LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pískař dá 10 m do kolen.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
10.Vlk 11150
11.Klapal 11037
12.Lukášek 11019
Bouldry:
10.Horáček 10000
11.Lebeda 9884
12.Lavička 9875
Hory:
15.Petr 4592
16.Skopec 3759
17.Obelus 3745

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5522 lezců
1088167 cest
Nové přelezy:
Porcupine 9
Hungry Eye 8+/9-
Prigionier 7b+/7c
Variante H 7b
Il Calabre 7c
Beach Boys 7b
Pergamen 7C+
El Trampol 7c
Kdyby Pras 9
Dolly Bust 9+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz


Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 No akce zajímavá :-)))23:34:12 08.09.2007
I barevně je to dost origoš (škoda, že to neposlali azbestovi do soutěže - prázdniny). Jen by mě zajímalo, co jim na to jako řeklo to oteplování, když proti němu takhle pěkně protestovali :-)
Lukyodpovědět 

 zrovna se tam chystam23:40:28 08.09.2007
Skoda,ze to nebylo pozdeji...chystam se tam,mohla to byt super akce,klidne bych se pridal.:-) Ledovce fakt mizi strasne rychle, je to smutne,kdyz se podle par let stare mapy nachazim na ledovci a doopravdy slapu po skale.:-(
misacekodpovědět 

 oteplování se už bojí09:33:39 09.09.2007
No opravdu nevím,jestli se to oteplování takovou akcí zastaví ale chybí mi tam Jan Saudek :-)
petrodpovědět 

 Na protest globalnimu oteplovani10:04:35 09.09.2007
No pekne.. teda vlastne ani moc ne. Greenpiss postavi bandu nahacu na ledovec, a mysli si, ze se prestane atmosfera oteplovat? Nebo ze prestanu jezdit autem? ze prestanu doma svitit? a ze kdyby tohle vsichni opravdu delali, ze se prestane oteplovat? Z tyhle bandy je mi na bliti..
Madlodpovědět 
 Re: Na protest globalnimu oteplovani10:17:06 09.09.2007
No, je vidět, že o GP nemas moc informaci, navic nechapes souvislosti... Tahle akce byla usporadana v jasnym smyslu - upozornit na problem.. diky napadu a zpusobu jakym byla provedena zasahne urcite siroky spektrum spolecnosti, coz je krok prvni... kazdej alespon trosku rozumne uvazujici clovek, se treba aspon na chvili pozastavi a zamysli se nad problemem. Krok druhej je, ze GP uz radu let proti tomuhle problemu vede nejruznejsi kampane, snazi se nabadat ruzny spolecnosti podilejici se na znecistovani ovzdusi velkou merou k potlaceni takoveho chovani atd atd...Myslim, ze jakejkoliv pokus a krok smerem k docileni cistejsi planety i v osobnim meritku je velky + . Teda pokud clovek neni uplej ignorant...Tam nezbejva nez jen litovat malost jeho mysleni...pic
fossilodpovědět 
  Re: Na protest globalnimu oteplovani13:30:27 09.09.2007
Jo, GP vede radu let nejruznejsi kampane.. od toho taky sou placeny, aby protestovali proti tomu, co se komu hodi. V naprosty vetsine sou to naivni nevzdelany blbci, kterejm nekdo rekne, ze napr. radar skodi zivotnimu prostredi, oni se rozplacou, a upalujou tam v zelenejch trickach protestovat. Mozna, kdyby ty penize, co tecou do GP byly investovany treba na vystavbu jadernejch elektraren, proti kterejm ostatne tak vehementne protestujou, je v evrope nesrovnatelne lip dejchatelno. Ale ono ne, jadro je spatne, inspirujme se rakouskejma tepelnejma elektrarnama, kde se vesele pali hnedy uhli. A zabyvat se globalnim oteplovanim, o kerym stejne kazdej vi velky prd, je ted v mode. Zvlastni, proc se treba gronsko jmenuje gronsko? ze by tam nebyl od jakziva ledovec? a znate sopky? clovek vyprodukuje naprostej zlomek CO2, co vyplodi par blbejch sopek. Je to vymejvani mozku, kdyz se najde zvucny tema, vzdycky se chyti par blbcu..
Madlodpovědět 
  Re: Na protest globalnimu oteplovani13:31:05 09.09.2007
Jo, GP vede radu let nejruznejsi kampane.. od toho taky sou placeny, aby protestovali proti tomu, co se komu hodi. V naprosty vetsine sou to naivni nevzdelany blbci, kterejm nekdo rekne, ze napr. radar skodi zivotnimu prostredi, oni se rozplacou, a upalujou tam v zelenejch trickach protestovat. Mozna, kdyby ty penize, co tecou do GP byly investovany treba na vystavbu jadernejch elektraren, proti kterejm ostatne tak vehementne protestujou, je v evrope nesrovnatelne lip dejchatelno. Ale ono ne, jadro je spatne, inspirujme se rakouskejma tepelnejma elektrarnama, kde se vesele pali hnedy uhli. A zabyvat se globalnim oteplovanim, o kerym stejne kazdej vi velky prd, je ted v mode. Zvlastni, proc se treba gronsko jmenuje gronsko? ze by tam nebyl od jakziva ledovec? a znate sopky? clovek vyprodukuje naprostej zlomek CO2, co vyplodi par blbejch sopek. Je to vymejvani mozku, kdyz se najde zvucny tema, vzdycky se chyti par blbcu..
Madlodpovědět 
   Re: Na protest globalnimu oteplovani14:12:14 09.09.2007
Kdo si myslíš, že má větší možnost vymývat mozek. Vlády a bohatý splečnosti, kterým jde o to ekolokické hrozby bagatelizovat a jet dál, a nebo pár gereenů?
Kdo si tak asi může zaplatit víc lidí, aby psali to co chtějí oni?

Ale příjemnější je nechat si vymýt mozek od oficiální propagandy a sladce snít. :-)
odpovědět 
    Re: Na protest globalnimu oteplovani18:17:35 09.09.2007
tak to se musim zastat pana maidla. clovek dokud o tom nic nevi tak muze mit nazor jak ty. ale kdyz to zacnes studovat a zjistits jak je to s tema nesmyslnyma vetrnikama...
jak zeleni vedou populistickou politiku...
jak se u nas protestuje proti posouvaní limitu tezby hnedeho uhli, pritom je kazdemu jasne ze driv ci pozdeji se limity tezby posunout musi...
jak greenpeace manipuluje s informacemi...
atd.
zdenekodpovědět 
     Re: Na protest globalnimu oteplovani19:35:04 09.09.2007
Pravě že jsem studoval. A nebyla to ekologie. :-)
odpovědět 
    Re: Na protest globalnimu oteplovani18:40:14 09.09.2007
tak to se musim zastat pana maidla. clovek dokud o tom nic nevi tak muze mit nazor jak ty. ale kdyz to zacnes studovat a zjistits jak je to s tema nesmyslnyma vetrnikama...
jak zeleni vedou populistickou politiku...
jak se u nas protestuje proti posouvaní limitu tezby hnedeho uhli, pritom je kazdemu jasne ze driv ci pozdeji se limity tezby posunout musi...
jak greenpeace manipuluje s informacemi...
atd.
zdenekodpovědět 
   Re: Na protest globalnimu oteplovani14:38:01 09.09.2007
Nebudu se vyjadřovat k akci GP, stejně jako nechci hodnotit tvůj postoj, ale přece jen mi to nedá, abych si nerýpnul do tvého ohánění se Grónskem. Dříve, než se začneš podobnými tvrzeními zaštiťovat, doporučuji zjistit si původ názvu. Stejně tak bys nám mohl třeba tvrdit, že v Antarktidě bylo taky období, kdy člověku - sorry, organismu - nezalejzalo za prsty. Bodejťbyne, když bejvala součástí Pangey...
Leif Erikssonodpovědět 
    Re: Na protest globalnimu oteplovani17:17:04 09.09.2007
Tak mily vikingu, v gronsku se mezi 15. a 19. stoletim vyrazne zvetsily plochy ledovcu, stejne tak v alpach. Tudiz asi gronland, jak ho pojmenoval erik rudy, pravdepodobne byl o neco zelenejsi nez ted. Mimoto, i u nas byvalo v minulosti teplejc, jak jinak lze vysvetlis, ze v baroku a renesanci se u nas bezne stavely oranzerie (terasovite zahrady, zasklene az davno pozdeji), kde vesele rostly citrusy, vavrin a jina havet, kterou u nas ted bez skleniku nevypestujes.
madlodpovědět 
     Re: Na protest globalnimu oteplovani18:45:41 09.09.2007
Mily botaniku, to ze se evropa ochlazuje PRAVE JE dusledkem oteplovani. Jestli nevis tak existuje jisty GOLFSKY proud, ktery Evropu otepluje. Jenze diky tani ledovcu dochazi k poklickovemu efektu a golfsky proud mizi. Tim se Evropa paradoxne ochlazuje. Tak si priste zjisti dusledky a pak mudruj.
Huronodpovědět 
      Re: Na protest globalnimu oteplovani09:09:01 10.09.2007
Michas jabka s hruskama. Madl psal o vyvoji za minule tisiceleti. Ty paposkujes tvrzeni vedcu, ktere ja aktualni k tomuto datu a blizke budoucnosti.
btw: on uz se snad golfky proud zastavil, nebo nekdo prokazal ze se snad ochladil?
Honza Codpovědět 
     nemel hovna!12:12:10 11.09.2007
muj milej (ne)vzdelance - erik rudy byl psanec a kdyz objevil gronsko, potreboval tam dostat lidi aby tam sam nechcipnul hlady - tak jim nakukal ze je to tam ohrome urodna zeme. lidi se nechali napalit a jeli za nim. rekla bych ze je evidentni ze gronsko o nic zelenejsi nebylo. je moc bezva kdyz nekdo ma pojem o svete jak knedlik a poucuje ostatni. snad je jasne ze i tve ostatni kecy jsou jen nepodlozene zvasty (inspirace tepelnejma elektrarnama? myslis ze greenpeace neslyseli treba o solarni energii?) at se dou tobe podobni bodnout!
studentka skandinavistiky.odpovědět 
      Re: nemel hovna!13:10:48 11.09.2007
mila zlata gronsko zelenejsi bylo vypadalo asi jako severni norsko ted vikingské obyvatelstvo se zivilo chovem dobytka a lovem pokouseli se pestovat psenici ale moc se ji nedarilo chleba byl vzácností
topili místními zakrslými břízami, s dřevem byl problém... dnes je porost tvořen lišejníky a mechy
v grónsku bylo několik kostelů a katerdrála dokonce grónsko mělo vlastní diecézi,po r. 1500 je grónsko opuštěné kvůli zhoršujícímu se podnebí.nejchladnější fáze nastala kolem r. 1700 o níž mluvíme jako o malé době ledové. na londýnské temži se pravidelně konaly vánoční trhy protože zamrzala...
zdenekodpovědět 
      Re: nemel hovna!13:16:24 11.09.2007
a ještě jedna věc GP bohužel slyšelo o solarních článcích o jejich parametrech(koeficient roční využitelnosti,životnost,energetická náročnost výroby-v solárních článcích se používá čistý křemík a jeho výroba je energeticky velmi náročná-odtud jeho cena atd.) však ne.
zdenekodpovědět 
      Re: nemel hovna!16:37:59 11.09.2007
Diky za pouceni o historii, lec nepoucuj ostatni o energetice, kdyz o ni mas prehled jako vyse zminovany knedlik. Toto pisu jsa poucen o efektinosti premeny energie palenim uhli v elektarne a fotovoltaickem jevu ve fotoclanku.
Béda - student energetikyodpovědět 
       Re: nemel hovna!22:33:33 11.09.2007
bédo, nevím jak jsi zjistil můj přehled o energetice, nevím co myslíš tou druhou větou- asi účinnost cyklu v tepelné elektrárně a účinnost ftv článku. První je směrodatné a při nadkritických parametrech se dostaneš na velmi zajimavou hodnotu (zatím přes 40%)
2.účinnost solárního článku nehraje až tak roli(při snaze vyrobit elektrickou E do sítě) jako Kf-koeficient roční využitelnosti- a charakterizuje prostředí v jakém se daný objekt nachází. Za normální cenu dostaneš kolem 15% ale je mi to prd platný když přes půl roku je 1, noc 2, prší, prach atd. čili z instalovaného výkonu dostaneš 0,0nic
zdenekodpovědět 
        Re: nemel hovna!22:34:35 11.09.2007
ale jestli sis chtel jen zvýšit ego tak promin
zdenekodpovědět 
         Re: nemel hovna!16:12:30 12.09.2007
Sry, ale doslo k nedorozumeni. Reagoval jsem na prispevek skandinavistky. Tzn. jsem na tvy strane:-)
Bédaodpovědět 
         Re: nemel hovna!16:19:53 12.09.2007
jinak tou druhou vetou jsem myslel vicemene (mozna kapinek obsirneji) to co jsi tak pekne napsal. Apropo ego si hodim jinde, nez v internetovejch debatach:-)
Bédaodpovědět 
      Re: nemel hovna!22:04:18 11.09.2007
Oukej.. Nerekl sem, ze v Gronsku rostly tulipany. Ale ze to, co nam tedka odtava, tu pred par tisicy lety nebylo. Klima se meni, nevim, proc bysme si meli prat neco jinyho. Na skandinavistice si mozna povidate o eriku rudym (znam ho z takovyho toho kreslenyho francouzskyho serialu ala byl jednou jeden zivot) ale premejslet o tom, co se opravdu deje, vas tam asi neucej. Zkus projednou premyslet. Solarni clanky, aby plne nahradily soucasne zdroje energie by musely pokryt takrka cele nase uzemi. Co vim, jsou zalozeny prave na premene slunecni na elektrickou energii. Ackoliv s temer mizivou ucinnosti, myslis, ze by klimatu nevadilo, kdyz by se misto ohrivani zeme premenovala cast energie na elektrinu? Urcite by to melo vliv. Stejne tak vodni elektrarny doslova zkurvi cely tok rek. Vetrniky? kdyz postavis pole osklivejch vetrniku, cast energie vetru se premeni na elektrickou. A nezmeni to nahodou klima vic, nez jaderna elektrarna, jejimz jedinym odpadem, krom urcite tepelne poluce, vyprodukuje vodni paru, a par tun jaderneho "odpadu", ktery je do budoucnosti v lepsich reaktorech potencionalni palivo? Popripade ulozeno v podzemi, jeho zareni se stokrat ztrati v prirozenem radioaktivnim zareni nasi maticky zeme? Mozna by stalo za to trochu zklidnit hormon. Neni tomu tak dlouho (par desitek let), kdy vedci vsech zemi bili na poplach.. Hrozba: globalni ochlazovani! navrhovane, mimochodem srdceryvne urgovane, opatreni: napr. nadprodukce CO2, pokryti polarnich cepicek sazemi.. Ha, mozna, kdyby vic nalehali, jak to tu mohlo vypadat:)
Madlodpovědět 
       Re: nemel hovna!23:02:39 11.09.2007
prave ze naopak, premyslet nas ucej. mimo jine jsem se jiz take v zivote naucila ze nejvetsi problem ma ten kdo nejvic hulaka. a ti co hulakaj a tvarej se chytre jsou ti fakt nejhorsi. tvuj rozbor a reseni soucasne ekologicke situace (model "snadno a lehce v peti radcich", takove readers´ digest, vim to lip a vy ostatni kokoti o tom pisete knihy!) jsem ani necetla, promin, pozbyl jsi muj respekt jiz ve svych predchozich prispevcich. je neuveritelne, kolik problemu ma nekdo s tim, ze se na nejakem serveru zverejni par nahatych lidi.
studentka skandinavistikyodpovědět 
        Re: nemel hovna!11:49:27 12.09.2007
Jak mile.. Jestli tu nekdo nejvic krici, jste to vy, "enviromentaliste". Asi mate nejaky problem. Vlastne mate! Globalni oteplovani! A jste slepi a hlusi ke vsem cizim argumentum. Bylo by pro vas urcite poucne, kdyby ste si precetli i nezelene knihy. Jako studentce skandinavistiky ti mozna neni neznamy Bjorn Lomborg, doporucuju k nastudovani. Pokud se ti ovsem nezveda zaludek z jineho pohledu na vec. Zdur
Madlodpovědět 
         Re: nemel hovna!12:41:40 12.09.2007
ja ale brouku netvrdim ze jsem enviromentalista. to je prave to cernobile mysleni - nastve te neci rozhulakanej prispevek takze automaticky stojis na druhe strane (na te spatne samozrejme). ja na rozdil od jinejch tusim ze je toho dost co nevim tak nehulakam do sveta svoje reseni problemu podlozene vratkymi argumenty (viz etymologie nazvu gronska)
studentka skandinavistikyodpovědět 
          Re: nemel hovna!13:39:54 12.09.2007
Kde jste se tu všichni vzali a očem to mluvíte ale dík směju se až se za břicho popadám tak pa já si jdu koupit zmrzlinu
koriodpovědět 
    Re: Na protest globalnimu oteplovani13:46:07 11.09.2007
Byste měli co číst. Tištěné publikac to +- potvrzují, ale nevím, já s Erikem na pivo nechodil.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Grónsko

http:/ /www.national-
geographic
.cz/detail.
asp?id=566
(vymaž mezeru)
dagodpovědět 
   Re: Na protest globalnimu oteplovani18:55:06 09.09.2007
No v GP jsem mel tu cest chvili bejt jako brigadnik... takze asi takhle: Je dost mozny, ze nektery dobrovolnici co jezdej na demonstrace atd muzou vedet prd o co jde..Ale je rozdil v tom, ze v GP ma na starosti kazdou kampan vetsinou jeden clovek..jeden clovek, kterej je na danou problematiku uzce specializovanej, vetsinou maj vystudovanou vejsku, cili to nejsou zadny lidi, ktery si informace cucaj z prstu.. nez budes na nekoho nebo neco nadavt, zjisti si prosim informace, ktery odpovidaj skutecnosti...jasny je, ze vsechno nejni jen cernobily...ale jaka koliv organizace , ktera se snazi nejak podporovat egologicky smysleni ma u me velky + !!!!! Bohuzel v dnesni dobe takova organizace, pokud chce bejt uspesna, musi mit skutecne zamestnany lidi, ktery se problemum profesionelne venujou, takova organizace musi bejt i do urcity miry "velka" , celosvetova, protoze jinak nema prilis velkou moznost na uspech v sirsim spektru verejnosti...
fossilodpovědět 
    Re: Na protest globalnimu oteplovani12:21:54 10.09.2007
OK tak se di povesit na temelin:-)
odpovědět 

 Země10:59:57 09.09.2007
Je normální že Země se dostává do period kdy se otepluje a zase ochlazuje tak to probíha od jejího vzniku . Ted je v období oteplování , ale otázkou je jak velká část oteplování leží na činnosti lidí. Každopádně tahle akce je dobrá .
Richardodpovědět 

 me to nezajima11:13:17 09.09.2007
greenpeace jsou hnusni manipulanti s informacema
zdenekodpovědět 
 Re: me to nezajima11:21:44 09.09.2007
Jak vidíš, nic před tebou neskrývají.
odpovědět 

 Seda barva ledovce....12:55:21 09.09.2007
... akorat jsme se vratili z Norska, z mista pobliz polarniho kruhu, 2. nejvetsi zalednena plocha Norska. Nadherny azurove-bily ledovec, ktery se sune do jezera. Husty bylo pozorovat napisy na skalach s daty: za posledni rok se ledovec sesunul o 9 vyskovych metru, totez trvalo predtim 10 let.....

Na tyhle fotce je husty videt, jak je ten ledovec spinavej, vypada to skoro jako by ti lide stali na asfaltce.... spina a hnus..

Kazdopadne GP jsou frajeri, drzim jim palce se vsema atkovyhlema akcema, bez nich by bylo zivotni prostredi v mnohem horsim vztahu nez ted. Jak bylo napsano vyse, takovouhle kampani zasahnout miliony lidi a i kdyby se jen zlomek z nich koupil napr. setrivy zarovky misto normalnich, tak by to pomohlo.
upmanodpovědět 
 Re: Seda barva ledovce....15:00:15 09.09.2007
Jen takova otazka. A ty doma mas setrivy zarovky? Pokud ne, tak si nech ty svoje moralismy nadoma:) Pokud ano, mas muj obdiv.
loudisodpovědět 
  Re: Seda barva ledovce....19:45:05 09.09.2007
Mít doma úsporný žárovky snad není nic tak neobvyklého, ne?
Šmakyodpovědět 
 Re: Seda barva ledovce....20:33:12 09.09.2007
To není špína a hnus, nýbrž suť ty idiote.
Petr J.odpovědět 
 Re: Seda barva ledovce....17:02:03 10.09.2007
spina na ladovci je sut a prach z okolitych zvetranych skal. Inak nechapem, aku ma far ba ladovca suvislost s globalnym oteplovanim...

Rozmyslal si niekedy nad tym, aka je energeticka narocnost vyroby jednej setrivej ziaryvky oproti klasickej ziarovke? A aka je energeticka narocnost jej recyklacie, resp. znicenia? Nestaci sa pozerat len na cisla, ktore su uvedene na obale! ;)
omikodpovědět 
 Re: Seda barva ledovce....08:47:09 11.09.2007
Další příklad - na výrobu větrné elektrárny se spotřebuje tolik energie (těžba surovin, zpracování, výroba komponent, postavení, ...), že vzhledem k její životnosti se tato energie vůbec nevrátí, tzn. větrné elektrárny jsou absolutně neekologické ! A takových mystifikací od "ekologů" je nepočítaně.
Petrodpovědět 
  Re: Seda barva ledovce....09:54:59 11.09.2007
A jak rozeznáš myslifikaci ekologů a antiekologů. :-) Z těch faktů, čísel jde setavit cokoliv. Na obě strany.
bvodpovědět 
  Re: Seda barva ledovce....13:45:31 11.09.2007
ty větrný elektrárny, co se ted po republice cim dal vic stavej, me pekne serou. Clovek jede krajinou a na kazdym kopci straci tahle prisera. Proste jedna atomovka nezasere prirodu tolik, jako tísice malejch elektrárnicek. At jdou s tema vetrnikama do řitě.
Mikiodpovědět 

 Těm musela být zima:-D16:02:00 09.09.2007
Nejspíš tam došli oblečení, pak se svlékli sundali si boty a dali si pod nohy naky koberečky, aby jim nebyla zima...  Jen se jim podívejte pod šlapadla;-)
Lolíkodpovědět 

 fotografova chyba16:04:41 09.09.2007
To je prada. Akorát to kazí fotku!
Andyodpovědět 

 heslo GP17:39:14 09.09.2007
heslo GP zabí bobra zachráníš strom!!!
stankoodpovědět 

 Všichni máte pravdu22:10:19 09.09.2007
Jo všichni máte pravdu. Globální oteplování není hezké, GP jsou trochu mimo realitu a mají spíše keci a skutek utek.
Raději se na to vykašlete a vyražte tam než nám ty ledove roztají :-) my tam jedeme tohle úterý zkusit vylézt na Finstraahorn.
Setnaodpovědět 

 global22:34:17 09.09.2007
co to tu je za globalisticky kecy ? :-D Globalni oteplovani je dneska velkej bussines a prihrivaji si na nem polivcicku vsichni a takovy particky jako GP nejvic ... at jsou oblbovat pozirace hamburgeru do ameriky.
2. le�ecodpovědět 
 modra planela09:01:29 10.09.2007
ááá, tady někdo četl chytrou knihu "Modrá nikoliv zelena planeta" od speciality na otazky ekoligie pana Václava..:))))) Jedině tam se totiž dočtete pravdu, ostatni tady jsou keci..
karelodpovědět 
  Re: modra planela12:25:10 10.09.2007
jenze je to pravda:-) at uz oteploveni je nebo neni je to diky medializaci a popularite o tom mluvit mocnej nastroj k manipulaci a ovlivnovani.To je proste fakt kterej musi dle meho nazoru kazdej videt
odpovědět 
 Re: global17:04:00 11.09.2007
Globalni oteplovani je sice picovina, resp. to, ze za to muzeme my. Nebo snad ja :-)
Nicmene porad nevidim duvod, proc chrlit miliony tun ruznych svinstev do vzduchu a do rek. Protoze pak to musime dychat, pit i zrat. My. I ja :-(
M.odpovědět 

 Tady fakt někomu straší ve věži10:18:06 10.09.2007
Globální oteplování je normální přelud,výmysl a ještě se na něj chytí tolik lidí nechápu to.....
Kdo chce druhým pomáhat, musí jim nejdříve dobře rozumět, a to předpokládá především rozumět sám sobě což u těchto lidí chybí :-)
Jose prasečí hlavaodpovědět 
 Re: Tady fakt někomu straší ve věži10:51:20 10.09.2007
a halvně esli me este jednou nějaký GP zastaví abych mu dával měsíčně z účtu nějaký peníze a když odmítnu, bude se na mě dívat jako že jsem nepřítel celosvětového globálního míru a málem mě pošle do hajzlu, tak mu férově rozkopu držku
honzaodpovědět 
  Re: Tady fakt někomu straší ve věži11:15:15 10.09.2007
zklidni hormony, panáčku...!-)))
jíraodpovědět 

 Proč?11:13:56 10.09.2007
Já teda fakt nechápu, proč lezec.cz dává prostor týdle zelený svoloči. Má umístění tohodle zelenýho proma nějakej hlubší důvod nebo je to jen levná záminka pro zvýšení sledovanosti? V rámci vyváženosti bysem tedy prosil i textík o tom, jak je činnost týhle zelený škodný zhoubná - D8 přes Středohoří, hájvej vokolo Plzně atp. Anebo rači ne. Nechci lezce.cz zasranýho zelenou propagandou, stačej debaty vo (ne)povolování lezení...
Papoušodpovědět 
 Re: Proč?11:32:37 10.09.2007
formuloval bych to jinak, ale v zásadě souhlas.
paptongodpovědět 
 Re: Proč?18:18:46 10.09.2007
Ne, ze bych sympatizoval s Greenpeace, ale dovolim si podotknout, ze na Lezci to je zrejme kvuli tem Bernskym Alpam a ledovci. Konat se to nekde na namesti, tak by to tu opravdu nemelo co delat. Mimochodem, kdyz jsme u tech GP, mam ted od kamarada pujcenou nejakou knizku od Joe Simpsona (Hra duchu? Je to o jeho zivote od detstvi az po zotavovani se z Touching the Void) a prekvapilo me, ze pro Greenpeace take podnikal nejake vystupy (s transparenty na kominy, na Nelsona na Trafalgaru...).
jx voidodpovědět 
 Re: Proč?07:37:59 11.09.2007
Protože to je tam hafo nahatejch v horách. Asi né :-) To můsíš hned brát ideologocky? Politruku! :-)

Protestovat pobíháním nahatej po horách může každej proti čemu chce. Pokud teda namá zadek od mg. :-)

Myslíš (pochybuju že tomu věří sám autor akce) že po shlédnutí nahejch zadků a předků na ledovci lidé začnou prodávat auta a zhasínat? Nabo volit zelené? :-)
Oteplení si už nejde nevšimnout a ať už je nebo není i, nebo jen, dílem lidí, stejně nikdo nic dělat pořádně nebude, protože bychom museli změnit styl života kterej se nám líbí. Moc nepříjemný věci, co už nejsou senzace, ale jsou opravdu nepříjemný nikdo nechce slyšet, takže ty debaty jsou stejně jen hysterický vřeštění a "popravování poslů špatných zpráv".

Ale fotka a video je docela dobrá sranda.

Vlastně kecám, ideologie.. minimálně jedna aktivistka... na té fotce... bych si třeba s ní nějak jako zaprotestoval... nebo bychom tu problematiku mohli někde o samotě opravdu do hloubky probrat... hluboké souznění, porozumění, propojení řekl bych... Joj!!!
Dagodpovědět 
  Re: Proč?11:15:45 11.09.2007
Je to normální propaganda, i když možná vtipně vedená krz něčí bobry a fógly. Já bych škůdcům životního prostředí typu GP prostor nedával, anžto den co den zažívám na vlastní kůži důsledky jejich činnosti (absence hájveje přes Středohoří, plnej Aussig kamčáků, co tejden, to nějaká mrtvola mezi Aussigem a Lovosicema). A když už je to teda nutný, mohlo by to bejt voznačený jako píár.
Papoušodpovědět 
   Re: Proč?12:28:27 11.09.2007
Nerůůůůůš!!! Nech mi kurwafix snít!!! Zrovna si představuju, jak si s tou čerovlasou aktivistkou vaříme čočku vypěstvanou na vlastní ekologický farmě, přivazujeme se k věžím elektráren, třídíme odpad... "A igelit sem drahá! A papír zase tady kočičko!" Pereme se s ostrahou "Jen vytáhni drápky na toho páprdu!" Večer spolu ulaháme a špitáme si do oušek o obnovitelných zdrojích!
Navíc sním o tom, že všechna propaganda bude vedena těmito prostředky! Politické strany mi nebudou házet do kastlíku fotky olezejch, uslintanejch a zapšklejch strejců (se můžu podívat do zrcadla, když chci něco takovýho vidět), ale půvabné, nahé stranice... případně by tyto mohly docházet místo těch panáků na převolební setkání s občany, přesvědčovat do domácností... pochopitelně nahé...
Ach, ach, bože můj, jak sladko je snít!
Dagodpovědět 
    Re: Proč?17:52:23 11.09.2007
A copak Ti, Dagu, na Tvé snění řekne žena? já vím, ona je tolerantní a klenost mezi ženami, ale přecijenom... Takhle veřejně hlásat takové intimnosti. Že se nestydíš!
A vůbec, koho zajímá, co všechno bys s takovou aktivistkou dělal? To si nech na aktivistky ;-)
Tomáš F.odpovědět 
   Re: Proč?13:35:40 11.09.2007
Asi tak nějak. Místo toho, aby tyhle zelený aktivisti dávali love světoznámýmu fotografovi Spencerovi Tunickovi za bobr fotky, tak raději ať přispějou třeba naky vesnici na cisticku. To oni si ale raději budou fotit bobry, přivazovat k plotu, etc. Jojo, zelená reklama :)
Mikiodpovědět 
    Re: Proč?14:40:14 11.09.2007
Hle, Miky, neplánujete s Papoušem nějakou obdobnou kontrakci? :-)
Dvěstě nahatejch v Rájci na protest proti zelenejm. To by mohlo bejt dobrý! :-)
Dagodpovědět 
     Re: Proč?17:56:27 11.09.2007
Jo, to by byl dobrej hepáč :-) K tomu se nepřidám, nebyl by to hezkej pohled. Ale na obrázky na lezci se pak také podívám rád ;-)
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Proč?18:11:49 11.09.2007
200 bobrů v Rájci !!! To by nám zelení povolili i to mágo!

Ježíšmarjá :), už dost !!!
Mikiodpovědět 
 Re: Proč?08:48:38 11.09.2007
Dag to trefil, článek je zde, protože je tam řada sympatických aktivistek v evině rouše a v horách. A je to obrazově zajímavý.
J.odpovědět 
 Re: Proč?12:28:52 11.09.2007
Tak, tak Papouši, dálnici až na Everest!!! A taky bych prosil silnici až pod skály, vybetonovaný plácek na stanovišti a bufet s hot-dogy pod každou stenou....
Super, už se těšííííím!
Jirkaodpovědět 
  Re: Proč?12:39:59 11.09.2007
P.S.
Ješte bych doplnil... Vždy jsem si myslel, že horolezci nají osobní, pěkný vztah k horám, přírodě... Asi se doba změnila. Konzumní zpúsob se prosazuje tvrdě i tu. No co už, já budu mít raději hory bez asfaltek a stánkú se suvenýry, cesty bez borhákú, štandy bez papírú a vajglú apod. Ale sleduji, že už jsem vymírající druh;-)
Jirkaodpovědět 
   Re: Proč?19:24:20 11.09.2007
Nemuzu ni c nez jen souhlasit s tvym nazorem...je to ale dost smutny...
fossilodpovědět 

 fotomontáž13:05:11 10.09.2007
Nevim, jestli si toho někdo všiml, ale ta spodní fotka je jednoznačně fotomontáž.
Vojtaodpovědět 
 Re: fotomontáž19:25:18 10.09.2007
proc?
odpovědět 
 Re: fotomontáž21:24:14 10.09.2007
uz som myslel, ze su vsetci slepi. konecne si to niekto vsimol, absolutny nepomer perspektivy ku vzdialenosti a svetla k tomu. Takze niekto sa snazi upozornit na nieco podstatne (pre neho) vyuzivajuc prostriedky dost amaterske. Na rozmer a promo celej akcie je to dost naivne.
branoodpovědět 
  Re: fotomontáž21:58:04 10.09.2007
ta fotka z videa? To teda odvedli dobrou dobrou praci kdyz montovali cely to video :-)
Lenodpovědět 
  Re: fotomontáž12:09:30 11.09.2007
Mrkni na tohle ty profíku...
www.greenpeace.org
a tam si vyhledej
"Hundreds strip naked on glacier in global warming protest" ;)
odpovědět 
 Re: fotomontáž21:45:12 10.09.2007
Nevím, čeho sis všiml, ale IMO není.
jkodpovědět 

 Ja myslim, ze je ..09:31:04 11.09.2007
..ponevadz uz vidim, jak nejaka naha divcina stoji bosa u trhliny, ktera nema zacatku ani konce, a sleduje fotografa, kterej ji rika, kdy se ma usmat, a pak jde bosa zase nazpatek a VUBEC s tim nema problemy .. stejne tak podporuji teorii o spatne perspektive a vzdalenosti na fotce, nebot je to dost naivni (posledni lidi) .. hold, nekdo si vyhral, ale pak se probudil a musel zase do prace ..
Ondraodpovědět 
 Re: Ja myslim, ze je ..11:28:29 11.09.2007
Greenpeace jsou parta ekokomoušů.
petrodpovědět 
 Re: Ja myslim, ze je ..12:00:02 11.09.2007
Nevim jestli sis všimnul ty profíku, ale všichni maj pod nohama takový bílý nevim jestli pantofle, ale rozhodně to bude tepelnej izolant. ;)
Luccasodpovědět 
 Re: Ja myslim, ze je ..13:24:43 11.09.2007
Ja take podporuji teorii o spatne perspektive a vzdalenosti na fotce i na tom videu, ale jsem uplne namol, jestli to neva.
koralecnikodpovědět 

 Papouchovi s laskou....16:40:57 11.09.2007
Já teda nechápu, proč dává Lezec.cz prostor týdle novinářský svoloči. Zemana rozhodně nemusím, ale minimálně v jednom byl exaktně přesnej, když kritizoval úroveň novinářů v Čechách. Papouš zde sice přispívá pod svoji přezdívkou, ale jeho občanské jméno a  profese jsou všeobecně známé  záležitosti.
Novinářskou šmíru prezentuje dost věrohodně- neví o tom zhola nic, zjistit si nějaké informace a fakta je línej, nebo neschopnej ale má plno silnejch výrazů a jasnejch a rychlejch soudů. Těm totiž jeho čtenáři po pátém pivu dobře rozumí.
O „nahaté“ akci informovala media před nějakými třemi týdny, ta tištěna i webová. Doporučuji si v rámci akce „stydím se, že jsem Čech“ najít si u těch internetových zahraničních, která mají u zpráv otevřená diskuzní fora, reakce.
O tom, že globální oteplení existuje není sebemenší pochyb. To nezpopchybní ani pánové Prasečí hlava, ani profesor vší ekonomie,ekologie,architektury, kunsthistorie a klimatologie  Klaus. Bez většího  úsilí lze najít na internetu stránky s komparativními fotkami alpských ledovců. Časová mezera jen pár desetiletí, ústup ledovců značný. Panu odborníkovi Prasečí hlavě doporučuji najít si článek Hanse Martina Götze o výstupu na Fitz Roy, který se mu podařil až mnoho let po jeho prvním pokusu (také v řádu desetiletí) a jasně popisuje  změny v ledových poměrech. Jezdil tam opakovaně (tuším pětkrát) s několikaletými přestávkami, takže má co srovnávat.
O tom, jaký podíl na globálním oteplení má člověk, můžemé vést spory, ale jedinými autoritami (srovnatelnými co do odbornosti a vzdělání v přírodních vědách a klimatologii) je  náš    tatíček Klaus a potom ještě Pepa od nás z hospody, tak nějak pět minut, než hospodskej začne zvedat židle a opakovaně zhasínat a Pepa už má na tácku pěkněj plot.
Greenpeace si mohou dělat co chtějí, pokud to je v souladu se zákony, případně pokud jsou v rámci svých akcí ochotni a schopni nést důsledky jejich porušení. A taky pochopitelně, pokud na to mají peníze. Nemusíš jim je posílat, stejně jako si je oni neberou od každého (především státní instituce a vlády a velké korporoace). Tím si udržují svoji nezávislost a mohou mimo jiné upozorňovat na věci, které páchají občas právě ty vlády a velké korporace. Na GP můžeme mít rozdílné názory, ten můj se jednaznčně vyprofiloval v době, kdy Francouzská republika poslal agenty své tajné služby, aby loď GP vyhodili do povětří.  Pokud  nějaký demokratický stát koná teroristické činy, asi ho ta činnost GP musela hodně  štvát. A pokud se rozhoupe k takovémuto kroku, asi ta GP měla hodně pravdu. Některé státy (zvláště tam, kde na tom jsou s demokracií hodně na štíru) zase třeba odstraňují nepohodlné novináře. To ale panu Křivinkovi rozhodně nehrozí. V nebezpečí není novinářská šmíra, ale skuteční dobří investigativní novínář
Pan „novinář“ Křivinka o tom může přemýšlet třeba až bude ve sklepě v kotli pálit Petky.
Ornitolog amaterodpovědět 
 Re: Papouchovi s laskou....17:02:34 11.09.2007
1. Když máš rád takovou přesnost, tak nevím, kde si vzal, že Filip je novinář.
2. Jestli umíš číst (asi jo), tak ti žádný globální oteplování nepopírá.
3. Petky taky nepálí, spíš pořád tahá od skal odpadky, který tam někteří prasečí lezci zanechali. Tak, tak !


A jak se anonýmku jmenuješ? Když už se do někoho navážíš...
Mikiodpovědět 
 Re: Papouchovi s laskou....17:03:34 11.09.2007
Hele, ornitologu, ne snad, že bys neměl v mnohém pravdu, ale což si tak zjistit, čím se živí onen pán, podepisující se zde jako Papouš :-)
Není dobré se navážet do lidí jen (anebo hlavně)na základě jejich bývalé profese.
Tomáš F.odpovědět 
 Re: Papouchovi s laskou....18:39:52 11.09.2007
Opravdu brečíš na cizím hrobě. Papouš dělá v byznysu a nepopírá globální oteplení. Upozorňuje však na rychlé soudy některých zelených ativistů a úředníků. Navíc se podepisuje jako každý slušný člověk.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Papouchovi s laskou....21:29:57 11.09.2007
Co k Mykózovi, Atatürkovi a Frankensteinovi dodat? Téměř nic. Ornitologický pako, zelenym brainwashingem vymytý, s ověřovánim faktů začni sám u sebe. K tomu můžeš trénovat i untršrift. A Duhovýho válečníka si vyhodili Zelený pissáci do luftu sami, aby získali mediální pozornost, a pa to svalili žabožrouty. Jo a s pálenim petek je to hnusná pomluva - třídim i navzdory příkazům manažerky. Přivaž se řetězem k temelínskýmu plotu nebo skoč do zdi. Pa
Papoušodpovědět 
  Re: Papouchovi s laskou....09:07:17 12.09.2007
fiiiha. no, jestli o tom zniceni Duhace mas teda nejaky ty overeny informace z asi dost tajnych zdroju, tak s tim hned let za frantikama! kdyby tohle vedeli driv, tak by si usetrili pekny tanecky a ostudu kolem tyhle kauzy(no aspon toho Pereiru mohli usetrit ti duhovi ekoteroristi...).
to koukamodpovědět 
   Re: Papouchovi s laskou....10:53:10 12.09.2007
To s Duháčem je stejně hnusná pomluva, jakože pálim petky :-) Pissáci stejně žerou geneticky modifikovaný zrní s velrybim masem. Fuck off GP propaganda! Pa
Papoušodpovědět 
 Re: Papouchovi s laskou....09:54:10 14.09.2007
hehe tebe dobre zblbli. Ty si presne ten typ cloveka kteryho vyhecujou ze na sebe da bombu a necha se odpalit. Lehce zmanipulovatelnej chudacek.
fosilieodpovědět 

 Jabka a Hrušky16:55:10 11.09.2007
Jak to tak sleduju, mícháte tu nenávist k ekologům a podle mého v celku jasný fakt globálního oteplování zesíleného člověkem. Pokud o tom chcete něco víc vědět ( a jak to tady sleduju většina lidí nemá příliš páru) tak si třeba zapište přednášku na MU "Změny a kolísání klimatu", řekl bych že někteří by se docela divili. Jinak souhlasím s Jirkou, nejsem žádnej ekolog, ale co se tu propaguje je fakt hrůůůůza. I když to u většiny článků....co si budem povídat:)
Leošákodpovědět 
 Re: Jabka a Hrušky17:13:19 11.09.2007
Aby to někdo blbě nepochopil myslel jsem..."u komentářů pod většinou článků":)
Leošákodpovědět 
 Re: Jabka a Hrušky17:55:35 11.09.2007
Pokud je to na přednášku o oteplení daleko, třeba tohle. Autor je prosím světově uznávaný odborník, A jak vidíte člen ODS.

http://www.moldan.cz/cze/stranka.php?ID=225

Když už jste odolní vůči manipulaci ze strany GP, proč žrát druhé, mnohem mocnější straně, všechno i s navijákem?

Globální oteplení s povolením lozit na kály souvisí minimálně.
Akci na ledovci si může udělat každý.
Jinejm se akce nemusí líbit.
Admini si o ní můžou dát zprávu na web, který je jejich.
Kdo chce se nad tím může vztekat, když ho to baví.

Holahééééé :-) :-) :-)
Dagkodpovědět 
  Re: Jabka a Hrušky09:37:18 12.09.2007
dyž se tak otepluje tak proč je dneska tak hnusně že se do skal nedá jít.loni to šlo.A proč mě v Boux v dubnu v noci zmrzla voda dyž sem se tam před 10 lety v únoru koupal co ?
Jaký teplení furt je buziků míň a míň vím o tom své a pan prezident je lepčí než Masaryk a že je chytrej to je jasný ne jinak by nebyl prezident že jo
David
odpovědět 
   Re: Jabka a Hrušky09:44:00 13.09.2007
s oteplováním souvisí i to že se v Evropě stirá rozdíl mezi ročními obdobími, díky měnícímu se přrozdělení tepla na planetě....aspoň podle mě
Leošákodpovědět 
 Re: Jabka a Hrušky11:39:11 13.09.2007
No mimochodem to oteplování se nás ani tak netýká, spíše teď ten nový podnik v Zernu jestli skončí ten pokus v urychlovači, tak jak nikdo nechce tak v listopadu už tu nebudeme.......takže jdu na jedno...
José prasečí hlavaodpovědět 

 Foto zmrzlíků nezmrzlích13:33:34 12.09.2007
Tak koukám že ten kdo ten článek vložil se dobře baví ale za upozornění to stálo
odpovědět 

 Klettern13:31:00 13.09.2007
Zajmavy pozorovat jak se k tomuhle problemu styvy ceska lezecka komunita. Minuli patek jsem si zakoupil nemecky magazin Klettern a prakticky cele cislo je o tomto problemu. Ovsem se k tomu se stavi trochu jinak. Treba proble, jedu do alp na ledovec protoze mam rad lezeni v horach a ledovce atd.. Jedu x-stovek kilometru tim propali x-liru benzinu a vlastne tim napomaham tomu ze mi muj milovany ledovec zmizi.
Zajmave se nad tim zamyslet
Andyodpovědět 
 Re: Klettern20:14:06 17.09.2007
lidé bděte/nad ledovcema/já jdu na pivo,těma kecama stejně nic nezachráníte....
jardaodpovědět 

 Foto dne:
Pupek
Pupek
 Databáze cest:
Všechny cesty (173637)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Sonniges Gemüt 8+/9- Frankenjura
Llíberpool 6b Llíber
Veri Veritat 6c+ Pinell De Brai
Carpe Diem 6c Llíber
T.J. 6b Pinell De Brai
Nově komentované:
Legendy V Českých Zemích 7A+ Panský Les
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora
Hang-on-dog Přímá Varianta IXb Labské Údolí - Pravý Břeh
Jarní Únava 7- Koukolova Hora
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest |

 Nové komentáře:
Re: Boulder | Re: Boulder | díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | betabrejky | Krasa | Re: Kdo má vlastně jet? |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (150)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (47)
Mauritánie - únor 2024 (21)
IFSC: mezi funkcionáři na olympiádu nominován stavěč Jan Zbranek (16)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (12)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Namibie 2023 - Spitzkoppe - Namibijský Matterhorn. (8)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (7)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (6)
Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (5)

 Nově v inzerci:
PÉŘOVÝ SPACÁK WARMPEACE SOLITAIRE 500 - 195 L | Hledám spolulezce | Koupím koule na posilování | LS Olympus Mons EVO | Expediční kalhoty RAK | Mammut goráčovka | Velký mágopytel Petzl Sakab | LEZEČKY | Jizerky apod. | Prodám přilby k lezení |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 202 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 214 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 214 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 199 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.