu a konzumace... takovy soucasny neduh
odpovědět 
       Re: Lhát se nemá 09:09:27 23.04.2026
Tak ono hlavně v této cestě není žádné předskalí, dopad do balvanů a podobně. Předcvaklé jištění je jen usnadnění přelezu.
Pro mě a za mě klidně ať si každý dělá co chce, ale ať u toho nelže. Lezecké styly jsou jednoznačně definovány a pokud to někdo leze stylem RK, tak ať nelže a netvrdí, že to dál stylem PP. To je celé.
odpovědět 
        Re: Lhát se nemá 18:12:05 28.04.2026
Procvakly druhy preso nejni RK.
odpovědět 
         Re: Lhát se nemá 22:09:18 28.04.2026
Prockvalý druhý, v tomto případě to vypadá že asi i třetí, rozhodně není PP. A přestože RK mluví "po pádu" tak ze všech lezeckých stylů je tomuto nejblíže. Zcela jistě blíže než PP.
odpovědět 
          Re: Lhát se nemá 06:37:22 29.04.2026
Proste TR a PP dohromady;)
odpovědět 
           Re: Lhát se nemá 07:20:34 29.04.2026
Dobře, tak TR.
odpovědět 

 Mladí v před!15:31:51 22.04.2026
Gratulace! Jen tak dál. Koukám, že žumpa v komentářích jede pořád..
K2odpovědět 
 Re: Mladí v před!16:52:20 22.04.2026
Přesně tak, gratulace k přelezu bez odsedu.
A2odpovědět 

 Foto dne:
Stellagama stellio — Agama hardun nebo také agama hvězdnatá
Agama hardun
 Databáze cest:
Všechny cesty (191539)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Spaghetti-Killer 8 Hainstadt
Wachgekust 6c+ Traunstein
Gluckshormon 6c Traunstein
Stressfaktor 105 6c+/7a Traunstein
Alter Schwede 6b+ Traunstein
Nově komentované:
MaZorka 7- Bořeň
MaZorka 7- Bořeň
Triebwerke 10 Frankenjura
Na Bílém Koni VIIc Labské Údolí - Levý Břeh
Nullkommanix 9+/10- Frankenjura

 Nově v diskusi:
Lezečky na Bořni | Re: spacák zimní | Re: spacák zimní | Re: Tendon Alpine | Re: Tendon Alpine | Re: Maglajzák Ocun | Maglajzák Ocun | Re: Zvolávačka Petzl Nomic a Ergonomic | Re: Zvolávačka Petzl Nomic a Ergonomic | Zvolávačka Petzl Nomic a Ergonomic |

 Nové komentáře:
Re: Takový práce! | Re: Takový práce! | Takový práce! | Adis a Béďa? | Jurcenko | Inu | Re: to uz neni ani outlier | Re: to uz neni ani outlier | Re: to uz neni ani outlier | Re: Evropák |

 Kde to vře:
Lezecký park Davle: Z ošklivého lomu lezecký ráj (164)
Nový film: Adam Ondra leze v Sasku Idealisty XIIa RP (34)
Přednáška a autogramiáda – Alexander Megos: The Dirtbag Past (30)
Pískovcové věže Etiopie (11)
2. kolo ČP v lezení na obtížnost, Brno (9)
SP boulder Keqiao, Čína (8)
Petrohradské Padání 2026 (6)
Reinhold Messner v Praze o lásce k horám, strachu a nebezpečí (6)
Polák Bartosz Kacper Ziemski sjel na lyžích z Lhotse (8516 m) (5)
Video: bouldrování na vraku lodi (4)

 Nově v inzerci:
Dopadové matrace | Evolv Shaman lace | Vklinence | Průvodci, lano, boty | Hledám práci IRATA lv.1 | Nove Cobry 37,5 | Statická a dynamická lana | Nové lezečky La Sportiva Genius | Nové Cobry vel. 38 | Hilleberg Jannu |

 Anketa:
Posuzuješ bezpečnost jištění před nástupem do cesty?
 Ano – aktivně si zjišťuji informace  
 880 
 Ano – spoléhám hlavně na vizuální kontrolu 
 964 
 Kombinuji obojí (něco si zjistím + vizuálně posoudím) 
 1042 
 Řídím se doporučením ostatních 
 1139 
 Neřeším to – lezu vše 
 862 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.