LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Holčička na nástupu: "Mami pojďte, raději si stoupneme vedle, kdyby ten pán tady spadnul."
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšlo 2. vydání průvodce pro bouldering v Divoké Šárce v Praze
Křest Perel východu a video ze Stránské skály
Křest knihy Perly východu

Závody
SP boulder Praha (CZE) (06.06)
SP boulder Bern (SUI) (16.06)
SP boulder, obtížnost Innsbruck (AUT) (25.06)

Žebříček
Cesty:
7.Mokroluský 11596
8.Nespoutaný 11556
9.Stráník 11455
Bouldry:
7.Kopecký 10500
8.Novák 10500
9.Popovský 10478
Hory:
11.Sukačová 5270
12.Abt 5236
13. 5018

Výsledky
Melloblocco (07.05)
ČP v lezení na obtížnost Praha (01.05)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)

Deníčky
5735 lezců
1157849 cest
Nové přelezy:
Labutí Pís 9+/10-
Vodní Svět Xb
Waldemar M 7C
Opiju Tě R 7C
Waldemar M 7C
Chci Srát 9+
Lady Red P 7C
Oscurita 7C
Red Whales 7b
Rollmobs 9

Stěny
Prostor Letňany - Praha 9
Boulder Hluchák - Šumperk
Horská chata XL - Mariánská

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Vaňkovka - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Letňany - Praha 9 - Letňany

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Český pohár 2025 v boulderingu 2. kolo

vyhráli Jaroslav Šikula a Bára Pospíšilová

Vítězi druhého kola Českého poháru 2025 v boulderingu se stali včera na nové bouldrovce Jamjam v Praze Jaroslav Šikula a Bára Pospíšilová. Druzí byli  Lukáš Trávníček a Lucie Vojáčková, třetí Marek Šoukal a Markéta Janošová.

Výsledky finále viz jeho záznam na Youtube:



Standa Holec   [úpravy] 10:42 01.06.2025Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Bída13:33:01 01.06.2025
Kvalita závodů, počet závodníků, motivace pro účastníky... spěje od desíti k pěti...Kde jsou ty prestižní závody s diváckou kulisou jako dříve? Na první ligu to není dobrá vizitka pro ČHS, zlaté Teplice, Mejcup možná teď Ádrboulder?
M.odpovědět 
 Re: Bída19:16:48 01.06.2025
Na kolika ČP jsi v minulosti byl osobně fandit?
Jenda Šolc je velmi kvalitní staveč a jistě jeho tým udělal maximum. Az budou výsledky, můžeme se bavit o nastavení obtížností jednotlivých kategorií, ale tohle je od Tebe jen tlachání.
Buďme rádi, že se CP vůbec daří dělat i jinde než dvakrát na Jungli v rozmezí dvou víkendů.
Bude pršet odpovědět 
  Re: Bída20:00:01 01.06.2025
"Buďme rádi, že se CP vůbec daří dělat i jinde než dvakrát na Jungli v rozmezí dvou víkendů."

Vzhledem k tomu, že se opět jednalo jen o závody v Práglu, tak to žádná zásadní změna není. Ale tak hlavně, že to Pražáci měli v dojezdu MHD a na závodníky z jiných koutů republiky se*e Bílý Tesák.
odpovědět 
   Re: Bída20:31:01 01.06.2025
MCR bylo v Brně, všechny lanový CP jsou v Brně, tak co skuhráš? Když dojdou argumenty nastupuje komplex z Práglu.
odpovědět 
    Re: Bída20:50:28 01.06.2025
To, že všechny lanový ČP jsou zase jen v Brně je jen potvrzením zoufalství, které v organizování závodů ČP pod patronátem ČHS je!

Nebo tobě snad přijde normální, že se závody ČP v nějaké disciplíně konají jen na jednom místě?!

Že si to Pražáci s Brňákama rozdělili téměř jen mezi sebe je ubohost.
odpovědět 
     Re: Bída21:00:38 01.06.2025
To jako má CHS postavit zavoduschopnou stěnu v každém městě republiky? Tvl zamysli se.
odpovědět 
      Re: Bída21:12:46 01.06.2025
Co to meleš za hověziny?!
ČHS má být schopné domluvit se s provozovateli stěn tak, aby byl mohl závody pořádat napříč celou republikou. Ne jen v Práglu a nebo pod Špilasem.
odpovědět 
       Re: Bída21:18:03 01.06.2025
Který stěny to jsou? 4
odpovědět 
        Re: Bída21:28:51 01.06.2025
Hledej šmudlo, nejsem tvoje sekretářka!
odpovědět 
         Re: Bída22:36:45 01.06.2025
Takže žádný (který by za to staly) :-)
odpovědět 
          Re: Bída05:57:24 02.06.2025
Pokud máš za to, že jediné stěny, kde lze pořádat závody ČP jsou pouze v Práglu pro Bouldering a pod Špilasem pro obtížnost, tak pak to znamená, že buďto máš velmi omezený rozhled a nebo po letech masivní medializace lezení se jako soutěžní sport moc nerozvinul... :-).
odpovědět 
           Re: Bída10:01:29 02.06.2025
Ano máš pravdu. Jsem člověk, který má omezený rozhled. Proto jsem požádal tebe, abys mi osvětlil, kde jsou v České republice další stěny, které alespoň svým profilem mají parametry řekněme závodu Evropského poháru (boulder i obtížnost).
odpovědět 
    Re: Bída07:56:29 02.06.2025
všechny obtížnosti v Brně nejsou - teď první čp obtížnost bylo na BigWallu. Ale možná, že pro někoho to už je předměstí Brna.

Jde to od desíti k pěti i proto, že klesá prestiž ČP. Nejdůležitější je jakýsi uzavřený nominační závod. Půlka reproušů je někde v čudu a druhá na to háže bobek, protože to pro není důležité. Jestliže je ČP nejvyšší soutěží v ČR, měli by mít reprezentanti účast povinnou alespoň na víc, jak polovině závodů. Dost by pomohlo, kdyby to se kola ČP opět stala nominačníma závodama, což se možná zase za rok stane, protože už se někomu nebude do krámu hodit současný systém. Předpovídám, že ke změně dojde nejdříve šeptandou a oficiálně až týden před prvním kolem ČP a bude se tomu říkat změna k lepšímu, posun v systému a tak podobně.
nejsouodpovědět 
     Re: Bída13:20:25 02.06.2025
S tou povinnou účastí reproušů na závodech ČP opatrně. Závodníci nejsou majetkem svazu ani jeho zaměstnanci, aby jim mohl svaz cokoliv nařizovat.
Pokud ČHS není schopen vytvořit motivační podmínky, tak proč by se měli účastnit závodů, když se jim nechce. Už samotná povinnost účastnit se MČR je za hranou a zavání novodobým feudalismem.
odpovědět 
      Re: Bída13:43:27 02.06.2025
Ale to přece není o nechtění, vždyť se podívejte kolik těch závodů je a kdy pak mají trénovat...
odpovědět 
       Re: Bída13:53:55 02.06.2025
Tak proč takovou novou povinnost vymýšlíš?
odpovědět 
        Re: Bída14:03:53 02.06.2025
No já rozhodně ne.
odpovědět 
      Re: Bída14:24:14 02.06.2025
Tak ona ta povinnost je hodně v uvozovkách, protože jako obvykle, někteří jsou si rovnější, že? Je jednoduché, jak to zařídit. Udělejte ze závodů ČP zase nomináky a je to. Není to složitý. Místo toho se tu počítaj nějaký debilní bodíky. Na co. Máš na to, uspěješ na dvou nominácích, jsi v repre, nemáš na to, neuspěješ, nejsi. Takhle jednoduchý to je. Ušetří se za jeden zbytečnej závod navíc. Když ještě vidíte ty výsledky v nekterých kategoriích na tom nomináku v bouldrech, tak aby o bytí či nebytí v repre rozhodoval počet pokusů na jediné zóně .... Zbytečný tahat sem zahraniční stavěče.
feudálodpovědět 
       Re: Bída14:53:03 02.06.2025
Milý feudále, 2 nomináky boulder, 2 nomináky lano + zahraniční závody od února a kdy chceš trénovat. Aha ono stačí být reproš ostatní je jedno. No ale ty nomináky na ČP nemůžou být moc těžký, oni by si všichni nezalezli, to je také blbý a když budou moc lehký, tak je moc shodných výsedků a nejsou dobře rozřazeni. Njn...
odpovědět 
        Re: Bída08:12:33 03.06.2025
Drahý nounejme, pokud má být ČP vrcholným seriálem soutěží, tak ať je to těžké, jak chce. A já si úplně nemyslím, že by to nešlo postavit rozumně. Toto jsou kydy těch, kteří rádi neustále mění systém tak, aby to někomu vyhovovalo. Když budou nominačními závody závody ČP, tak v tom nevidím problém.
Děláš tu, jakoby se na těch ČP stavělo všechno tak, že se lidi nerozřadí. To je ale blbost. Stačí se podívat na výsledky. Mnohem hůř se závodníci v některých kategoriích rozřazovali na tom uzavřeném nomináku na bouldrech - opět, podívej se na výsledky. Obvzláště některé kategorie - to je až k smíchu - o třetím až pátém místě v repre rozhoduje jedna jediná zóna a počet pokusů na ní a přitom nic dalšího borci nedali. Vskutku skvěle postavený závod :-)
feudálodpovědět 
         Re: Bída10:12:39 03.06.2025
Já třeba nechápu, co máš pořád proti nominačnímu závodu v boulderingu, to k čemu byl určen splnil. Výsledky reflektují, výsledky v následujících mezinárodních závodech. Nebo máš pocit, že někdo, kdo má tu výkonnost v repre chybí?
odpovědět 
          Re: Bída12:32:22 03.06.2025
a já pořád přemýšlím, proč nemůže být nominák zároveň jedním (nebo dvěma) koly ČP.
přemýšlivý feudálodpovědět 
           Re: Bída12:57:23 03.06.2025
Asi proto, že ti nejlepší by dali max 1 boulder, další nějakou zónu a ostatní by koukali pod bouldrem. Není v zájmu reprezentantů účastnit se nesmyslného počtu závodů, ztrácí tím čas na přípravu. Fakt ten vymezený čas na přípravu není nafukovací a každý závod navíc přípravu narušuje.
odpovědět 
            Re: Bída13:08:19 03.06.2025
shrnuto, podtrženo - smiřme se s tím, že z kdysi elitního seriálu ČP bude jakási druhá liga, z druhé ligy bude liga třetí a o současné třetí lize v závodním lezení asi ani nemá smysl mluvit. Konečným výsledkem bude to, že mistr republiky bude někdo, kdo není nejlepší v republice, někdo, kdo možná není ani v první pětce. Titul mistra ČR, resp. celkové vítězství v ČP, to budou jen takové srandatituly. Myslím, že je to ohromná škoda, ale asi to přežiju.
bída i s nouzíodpovědět 
             Re: Bída14:53:17 03.06.2025
A já jsem rád, že jsou reprezentantům vytvářeny lepší podmínky pro přípravu, není to ideální, ale zlepšuje se to, aby se mohli soustředit na svoji přípravu. Na MČR reprezentanti jezdí a kdo má zájem může zajít na SP u nás a tam uvidí to nejlepší. Závody ČP si musí svoje závodníky přitáhnout sami to je jejich úkol. A že tam není Adam, tak za mě má odpracováno až až. Asi se neshodneme, k minulým časům fakt netíhnu. :-)
odpovědět 
       Re: Bída16:53:48 02.06.2025
Moje řeč.
Bude pršet odpovědět 
       Re: Bída20:46:25 02.06.2025
Naše hvězda Adam už ani nechodí na MČR a reprezentační soustředění ignoruje dlouho, tady urcite nejsou stejne podmínky pro všechny, totálně netransparentni systém.
odpovědět 
        Re: Bída08:13:56 03.06.2025
On chce na olympiádu, ale nechce se podílet na tvorbě kvót pro ČR. Za mne je toto špatně.
feudálodpovědět 
         Re: Bída08:35:54 03.06.2025
Jo už to chápu, ty chceš, aby reproši vybojovali kvóty, k tomu se utkali o nominaci aspoň ve čtyřech závodech, jeli na MČR, závodily od února do listopadu na zahraničních závodech, no pořádně trénovali, aby ty výsledky za něco stáli. Hmm.., kde ses prosím motivoval s tímto modelem.
odpovědět 
          Re: Bída12:36:00 03.06.2025
u tebe se určitě nemotivoval, to je jistota
takyodpovědět 
        Re: Bída09:18:00 03.06.2025
To je normalne pri takych hviezdach.
Aj v inych sportoch a krajinach su radi, ze taka hviezda zavita na narodne alebo ine preteky nizsej kategorie.
Pre nich su to nezaujimave preteky a komplikacia v priprave na ich vrcholy sezony.
Rovnako reprezentacne sustredenie by mu nic nedalo. On je uplne niekde inde ako zvysok.

Vies si predstavit ten pretek, kde by prisel Adam?
A stavat take preteky? Bud by to vsetko preliezol na flash a nudil sa alebo ostatny by si skoro nekrtli.
Pre nikoho nema vyznam aby Adam chodil na taketo preteky. Asi by to pomohlo len divackej ucasti.
odpovědět 
      Re: Bída15:33:11 03.06.2025
Musíme motivovat, musíme motivovat ... Stejná logika jako nesmíme trestat, musíme vysvětlovat - a pak je posprejovaný nejen kdejaký barák, ale i Ádr, či Dubské, o "obyčejných" příměstských skalách nemluvě. +++ ale jinak nominace by měla vzejít z vítězů českého poháru a český pohár by měl tím pádem reflektovat i svět. Protože - ptám se - proč posílat kohokoli na svěťák, když na to nemá??? Leze se i v Etiopii a přesto nejlepšího Etiopana na SP neuvidíte
odpovědět 
       Re: Bída15:54:50 03.06.2025
Podívej se na jiné sporty, kde reprezentanti objíždí český pohár? Jsou max. na MČR toť vše. Ti nejlepší ani to ne. To co bylo je pryč, je to olympijský sport, pokud chtějí uspět potřebují trénovat a ne celé dny sedět v tělocvičně a cestovat.
odpovědět 
        Re: Bída00:27:14 04.06.2025
A to se Adamovi nedaří, ten jede jenom za sebe a své sponzory, vždyť i na tiskovou konferenci nemá na sobě Rafiky partnera svazu, a vysmiva se systému. Takhle to dopadá, když osobniho trenéra dosadí do funkce hlavního trenéra reprezentace, má pak volnou ruku a muže si dělat co se mu zlíbí.
odpovědět 
         Re: Bída09:19:52 04.06.2025
A když nebude závodit, bude dělat svoje projekty, tak to bude pro sportovní lezení a pro svaz lepší? A nebude na té tiskovce vůbec. To si myslíš.
odpovědět 
          Re: Bída10:15:18 04.06.2025
Myslím si, že pravidla by měla platit stejně pro všechny.
odpovědět 
           Re: Bída10:51:28 04.06.2025
Každý sportovec jeho formátu a výkonnosti, ať už v jiné zemi nebo i jiném sportu má speciální podmínky.
A hlavní sponzor svazu určitě jásá jen z toho, že v jeho dresu závodí.
odpovědět 
            Re: Bída11:14:54 04.06.2025
Jakže zní onen Orwellovský citát:

"Všichni jsme si rovni, jen někteří jsou si rovnější."
odpovědět 
             Re: Bída11:41:26 04.06.2025
Je to tak, i když by sis vytetoval Rafiky na čelo, tak ti žádný kačky nepřitečou :-)
odpovědět 
              Re: Bída12:03:31 04.06.2025
Ne, jde o něco jiného. Jde o to, že závazná pravidla by měla platit pro všechny stejně.
odpovědět 
               Re: Bída12:49:47 04.06.2025
Není to tak, záleží co si vyjednáš, a je to všude, ani v práci nedostanou všichni stejně a nemají stejné podmínky, záleží na přínosu.
odpovědět 
                Re: Bída13:14:44 04.06.2025
Mícháš dohromady hrušky s jabkami. Mzdu má každý individuální, ale firemní předpisy platí pro každého.
odpovědět 
                 Re: Bída13:18:18 04.06.2025
Jakože klíčový zaměstnanec pro firmu, který přináší jedinečné schopnosti má stejné podmínky jako ostatní a nejde o mzdu, kde proboha žiješ?
odpovědět 
                  Re: Bída13:41:10 04.06.2025
Rozdíl v přinosu se vyjadřuje právě tou mzdou a dalšími benefity. Nikoliv platnosti předpisů. Naopak ti nejvyšší managerři bývají v dodržování pravidel těmi nejdůlslednějšími.
odpovědět 
                   Re: Bída13:43:40 04.06.2025
A ty víš co má Adam podepsané ve smlouvě? Ty si ji četl?
odpovědět 
                   Re: Bída14:41:50 04.06.2025
Mzdu asi svaz nenabízí a jaké by asi mohli být další benefity, třeba individuální přípravu?
odpovědět 

 Od desiti k peti20:37:39 01.06.2025
Cesky pohar uz je davno p.deli. Zlata era vezi v nakupacich se super atmosferou je pryc. Mejcup, Ytong a podobne parady taky. Jesteze tu je ten Adr, zbytek nula.
odpovědět 
 Re: Od desiti k peti09:02:26 04.06.2025
Zlatá éra v nákupácích? Jako závodník jsem tyto události nejvíc nesnášel...
odpovědět 

 skoda06:02:11 02.06.2025
tesil jsem se na nejakej komentar od Bidy :(
Lukodpovědět 
 Re: skoda10:39:02 02.06.2025
i já :(
Lukas B.odpovědět 
  Re: skoda15:01:16 02.06.2025
já taky...
kde jsi, Bílá příšero?
Papoušodpovědět 
   Re: skoda10:06:58 03.06.2025
Kdo se místo u soustruhu producíruje na lezci, toho stihne bída!
honzaodpovědět 

 SS Jam SS Jam SS20:07:01 02.06.2025
Vidím, že v Práglu je to SSamý elektrikář. Alespoň už víme, podle čeho se vybírají stěny pro pořádání závodů Českého poháru. Je potřeba aby provozovatel byl obdivovatel nacistických run a je to doma... Což na Praze 6 zjevně není žádný problém.
odpovědět 
 Re: SS Jam SS Jam SS20:12:36 02.06.2025
Koukám anonyme, že ti nějak hrabe, dej si studenou sprchu, nebo tak.
ivošodpovědět 
  Re: SS Jam SS Jam SS20:23:44 02.06.2025
Tak si na ty jejich stránky najeď a uvidíš sám.
odpovědět 
   Re: SS Jam SS Jam SS12:38:59 03.06.2025
To logo musel opravdu dělat nějaký fanoušek jistého temného období. Jinak fakt nevim. Je to SSuper.
SSuper autor SSuperlogaodpovědět 
    Re: SS Jam SS Jam SS09:19:52 04.06.2025
Jasně, kdo to tam chce vidět, tak to najde třeba i na znaku Lva
okoodpovědět 
     Re: SS Jam SS Jam SS11:10:52 04.06.2025
Vůbec ne. Překrucuješ realitu. Dva blesky jsou jednoznačným symbolem nacistických jednotek SS. Kdo si tohle dá do loga, dává najevo své sympatie k této odporné ideologii.
odpovědět 
      Re: SS Jam SS Jam SS12:50:55 04.06.2025
Nebyly ty "blesky" obráceně zalomený? Tohle není S, ale spíš zalomený otazník. To by si nácek určitě na hýždě nenechal vykérovat, to by měl mezi spolubojovníkama v sauně ostudu.
odpovědět 
       Re: SS Jam SS Jam SS13:11:49 04.06.2025
Nacisté blesky jsou zalomeny přesně tak, jak je mají zde na JamJamu.
odpovědět 
        Re: SS Jam SS Jam SS17:06:11 04.06.2025
Máš pravdu. Koukal jsem jen na logo ČHS, na webu JamJam to mají jako tu severskou runu.
odpovědět 

 Foto dne:

SP Curitiba
 Databáze cest:
Všechny cesty (184152)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Yorikke VIIIb Labské Údoli - Levý Břeh
Feuerkante VIIIa Oybin
Řetězová Reakce 9- Srbsko
Katke Na Pamiatku 8- Komjatná
Dalmacijavino A. 6c Katalinka
Nově komentované:
Stará Cesta 5- Tišina A Smrk
Normální Cesta 2 Tišina A Smrk
Horror Vakui 8- Frankenjura
Chci Srát Venku 9+ Sloup
Equilibri Diarrotici 6A+ Val Masino

 Nově v diskusi:
Re: Marťan | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) | Re: karesak | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) | Re: Vlhká díra :o) |

 Nové komentáře:
Re: SS Jam SS Jam SS | Hugo, Adam a Aperio | Re: titulek | Re: Bída | Re: titulek | Re: Bída | Re: Bída | Re: Dotaz | Dotaz | Re: Bída |

 Kde to vře:
Český horolezecký svaz má nové logo (77)
Český pohár 2025 v boulderingu 2. kolo (61)
Tři Češi vylezli v těchto dnech na Mount Everest (25)
Lezení v hale může být rizikové kvůli částicím z lezeček (24)
Adam Ondra: trad cesta Lexicon za E11 na flash (8)
FLYYRIDE Grindewald (6)
BoulderKontejner odstartoval naplno! (6)
Minisérie Správci skal (5)
Adam Ondra na tiskovce zve na svěťák v Praze (5)
Křest nového průvodce na Bělou u Děčína (4)

 Nově v inzerci:
Dolomity | cepíny , mačky - prodej | Tessin rock 2021 | Lezečky Gripit 30 | Tatry - extrémní výstupy | Spolulezkyně | Spolulezkyně | telefon pod skálou | Práce | Expresky |

 Anketa:
Líbí se vám nové logo ČHS?
 Ano 
 578 
 Ne 
 622 
 Nevím 
 175 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.