Nastal důležitý mezník v mém životě - kupuji lano. Co mi ale vrtá hlavou je, proč proboha má lano stejných parametrů od stejné značky jiné barvy v jednotlivých obchodech? Na stránkách firmy nabízejí lano ve dvou barvách, v růných e-shopech v jiných... ne
Čau, včera jsem si roztrhnul bundu Peclite GORE-TEX, je tam malá dírka a rád bych to spravil. Určitě je tady spousty lidí který řešili to samý, poraďte pls. Nechce se mi to podlepovat doma, radči bych nějakýho profíka.. M.
jj,Haky tuší správně:) Jasně..tejpovačkou je přilepené normální lano (pod lajnou), které je jistící
06.09.2007
Je ohodně težší chodit po laně, než po normál smici 2,5cm? A dalo by se použít i dynamické lano?
06.09.2007
Může mi někdo poradit, zda se da normálně pouzít normální smice 2,5cm na slack line? A nevíte kolik by stálo tak 15m? A dá se to koupit treba u hudyho? diky
V Hudy je okolo 15 000 hrubého,běž pracovat do Rockpointu.Když budeš dobrej prodavač můžeš si vydělat i 20 000 čistého + stravenky+ super zaměstnanecké nákupy + pěkný holky na prodejnách:-)
Jo kdyby to byla pravda, tak u nás v Rock Pointu není taková fluktuace a nehledáme pořád nové lidi. 20 000 má možná šéf velké prodejny, jako zaměstnanec jsi rád, když máš 12 000
Plat nevim, ale asi to moc nebude. Posledni dobou mam na nakupy v Hudaci kliku. Vetsinou clovek u pultu s lezeckym matrosem na otazku po skobach veckach nebo nozovkach obdrzi odpoved, ze osloveny vlastne vubec neleze a v tomhle se nevyzna (opakovalo se ve 3 ruznych obchodech). Kdyz jsem chtel hacek, jeden prodavac vytahnul stouradlo. No a kdyz jsem chtel napriklad koupit obycejne vnitrni rukavicky - smula, zazimovano. Maji jeste vubec v podtitulu to horolezctvi nebo ne? Zajimalo by me, jak to vypada, kdyz jde zakaznik nakupovat lezecky matros a potrebuje nedejboze s necim poradit. No, to jen tak na okraj, potrebovat jsem si postezovat :-)
Já zajdu většinou do Hudy ve Slezské a vždycky mi na jakýkoliv dotaz podají vyčerpávající informace (pokud zrovna neví ten, koho se ptám, sežene jiného, kdo danému tématu rozumí víc).
Zrovna dneska jsem se byla ptát na boty, které tam ani neprodávali a dostal se mi detailní výčet jejich pozitiv i negativ...
...Je to sice mimo původní téma, ale nedalo mi to se nezastat prodavačů, když jsem bez výhrad spokojená.
Hmm, ani se nedivim, Hudy Slezska se tusim ted specializuje na boty :-) Take jsem tam chodil rad, meli tam vic matrose nez jinde. Ale je to presne ten Hudac kde se mi v cervenci staly vsechny ty tri veci, o kterych jsem psal. Zvlast ta s tim stouradlem me nadchla. Nicmene nemuzu rict, ze by byli prodavaci neprijemni, a vubec - nechci ani hazet vsechny do jednoho pytle. Jenom mam pocit, ze to tam jde nejak z kopce. Neni to tak davno, co clovek mohl zajit do Hudace a i v lete se tam vybavit do vysokych hor; a kdy se treba od prodavace u pultu s matrosem neco dozvedel..
No, mne se v Hudy v Brne, ani v jednom, zatim nestalo, ze by tam tomu nerozumneli. Samozrejme, ze clovek pozna brigadnika a je trosku opatrnejsi, kdyztak si to overi u nekoho z kmenovych zamestnancu.
Dobrý večer,
A) Co by jste chteli za 15000,- hrubého?
Řešení:
1. Můžeme zvýšit marže, aby byly větší platy a vědomosti zaměstnanců. Myslím, že určitě pak budou všichni spokojeni.
2. Snížíme marže a uděláme z toho HyperHudy a zákazníci si s nákupním vozíkem vyberou sami a jako poslední hit nakupování navrhuji i samoobslužné pokladny.
B) Pokud nakupujete trochu častěji přátelé, tak jistě poznáte že ten či onen zaměstnanec je v práci nový a tudíž nemůže všemu rozumět a vědět jak co funguje. A ruku na srdce kdo z vás když nastupoval do práce tak všechno znal a vše uměl.
Já tedy rozhodně NE!
C) A abych si taky trochu rejpnul:o)
Když reklamuji např. boty tak by z nich DOPRČIC nemuselo kapat bláto!
D) Z toho bych si troufl vyvodit, že prodavači ani zákazníci rozhodně nejsou dokonalí.
Dobrý večer,
A) Co by jste chteli za 15000,- hrubého?
Řešení:
1. Můžeme zvýšit marže, aby byly větší platy a vědomosti zaměstnanců. Myslím, že určitě pak budou všichni spokojeni.
2. Snížíme marže a uděláme z toho HyperHudy a zákazníci si s nákupním vozíkem vyberou sami a jako poslední hit nakupování navrhuji i samoobslužné pokladny.
B) Pokud nakupujete trochu častěji přátelé, tak jistě poznáte že ten či onen zaměstnanec je v práci nový a tudíž nemůže všemu rozumět a vědět jak co funguje. A ruku na srdce kdo z vás když nastupoval do práce tak všechno znal a vše uměl.
Já tedy rozhodně NE!
C) A abych si taky trochu rejpnul:o)
Když reklamuji např. boty tak by z nich DOPRČIC nemuselo kapat bláto!
D) Z toho bych si troufl vyvodit, že prodavači ani zákazníci rozhodně nejsou dokonalí.
Milý prodavači. Představuješ-li se svým přístupem typický vzor prodavače v Hudy (nevím, nenakupuji u Vás, takže nemohu posoudit) - a potažmo tedy koncepci vedení podniku (neboť první je produktem druhého), pak je mi nad slunce jasné, že Vaší síti je třeba se vyhýbat, pokud je to jen trochu možné. Díky za užitečnou informaci.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.