Komentáře
Boulder se jmenuje Mastný flek (to "s" někam uteklo) a je to docela morfo 7C.
Zapsal: Petr Resch, 28.11.2005 13:34:06 Tento boulder je tu i pod názvem Matný flek.Konečně to teďka napsal někdo správně :))
Zapsal: Rad, 16.02.2008 08:47:35 Nejdřív bych chtěl všem sobotnim najezdikum moc pogratulovat, fakt pěkny a jen asi spíš zpráva pro admini, že tohle se jmenuje
Mastný flek a je to tu zapsane...jinak tu je i Matny flek, což podle P.R. je právě jen překlep
Mastneho fleku, což je právě i tento boulder, jestli to teda dobře chápu:-)což neni po dnesnim petrohradskym pobytu na slunci zaruceno.Diky a hore zdar
Zapsal: Jirka Švácha, 30.03.2008 22:15:34 aha, ale v pruvodci je pokud se dobre pamatuji opravdu matna a stejne tak to ma i spilkin u fotky z tohoto boulderu;)
Zapsal: ondra, 02.04.2008 19:39:11 Jo, to je pravda, ale mam za to ze sam Petr nekde psal, ze je to preklep, ale fakt mozna kecam, tak se dyztak omlouvam:-)mir
Zapsal: Jirka, 02.04.2008 19:49:35 Video u mě na rockstars.cz
Zapsal: Jirka Švácha, 05.04.2009 23:24:53 sloučeno
Zapsal: m, 06.04.2009 11:01:44 Rozlučte se s tímto kouskem. V novém průvodci je řada variant zrušena a tahle je jednou z nich. Petráč má dnes dobré tři stovky 7C a víc a těch variant je tam zbytečně moc.
Zapsal: Petr Resch, 06.04.2009 11:08:15 Proč to rusit?
Boulder je ze stoje 7C a ze sedu 7C+,tak to bývá i jinejch pruvodcích.
Zapsal: m., 06.04.2009 11:36:13 No nic ve zlem,ale pokud se bavime o stejnem boulderu,tak tohle je naprosto klasicke - varianta ze stoje a ze sedu- nic vic,zadne omezeni apod. prostě logicky,leda by to mohlo byt slouceno pod boulder Magicke oko 7C+ SD(ze stoje 7C) nebo tak něco. Osobně vim o mnoho takovych bouldrech na petráči co by takhle zmizely.Osobně jsem jedině pro nedělat tisic ruznych variant,proste jen logicke směry,ale tohle mi prijde trochu ulet. Treba na takovem Vlcaku na pevnosti by toho asi taky dost ubylo,nebo i na Pinnaclu,pritom jsou to logicke a jasne smery - prijdu vylezu to ze stoje 7A dokazu si pod to sednou a nastoupit do toho ok - je z toho 7C. Naopak bych byl pro nekde zrusit spis takove ty krtkozvedy:-))nic proti teda.
Zapsal: Jirka Švácha, 06.04.2009 11:46:05 Přesně!
Tak sem to taky myslel.
Zapsal: m., 06.04.2009 12:10:12 no on ten boulder Samozřejmě variantu ze stoje má a tou je "Magi", zcela logický nástup. Tohle je dle mého názoru něco navíc a je nutné si nástup jasně zadefinovat tím, že prostě nesáhnu na tu pravou hranu ze země a nebo jí ze země nenaskočím. Já myslím, že čas ukáže, jaká z vatriant si najde cestu a bude oblíbená a jaká zanikne. Každopádně pokud by tot mělo zůstat, emůže to být vzhledem k poklesu klasifikace Magického oka jenom o plus lehčí a mělo by tedy být 7B+. Toť můj názor, ale já jsem člověk tvárnýá a jsem rád, že petrohradští přelezci komentují. I tím oblast dotváří.
Zapsal: Petr Resch, 06.04.2009 14:20:22 No koukam,že Magi je 7A,v tom případě bude hrát roli asi i délka lezce,protože mě to naskočeni hrany nepřijde až zas takové morfo a tudiž ani o tolik těžší než ten výlez...To samé ten nástup Magického oka, včera už teda nebyla po dvou dnech síla:-),ale myslim si že pro delší obecně by to tedy mělo být o trochu lehčí všechno nebo to nechat tak jak to je. Tzn. kdybych se řídil b. Magi ,tak by tohle bylo 7B a magické oko 7C,což je podle mě blbost:-)
Zapsal: Jirka Švácha, 06.04.2009 15:03:22 Ale jak říká Petr a vůbec obocně,takovéhle diskuze jsou k věci,protože jedině tak budou ty bouldry jasné jak co se týče směrů tak i obtížnosti.
Zapsal: Jirka Švácha, 06.04.2009 15:05:26 OK,jeste bych byl pro jen jeden název(takhle má ted bouldr tři názvy!),prostě Magické oko 7A,SD 7C+.
S tím,ze v pruvodci muze být poznámka-bez naskočení=7B+(souhlas s klasifikací).
Zapsal: m., 06.04.2009 15:07:11 Definitivně bych rád opravil - ten boulder se jmenoval "Mastný flek". Vše ostatní jsou (moje) překlepy. Nicméně já už ho taknějak nevedu v patrnnosti, protože boulderů je na Petráči dost a tohle speciálně má logickou ze stoje, logickou ze sedu a tohle je vlastně něco uprostřed.
Zapsal: Petr Resch, 14.10.2011 15:00:03 A mě to zrovna příjde jako logickej nástup ze stoje! Naskakování toho madla mě naopak příjde jako blbost. Ale každej podle svýho gusta;)
Zapsal: Olin, 14.10.2011 20:55:01 Tady se píše, že Magi je varianta Magického Oka ze stoje (s naskočením). Ale v průvodci je napsáno že Magi začíná SD v cestě Tetička Nymfa. Jak to teda je? V průvodci je Magi jako SD varianta c. Worchester. Ten se dolézá kudy?
Zapsal: Dejv, 22.05.2012 10:09:34 Sloučit s key=23879, tady je název špatně.
Zapsal: D., 23.05.2012 10:16:15 OK, skvrna už je pryč
Zapsal: martan, 23.05.2012 10:40:38 Správně je to v průvodci. Tedy, základní variantou v tomto směru je Boulder „Worchester 6C+“, tj. ze stoje (kdo nedosáhne klidně náskokem) mírně doleva nahoru. K tomu SD varianta je „Magické oko 7C+“ a jakási mezivarianta „Mastný flek 7C“ (kterou již do nového průvodce nebudu uvádět). Boulder „Magi“ startuje jako „Tetička Nymfa“, jde po hraně doleva a končí jako „Worchester“.
Zapsal: Petr Resch, 24.05.2012 09:36:39
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|