Komentáře
Dobrý Nitro a hned dvakrát po sobě:-).
Ale jinak to tu už zapsané je, ale pod jiným názvem.
Zapsal: Vlk, 27.07.2009 17:29:28 Já vím že je to už jednou zapsané, ale je to cesta Z. Konečného a ten jí dal název Monkey Bussines. Ostatní ať si to zapisují jak chtějí...:-D
Zapsal: nitro, 28.07.2009 15:35:40 Když myslíš,správně by bylo pouze autor projektu, nebo víš jak to dělal?:-)
Zapsal: Vlk, 28.07.2009 17:22:07 Vlku, přestaň se do toho montovat a di si to zkusit:)
Správně to je stejně BUSINESS...
Zapsal: Jarda, 29.07.2009 09:20:48 Díky za název už jsem to opravil. Nevím jak to dělal, ale předpokládam že vzal vrtačku a dal tam jištění a vznikla tak jedna z nejhezčích cest co jsem v Krase lezl...
Zapsal: nitro, 30.07.2009 15:32:11 Jo Nitro, ale pak nemáš vylezenou mimo jiné cestu Sofia ve Starých, ale E 55, v podstatě stejný princip, takže by sis to měl opravit:-)).
Zapsal: Vlk, 30.07.2009 16:41:05 Ahoj.Mohl by se někdo připsat o čem tato cesta je?Boulder,vytrvalost?Lišty,oblý chyty?Lehké,težké?Atd.Děkuji
Zapsal: martin, 05.01.2010 15:51:41 Je to hlavně o vylezení.Tož zajeď ,dej pokus a uvidíš.
Zapsal: Nevlk, 05.01.2010 17:02:23 jistil jsem v tom Burila a byl to vopruz. Strasna cesta. Jisticum to nedoporucuju. Dlouho se to vymysli...A na rozlez si dejte cestu vlevo, od Weissera. Ta je taky o vylezení.
Zapsal: foton, 05.01.2010 23:15:39 Bouldry, mezi kterýma ti nateče, lištu musíš zarvat, na oblině seš rád že namádžuješ a pokud se v "To je fofr" rozlezeš, tak to máš v kapse. Nebo ne???
Zapsal: Willhem, 05.01.2010 23:23:44 Myslím že pokud se využijí všechny finesy a nohandy, tak je to jedlých 8a pro lidi normálního vzrůstu.
Zapsal: Leošák, 03.07.2011 10:59:53 jo,jedlymu 8a se rika 8a+,od toho ty stupne sou
Zapsal: ., 03.07.2011 13:55:15 Myslím žes to nepochopil, jedlý je podle mě "velmi dobře lezitelný" takže spíš k 7c+, ne na druhou stranu.
Zapsal: Leošák, 03.07.2011 15:20:27 Degradácia Adamovej klasifikácie? Zahrávaš sa s ohňom... :p
Zapsal: tah-sha-tunga, 04.07.2011 08:41:29 Adamův přelez prý nevyužíval ani no hand ani flignu v půlce, a navíc v roce 2005 to byl ještě prcek, takže s jeho propozicema v té době to určo 10- pro něj bylo:)
Zapsal: Leošák, 04.07.2011 09:49:27 tak leošáku vole proč to nelezeš tak jak si myslíš že by se to lízt mělo zatím sem od tebe snad neviděl příspěvek který by potvrzoval klasu. Skoro každá cesta jde ojebat.
Zapsal: sstteekk, 04.07.2011 21:05:57 Tebe sme zase neviděli nic vylezt na kusovku, mladej... Ale vážně. Prošel se v tom jako princ, třeba mu to prostě sedlo a došáhne. Zakazovat se smí jen v Předstartovní, kde je to jasný a v BBH, tam je to daný názvem. Jinak dělej každý, jak umíš, šak je to jenom hra;-)
Zapsal: Willhem, 04.07.2011 21:55:05 Jo a to říkal (a nebyl sám) 9+, ale to prej by lidi řvali...
Zapsal: Willhem, 04.07.2011 21:56:29 13 blbců, co neví, co je to 10- a jeden Leošák, co ví jak težkých je 9+
Zapsal: B., 05.07.2011 01:03:21 Ale no tak Wildo, zakazuje se ve více cestách, aby měly danou klasu, to je normální při dnešní hustotě a o tu hru hlavně jde, ne? To mohl klidně obejít či si vzít plošinu, ty dnes dosáhnou hodně vysoko:-).
Zapsal: Vlk, 05.07.2011 07:51:47 Lepšie sú tie veľké žeriavy - z nich sa dá aj skákať :D
Zapsal: tah-sha-tunga, 05.07.2011 12:34:48 mluv za sebe vildo že jsi mě nic neviděl vylézt ale třeba to možná bude tím že se moc nevidíme a uvše přelezů co mám mám svědky a jestli mi to nevěříš tvůj problém. Nepodvádím nemám proč .. lezu proto že mě to baví..
Zapsal: sstteekk, 05.07.2011 17:35:21 Že ty bereš všecko moc vážně?;-) Jen sem se zastal Leoška neb tu chvílu nebude. A estli si na to ještě nepřišel, tak sem píšu, protože mě to docela baví;-) Tak ať to jde.
Zapsal: Willhem, 05.07.2011 18:22:31 ale vildo v poho já přece nespochybnoval to že to leošák vylezl :);) a taky sem píšu páč mě baví tyto diskuze :D ale trochu mě ten koment. mrzel.. ;) co direkt barbary už to padlo ??
Zapsal: sstteekk, 05.07.2011 18:59:01 Od té doby sem tam nebyl...
Zapsal: Willhem, 05.07.2011 19:03:55 Pro Štěka: No přes ten chyt podle toho jak je omágovanej to asi leze celkem dost lidí, akorát když v té pozici vymeníš jednu ruku za druhou a otočíš se o 90°, máš z toho nohand:) Takže nakazovat jak se kdo pohne už je asi moc. Špičku v půlce použílo pravděpodobně taky víc lidí z těch co to přelezli (dostal jsem tip):). Navíc jsem přidal jen názor, netvrdím že to tak je. Prostě tip na další pěknou cestu která odrazuje, číslem, ale pro ty co lezou hlavou může být celkem jedlá. P.S. Diskuse není o potvrzování klasy, ale právě o té výměně různých názorů. Takže pardóm. jestli jsem někoho utazil
Zapsal: Leošák, 21.07.2011 20:54:56 jako cajzl ctím krasové tradice - přes bouldr za 7+ jsem se dostal na polici, kde jsem využil možnosti dát si šlofíka. pak jsem se asi splet - nabral jsem azimut 30st. vpravo, propral to křovím a trním nad druhý bouldr. Tam zase kompas ukázal 90st. vlevo - namáhavě - nejtěžší na cestě - (špičku jsem nepoužil pouze patu) -se dostal do odvislého kouta a rozporem jsem se přes vlhký výlez dostal k řetězu. Myslím, že je logické použít nejlehčí variantu, která víc jak 9/9+ neni. kdo píše víc, mrská si ego, to je jasný..
Zapsal: Le big zloba mac, 09.10.2011 23:45:20 To ze jsi ted vylezl par tezsich cest te nepravnuje k tomu se chovat jako arogantni debil. Prijde mi ze si tu mrskas ego tak akorat ty ...
Zapsal: kkt, 18.04.2012 21:20:21 ty kkt, nechceš radši komentovat debilní komentáře nahoře? co kde chytat, co kde brát? Na co se smí vlastně stoupnout, za kolik je to zprava a zleva? z čeho se smí a pak už nesmí cvaknout.. blebleble... pod každou cestou soupis kokotin od lidí, co k tomu většinou nemaj co říct. Tož trend kibicování v krasu jeviti-se zcela normálním. Vskutku chvályhodné..
Zapsal: ivan-tučný buzerant, 18.04.2012 21:41:35 buzerant: v tom máš pravdu, ale tyto pseudopravidla si vzal za své hlavně Vlk o kterém všichni vědí svoje a tak to už nemá smysl komentovat. Nicméně v přelezcích vidím dost velmi dobrých a poctivých lezců kteří si rozhodně nemají důvod mrskat ego. Ať už jde o Adama, Stráníka, Zedka, Pena ... Nevěřím tomu že kdyby to bylo za 9 jak píše "cajzl" tak by si to nepsali za 10-.
Pak se tady zjeví pan jehož ego momentálně silně převyšuje jeho inteligenci ( což je u cajzlů často vrozená vlastnost - musím si rýpnout ) a napíše sem onen arogantní výblitek. Co k tomu víc říct :-)
Zapsal: kkt, 19.04.2012 13:29:05 neber to tak vážně:) nebo jseš číslíčkovej závislák a hašteřivej anticajzl?:) Na tvym místě bych inteligenci radši moc nezkoumal, neb z tvých komentů mam pocit, že bys mohl propadnout.
Zapsal: pan růžový, 19.04.2012 14:24:48 paradna cesta len skoda tych isteni, hrdzave sroby a ocka co sa krutia, taka pekna linka by si zasluzila preistit...
Zapsal: kubo, 20.05.2012 21:30:42 jak říká kubo, taková pěkná stezka by zasloužila přejistit...ty staré rezavé imbusy, tfuj...v kdejakých sektorech sou 3BH na m4, a tady v takovém skvostíku skutek utek? :)
Zapsal: honza k., 20.05.2012 22:36:43 Paradni linka. Vymyslet bouldry a pak to jde dobre. Sedlo me to. Nohand u druheho podle me neni az tak zásadní, ikdyz jsem to s nim lezl. Stejne otestovat se da i o chyt níž, stoji se tam dobře.
Zapsal: Honzis, 30.08.2019 09:20:34 Lezel jsem to s restem u třetího a s mojí výškou, si to za víc, jak 9+ zapsat nemůžu, leda bych si rychle potvrdil formu v něčem těžkým a pak přehodnotil. Zatím to můžu srovnat akorát s Level 42 na Rorejsech a Hradní k prvnímu slaňáku, protože až nahoru to na kusovku nemám. Takže v kontextu Lidomorny, ale i Krasu se přikláním k 9+. Respektive pro prcky (a jednoho jsem v tom jistil), je to úplně jiná cesta a to i s restem. Jinak je to super lezení, zvlášť když se někomu nechce trpět v dachu Lidomorny :)
Zapsal: Mican, 23.05.2022 10:38:28 Asi bych to měl jít zkusit, jestli to náhodou není 9-
Zapsal: Králík, 28.08.2022 21:18:40 Na to seš, Králíku, moc malý ;D
Zapsal: tah-sha-tunga, 29.08.2022 10:58:39 Proc to teda nema za temer 20 let OS, kdyz je to tak lehke? 9+ dnes onsajtuje kazdy druhy
Zapsal: Bb, 29.08.2022 11:31:53
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|